Heraprotskun paino

Hei, havahduin yhtenä päivänä siihen, että olen aina mitannut heran määrän (30g) vaa'alla ja nyt päätinki tarkistaa se kun pusissa lukee että vajaa desi on 30g. Joo ja mitä vielä mun vaaka näytti että se vajaa desi painaa 14g! Mähän oon syöny sitä ihan liikaa! Ärsyttää koska vaaka muuten toimii kun kokeilin avaamattimia tuotteita punnita. Miten teillä muilla, ootteko testannu? Ja mistä sais ostaa niitä pelkkiä annoskauhoja? Onkohan se sitten liian kevyttä ja oonkohan maltonki punninu ihan väärin...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Löytyi kaapista neljää erilaista pönttöjen mukana tullutta desin kauhaa ja painot olivat välillä 26-29g. Punnasin Selfin isolaattia, Massin heraa ja Massin Dextroa.

Mä nyt en ymmärrä..... :wtf:

Eikö nyt kannata mennä niitten grammojen mukaan mieluummin kuin desien mukaan? Grammoja kun seuraat tiedät mitä ja miten paljon saat sitä itse roheiinia kehoon.. Noi desit kerro mitään..

Kertoo ne sellaselle, jolla ei oo ruokavaakaa. Mä laitan aina n. desin heraa ja maltoa saman verran. Kyllä lievästi vituttaa jos nyt kerrotaan, että se on puolet siitä mitä oon kuvitellut.

No mä mittaan aina aluksi vaa'alla koska sisältökin on ilmoitettu aina per/100g...

Sama kun torimyyjän litrat.. Onhan toi kyllä jo räikeä heitto koska kyllä tukun herat on pitäny kutinsa suunnilleen niin että desi on sen ~40g

Mä laitoin ton ~ aka. noin merkin, koska en aina kovin tarkkaan katso miten ne jauhot sinne mittaan asettuu.. Hyväksyn sen +/- 5g

Käytän whey 80:stä...

Tuossa herassa vaikutaa aika paljon paljonko sitä on kuljeteltu ja sekoitusprosessi. Esim kun käy tehtaalta niin purkki on juuri sekoituksen jälkeen aivan täys, mutta kun se rekan lavalla vähän tärisee ja siiretään tehtaalta tukkuun ja parhaimillaan toiselle mantereelle kontissa ja taas rekalla eteenpäin, niin se vajuu tiiviimmäksi. Siksi samankin tavaran kanssa voi purkkien kanssa olla eroa. Esim itsellä piti töistä viedä kesällä kaverille herapurkki mutta jostain syystä homma jäi ja purkki unohtui takakontin perälle 2kk ajaksi. Siellä oli tiivistynyt tärinässä että kun duunissa juuri tehtaalta tulleisiin vastaaviin niin sisältöä olisi tilavuudeltaa yli kolmasosa vähemmän vaikka paino oli ihan sama edelleen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom