herkku settejä!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Flower
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Mariachi
Tyttökaveri katsoi aluksi ihmeissään kun aamulla sekoittelin "sen tavallisen" eli leseitä ja hiutaleita (ei siis keitettynä vaan au natural), maitoa, purkki rahkaa ja vähän hunajaa antamaan makua...samanlainen reaktio oli työkavereilla täällä Hollannissa (missä katukuvassa ei juurikaan näy lihaksikkaita ihmisia) kun kaivelin puolessa välissä päivää tonnikala,sekavihannes&ananas mössön ja rupesin lappamaan poskeen.

Tule sie sieltä tänne Suomeen syömään oikeeta ruokaa!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Mariachi
Tyttökaveri katsoi aluksi ihmeissään kun aamulla sekoittelin "sen tavallisen" eli leseitä ja hiutaleita (ei siis keitettynä vaan au natural), maitoa, purkki rahkaa ja vähän hunajaa antamaan makua...samanlainen reaktio oli työkavereilla täällä Hollannissa (missä katukuvassa ei juurikaan näy lihaksikkaita ihmisia) kun kaivelin puolessa välissä päivää tonnikala,sekavihannes&ananas mössön ja rupesin lappamaan poskeen.

Off-topic: missäs päin Hollantia asustelet? Ihan näin ex-alankomaalaisena kyselen. :)

Toi "laffaruoka" eli dippikastikkeen kanssa on porkkana, kukkakaali ja kurkku älyttömän hyvää...hakkaa perunalastut mennen tullen ainakin mun mielestäni...kannattaa kokeilla!!

Originally posted by phy73
Riisiä,tonnikalaa, pakastevihanneksia ja kruununa päälle parsakaalta. Sen ku säikäyttää työpaikan mikrossa lämpimäksi niin tuoksu tekee kummasti lisää ruokailutilaa:)

Heh.

Tuota tulee vedeltyä lähes joka päivä ja muulloin samaa mutta naudanjauhelihalla.

Yleisin kysymys mitä tulee on: miten sä jaksat aina syödä tuota samaa... Enää en viitti vastata muuta kun :syön tätä samaa vielä kotonakin.

Kyselijät itse syövät AINA valmispitsoja ja mikroruokia....

:urjo:

Ite vedän aamuisin ja iltaisin rahkaa, jugurttia (hedelmäpommi) ja kaurahiutaleita sekasin. Määrät ihan fiiliksen mukaan. Herkkua ainakin mun mielestä. :thumbs:

Aamupala:

- 100g kaurahiutaleita
- 20g pelavansiemenrouhetta
- 2 rkl rypsäriä tai pellavasiemenöljyä
- 2-3dl maitoa
- 60g Optimumin 100% whey protskua

Valmistus:

Mittaa kaikki ainesosat shakeriin. Vedä tehosekoittimella sekaisin. Syö/Juo. Hyvää/nopeaa/ravitsevaa.

Tätä perussettiä eli tonnikala-raejuusto-mössöä on tullut "maustettua" mm. parilla kananmunalla. Lisänä hitusen pippuria ja suolaa ja nam! Ja jos tosiaan tuo perusmaku tympii niin lisää lusikallinen tai pari esim. valmis-salsakastiketta. Näitä vaihtoehtoja on kaupan hyllyt pullollaan. Ja johan taas uppoaa.
Rahka jos ei mee aina sellasenaan niin pistä lusikallinen hunajaa tai vaikka banaani kaveriksi. Näillä mauilla on toistaseksi pärjänny.
Ai niin, ja kanarintapalojen kuorrutukseksi sopii muuten mainiosti sulatejuusto... :kuola: Tuli taas näläkä...

töissäpä juuri aamiaista nautiskelen. Rahkaa, ananasmurskaa ja puurohiutaleita. Helppoa ja äärimmäisen maittavaa. Tuossa toimistonlaatikossa on aina protskujauhoja, jotta voi lounaan huitasta kitusiin :).

Työpaikka tarjoaa 'aamiasen' joka ikävä kyllä sisältää ranskanleipää, rasvaista juustoa ja makkaraa.. Ei tipu, kahvit tulee vaan hörppästyä. Kyllähän nuo työkaverit alkuun hieman ihmetteli näitä mun sapuska hässäköitä:D

:offtopic: aamu-uinti roks!

Originally posted by AKV
Off-topic: missäs päin Hollantia asustelet? Ihan näin ex-alankomaalaisena kyselen. :)

Amstelveenissa, eli n.15-20 min Amsterdamin keskustasta. Onko tuttuja seutuja?

:offtopic:

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by AKV
Off-topic: missäs päin Hollantia asustelet? Ihan näin ex-alankomaalaisena kyselen.
--------------------------------------------------------------------------------

Amstelveenissa, eli n.15-20 min Amsterdamin keskustasta. Onko tuttuja seutuja?

Tuttuja seutuja mulle...

Tuli tossa oltua vuoden verran Hollannissa töissä ja Damissa on tullu tänäkin vuonna käytyä about 10 kertaa loistava paikka...

:D

Nyt tosin taas koto Suomessa :(

...mut se hyvä puoli täs kotona olemisessa on et tulee taas
treenailtua...

Käyppä vetäsemässä Damin teaser's cafessa tuoppi munkin puolesta!!!

Originally posted by teemal
Ai niin, ja kanarintapalojen kuorrutukseksi sopii muuten mainiosti sulatejuusto... :kuola: Tuli taas näläkä...

Niin sopii :kuola: Kananrintafileitä+sipulia+pastaa ja lämpimän annoksen päälle sulatejuustoa (sopii sen pastan kanssa hyvin myös kun sulaa).

Purkki rahkaa ja päälle kevyt mustikkakeittoa... Hyvät ravintoarvot ja mustikkakeitto antaa todella hyvän maun rahkan seassa jos ei pelkällään tykkää syödä.

Paistettua jauhelihaa 250 g, raejuustoa 200 g ja pilkottua kurkkua about 50 g purkkiin, ravistetaan hyvin, syödään. Sopii hyvin ketodieetillekin. Aika ei mene kuin pari minuuttia, jos jauheliha on valmiiksi paistettua.

Ravintoarvot:

Energiaa: 453 kcal
Proteiinia: 79 g
Hiilareita: 3,2 g
Rasvaa: 44 g

Jos rasvan määrää haluaa alhaisemmaksi voi jauhelihan vaihtaa vähärasvaiseksi.

Mulla oli protskujauhetta tai maltoa näppärässä pyöreässä n. 1 cm korkeassa lieriön muotoisessa kannellisessa astiassa.

Mulle vähemmän tuttu työkaveri meinas kävellä ovea päin, kun tuijotti mun jauhepurkkiani.

Oli varmaan kuullu pahennusta aiheuttaneen juorun aiemmin ostamastani pirtupullosta ja yhdisti mielessään: "Ponnaripää-pirtuläträäjällä on nyt epämääräistä jauhoa astiassa, jollaisesta leffoissa vedetään kokaiinia nenään......"

No. Nykyään en lisäravinteisiin enää rahojani hukkaa. Ja tässä (herkullinen) resepti, joka taatusti päihittää mass gainerit (myös huomioarvossa työpaikan taukohuoneessa):

Keitä: 1 kgperunoita kuorineen, 1dl riisiä, 1 dl makaronia, 700 gr lihasuikaleita, 2 pss broilerpyöryköitä, kukkakaali, hemapa-pussi.
Lisää: mausteita, soijaöljyä, 1 dl ruokaöljyä , 2dl kermaa, maustekastiketta, pilkottu tomaatti ja sipuli. Nyt kattilan pitäisikin olla täynnä. Kaada muovipussiin. Työpaikalla tee pussiin reikä ja pursota sopiva annos lautaselle. Annos riittää yhdelle bodarille päiväksi (tai vaihtoehtoisesti 4 hengen perheelle viikoksi).

Originally posted by CCC
Paistettua jauhelihaa 250 g, raejuustoa 200 g ja pilkottua kurkkua about 50 g purkkiin, ravistetaan hyvin, syödään. Sopii hyvin ketodieetillekin. Aika ei mene kuin pari minuuttia, jos jauheliha on valmiiksi paistettua.

Ravintoarvot:

Energiaa: 453 kcal
Proteiinia: 79 g
Hiilareita: 3,2 g
Rasvaa: 44 g

Jos rasvan määrää haluaa alhaisemmaksi voi jauhelihan vaihtaa vähärasvaiseksi.

Jos annoksessa on:
p 79g= 316 kcal
h 3,2= 12,8 kcal
r 44= 396 kcal
total=724,8 kcal

VAI MENIKÖ MULLA VÄÄRIN

Originally posted by Little boy
Jos annoksessa on:
p 79g= 316 kcal
h 3,2= 12,8 kcal
r 44= 396 kcal
total=724,8 kcal

VAI MENIKÖ MULLA VÄÄRIN
Oot ihan oikeassa, onnistuin jotenkin kämmäämään tuon laskun... :david:

Ite oon pitäytynyt ihan perussafkassa (koulussa mukana tonnikalat,raejuustot,ananakset jne.)Joskus on tullut sekoiteltua näitä omintakeisia tonnikala/omenasose/kaurahiutale juttuja.Näyttää paskalta mutta maistuu ihan jeelle. Kyllä tälläisessä tilanteessa joku voi kysyä että "mitä shittiä sä oikein syöt?",johon vastataan tietysti että niitä paljon puhuttuja "halmehormooneja" :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom