Hera, soija ja hiilarit

Terve.

Olen tässä ettiskelly jotaki uutta ja hyvvää lisäravinnetta salitreenin, lentopallon ja jääkiekon kylkiäiseksi. Emäntä oli ittele ostanu riisiproteiinia, mutta totesin sen olevan sitä täyttä itseään. Laktoosi-intoleranssin vuoksi soijaproteiini olis tällä hetkelä paras vaihtoehto.

Anyway, asiaan. Olen miettiny, että oisko se mistään kotosin ostaa Fast HERA80 ja SOIJA90, tyrkätä 15g kumpaaki maidon sekaan ja vetää ennen salitreenia + treenin jälkeen? Herassa tosin on laktoosia, mutta 15g annoksessa kyseistä heraa olis vain noin 0.5-0.9g/100g laktoosia, joten se sopis mulle mainiosti, kyllä se vatta sen verran kestää. Hiilareitahan näissä ei luonnollisesti ole nimeksikään, joten saisko parilla esim. banaanilla sitte tarpeeksi hiilareita myös kehiin? Vai pitäiskö heittää esim. DEXTROa sekaan? Tehosekotinmössöistä puhun, siis.

Kuten joku on varmasti jo huomannu, en mahottomasti näistä asioista tiä. Ennen olen vain vetäny tyytyväisenä protskua naamaan enkä ajatellu sen kummempia, mutta nyt kuitenki on alkanu kiinnostaan enemmän.

Kiitos vastauksista jo etukäteen!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Suositut

Back
Ylös Bottom