Herasta vatsa kipeeksi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jejole
  • Aloitettu Aloitettu
Onko tullut kellään vastaan vatsakipuja heraproteiinikonsentraatin jälkeen? Mä oon viitisen viikkoa syöny sitä ja cashew pähkinöitä välipalaksi, mutta viimeisen viikon oon saanu sen jälkeen jotain ihme polttelua ja kipua vatsaan ja alaselkään. Ei siis ole mitään närästystä. Kipulääkkeet ei auta ja muuten kaikki on kunnossa ilman tuota särkyä. Labra näytteet on otettu, tuloksia odotellessa..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei taida johtua pähkinöistäkään, kun oon korvannu heran toistaiseksi rahkalla ja vatsa voi pähkinöiden ja rahkan kanssa ihan normaalisti. Pähkinöitä toistaiseksi jopa 30g. Kummallinen juttu.. oisko heroissa eroa...?

ostakaa isolaattia,itse menen todella kipeäksi konseraatista,se tappaa salilla ja puutarhassa

en omaa laktoositauteja ja juon maitoa ym maitotuotteita jokapäivä

Ite painin saman ongelman kanssa. 3h nauttimisen jälkeen pahat vatsanväänteet ja tulee suoraa läpi.. On koitettu isolaatit yms. ja mulla ei ollu vaikutusta. Nää ongelmat tosin muistaakseni alko about samaan aikaan ku käänsin mun ruokavalion vhh:ks kiristymisen toivossa. Itse aattelin kokeilla viel stevialla makeutettua isolaattia (joku vinkki pakkiksella) mut sen jälkeen joutuu kyl vaihtaa herasta pois...

Ryhdyin pitkästä aikaa treenaamaan ja samalla on herakin tehnyt paluun osaksi ruokavaliota. Yllätyksekseni huomasin ettei kroppa enää tykkännytkään noista vaikka niitä aiemmin tuli litkittyä ihan ongelmitta. Tuli sellainen huonon olon tunne ja lievä huimaus aina heradrinkin jälkeen, kerran jo luulin että lähtee taju kun olin huitaissut suht tyhjään vatsaan nopeasti drinkin alas. Pakissakin vähän väänteli ja perse paukku, mutta enemmän ne oireet oli tuota huonoa oloa ja huimausta.

Sittemmin olen juonut noita vähän laihemmalla seoksella, eli reilusti vettä ja rauhallisesti juoden ja samalla olen hitaasti popsinut jonkun hedelmän kyytipojaksi. Tämmösiä vinkkejä tuli vastaan ihan täällä pakkiksella aikaisemmista threadeistä ja on toiminut kyllä mullakin, enää ei tule oikeastaan minkäänlaisia oireita, tai jos tulee niin hyvin lieviä. Kai tommonen äkkiseltään juotu pieruhera on vaan sitten liian kova pala joidenkin ruuansulatukselle.

Ota huomioon heran a) laktoosipitoisuus ja b) makeutusaineet (jotkut niistä ei sovi kaikille). Ja älä vetäse ykkösellä alas vaan juo rauhassa, jos et sitä rahkaakaan syö yhdellä lusikallisella.

Ps. Mulla tulee helposti maha kipeäksi melkein mistä vaan, mutta ainakaan Sportlifen palkkari ei tee mitään ongelmia.

Jättäkää ne pieruherat sinne kaupan tiskiin ja tilatkaa netistä halvalla isolaattia. Loppuu vatsanväänteet siihen.

Normi 600g pussi Fastin heraa taitaa olla sen ~20€/pussi Prismassa? Eli se on ~30€/kg, sillä rahalla saa todella laadukasta ja hyvän makuista isolaattia. Loppuu vatsanväänteet kuin seinään.

Jättäkää ne pieruherat sinne kaupan tiskiin ja tilatkaa netistä halvalla isolaattia. Loppuu vatsanväänteet siihen.

Normi 600g pussi Fastin heraa taitaa olla sen ~20€/pussi Prismassa? Eli se on ~30€/kg, sillä rahalla saa todella laadukasta ja hyvän makuista isolaattia. Loppuu vatsanväänteet kuin seinään.

Mulla Optimum Nutritionin 100% Whey Gold Standardia ja olin just kirjottamassa, että tästäkin menee pakki sekasin, mutta sitten kävin tarkistamassa ja täähän onkin isolaatin ja konsentraatin sekoitus...

Saman valmistajan kaseiini pistää snadisti pakin sekasin.

Vielä pitäis testaa tuo SELF:in stevialla maustettu Micro Whey Active joka on ainakin omien sanojensa mukaan puhdas isolaatti...

Isolaattia on monen tasoista. Maailman ehkä puhtain on:
Buy Iso:Pro 97 | Myprotein.com

Ei sisällä tippaakaan laktoosia ja rasvaakin 0,43g/100g. Samoissa hinnoissa Selfin kanssa, mutta paljon luotettavampi merkki ja todella paljon laadukkaampi tuote. 4kg pussi maksaa pyöreästi 70€.

En muista minkä rajan jälkeen postit on ilmaset, mutta itsellä postit kuului kauppaan, kun tilasin tuolta kamaa 200€:lla viime viikolla (näyttää olevan vieläkin tuo tarjous voimassa)...

Suositut

Back
Ylös Bottom