Hermo menee, Windowsin "Ohjeet ja tuki"

Kyselin tästä muropaketissa, mutta ei siellä jengiä kiinnosta kuin näytönohjaimet ja kellotus *kärjistäen* . Eli ongelma tälläinen, kun käytän käytännössä mitä tahansa ohjelmaa mun koneella, niin windows automaagisesti avaa ks. ohjelman "help and support" ikkunan noin 2 minuutin välein. Esim. käytän Powerpointtia tunnin verran, sinä aikana about 20 kertaa aukeaa Powerpointin erillinen "ohjeet-ikkuna" ruudulle. Olen pysäyttänyt windowsin "ohjeet ja tuki"-palvelun palveluista, mutta jostain kumman syystä sillä ei tunnu olevan mitään merkitystä. Ärsyttää paljon, kun koko ajan saa olla sulkemassa noita "ohjeet ja tuki ikkunoita". Mä en tarvitse koneeltani noita saatanan apuja :rolleyes: .Virukset ja muut pöpöt tutkittu, joten ei johdu niistä. Onko kenellääkään ollut vastaavanlaista ongelmaa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vika näppiksessä? Siis kyseessä on se ikkuna, joka tulee jos painat F1:stä?

Dopey sanoi:
Vika näppiksessä? Siis kyseessä on se ikkuna, joka tulee jos painat F1:stä?

En usko, että näppiksestä..
Silloin kun ei ole mitään varsinaista ohjelmaa päällä, niin kone avaa tuon XP:n käynnistävalikosta löytävän "Ohjeet ja Tuki" ikkunan. Ja sitten kun joku ohjelma päällä niin, kone avaa kyseisen ohjelman "Help-ikkunan" (siis sen minkä kautta voi hakea apua ohjelman käyttämiseen yms.). Kaikki tapahtuu siis ilman, että mitenkään itse siihen vaikuttaisin. Tuli mieleen, että tämä alkoi silloin, kun mun tämän läppärin kovalevy kloonattiin toiselle kovalevylle > sain uuden kovalevyn, johon vanhan kovalevyn tiedot sitten ajettiin. Eli sitä kautta jäänyt joku bugi tms. ?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom