Heracles myyntiin Pakkikselle!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja drago20
  • Aloitettu Aloitettu
Noniin Mike täällähän on toinenkin talikko mies :)
Olen kyllä samaa mieltä että Pakkotoiston verkkokauppaan voisi ottaa Heracles heraa, minäkin voisin tilata vähän kauempaa ja maksaa hieman enemmän tälläisen "loisto tuotteen" takia :piis:
Kyllä varmasti monet tykkäävät liisteri protskusta.

This ad was sponsored by juustokaira oy

Valitettavasti emme nyt vielä ota uusia merkkejä valikoimaamme. Keskitymme nyt kasvattamaan Prolabin varastoa. Kun se on tarpeeksi järeä, harkitsemme uusien merkkien ottoa. Voisin kuitenkin veikata, ettemme ala hirveän halpaa protskua myymään Evon Ultra wheyn rinnalla. Näitä halpojen protskujen myyjiä on netti väärällään, jos vaikka Pakkis keskittyisi myymään hiukan laadukkaampia. Mahdotonta ei toki mikään ole, ei edes se, että teemme itse paskaheran, missä on kyljessä Pakkotoiston logo. Siinä tosin tulisi ylisanojen sijasta lukemaan "Pahaa, mutta halpaa".
Toki vaikka se maksaisikin 3€/kg, niin joku huutaisi täällä "Vaahtoaa liikaa, on kallis, mun iskä on töissä Valiolla ja saan ilmaiseksi".

Mike sanoi:
että teemme itse paskaheran, missä on kyljessä Pakkotoiston logo. Siinä tosin tulisi ylisanojen sijasta lukemaan "Pahaa, mutta halpaa".
Toki vaikka se maksaisikin 3€/kg, niin joku huutaisi täällä "Vaahtoaa liikaa, on kallis, mun iskä on töissä Valiolla ja saan ilmaiseksi".
:lol2: :kippis1:

:itku:
:piis:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom