Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No sehän on sun ratkaisu, mitä mä noit oon katellu niin aika huumorimielellä kirjoitettua tekstiä. Eihän se saittikaan ollut pystyssä kuin alle 5min, vai? Mahto frendille tulla aika yksinäinen olo kun ylläpito ja kaikki käyttäjät väittivät häntä mielisairaaksi. Mitäs alkoi kinaamaan kaikkia vastaan, mut emmä sille kyttien kanssa halua mitään vaikeuksia. Tuntuu muuten elämä olemaan sillä jätkällä kunnossa niin pienen hauskanpidon takia sitä tuskin on syytä muuttamaan.Mike sanoi:Mailasin aikaisemmin jo tässä tredissä sun kommenteista sulle, et ole vastannut siihenkään. Varoittelin että kannattaa katsella mitä kirjoittaa, sillä oli aika henkilökohtaista jo aikaisemmin. Nyt kuitenkin mentiin pahasti rajan yli ja tätä nyt ei vain enää katsella läpi sormien vaan asiasta tulee tutkintapyyntö.
Noniin, sitten vaan sen mielikuvitusystävän nimiä ja yhteystietoja vaan Mikelle privana, ellet halua itse olla se, kuka lähtee solvauksesta ja ties mistä rosikseen!coke sanoi:Hei, tässä on tapahtunut nyt ihan vitun suuri väärinkäsitys. Mä en ole kirjoittanut tänne mitään viimesen viikon aikana. Oon ollu landella viettämässä juhannusta. Yks frendi oli tääl pitämäs "kipinää" yllä ja mun kone on täynnä kaikkee paskaa, spywaree + troijalaisia. Ei oo mun frendi enään, vittu! Tää ei oo mitään paskapuhetta, en ikinä jauhais mitään paskaa pakkiksesta, ku ite viel ostan täält kamaa..Kämppä ihan paskanen vittu ku vituttaa saatana. Sori oikeesti.
-coke

No pidänhän mä huolen että tuon yhteyden omistaja joutuu vastaamaan tuosta, en käännä enää toista poskea. Vaikeahan Coken on selitellä sitten virkavallalle että ei hän vaan hänen mystinen kaverinsa jonka nimeä ei halua antaa. Yhteys on Coken ja sen ip:n mukaan edetään.Tomi sanoi:Noniin, sitten vaan sen mielikuvitusystävän nimiä ja yhteystietoja vaan Mikelle privana, ellet halua itse olla se, kuka lähtee solvauksesta ja ties mistä rosikseen!
Please, Mike, ole kiltti ja pidä huoli, että joko Coke tai hänen ex-kaverinsa saa paskaa niskaan ja kunnolla!
coke sanoi:Hei, tässä on tapahtunut nyt ihan vitun suuri väärinkäsitys. Mä en ole kirjoittanut tänne mitään viimesen viikon aikana. Oon ollu landella viettämässä juhannusta. Yks frendi oli tääl pitämäs "kipinää" yllä ja mun kone on täynnä kaikkee paskaa, spywaree + troijalaisia. Ei oo mun frendi enään, vittu! Tää ei oo mitään paskapuhetta, en ikinä jauhais mitään paskaa pakkiksesta, ku ite viel ostan täält kamaa..Kämppä ihan paskanen vittu ku vituttaa saatana. Sori oikeesti.
-coke

Timba kirjoitti munkin ajatukset. Coke, Jos on totta että joku on kirjoitellut sun nimelläs, niin ei muuta ku äijä vastuuseen. Tuo juttu mitä tuli ei ollut mitään pientä nettivittuilua vaan aika paljon enemmän. Kun julkaistaan tekaistuja herjausartikkeleita ja muutenkin hyökätään toisen persoonaa ja elinkeinoa vastaan esittämällä kyseenalaisia väitteitä, pitää kärsiä mahdolliset seuraukset. Mike ja muut palstan ja kaupan kehityksessä olleet ovat tehneet työtä tämän domainin eteen, josta on parille heistä tullut ihan oikea työ. He on tehneet hommansa, eikä tuollaista järkkyä paskaa tarvi heidän alkaa nielemään. Tämä on kirkkaasti suomen paras foorumi jo ihan keskustelun laadun kannalta, koska suht tiukka moderointi ja ns. sisäinen kuri palstalla karsii trollit pois. Pidetään se parhaana.Timba79 sanoi:Voihan tuo olla tottakin, tai sitten vain hätäpäissään sepitetty tarina. Ja jos on totta, niin sitten se "kaveri" vaan teoistaan vastuuseen. Coken päätöshän se on, ottaako syyt omille niskoilleen, vai sysääkö sinne minne ne kuuluu. (olettaen että tämä coken kaveriväite pitää paikkansa)
Mitään armoa en minäkään antaisi. Ei tossa enää paljon anteeksipyytelyt auta, tätäkin ketjua varmasti aika moni valopää lukee. (enkä tällä nyt tarkoita pakkislaisia) Ja siitähän saa vettä myllyyn vaan jos tämä asia nyt tähän jäisi.
coke sanoi:Hei, tässä on tapahtunut nyt ihan vitun suuri väärinkäsitys. Mä en ole kirjoittanut tänne mitään viimesen viikon aikana. Oon ollu landella viettämässä juhannusta. Yks frendi oli tääl pitämäs "kipinää" yllä ja mun kone on täynnä kaikkee paskaa, spywaree + troijalaisia. Ei oo mun frendi enään, vittu! Tää ei oo mitään paskapuhetta, en ikinä jauhais mitään paskaa pakkiksesta, ku ite viel ostan täält kamaa..Kämppä ihan paskanen vittu ku vituttaa saatana. Sori oikeesti.
-coke
owned! :DMike sanoi:Pistä Coke maililla kaverisi yhteystiedot, niin itse pääset kusesta. Muussa tapauksessa sä kärsit kaikki mahdolliset seuraamukset.
tekstiä joutuu lukemaan. :D Tomppa85 sanoi:Pelkällä screen shotilla ei pitkälle pötkitä, ne kun ovat todella helposti väärennettävissä. Täytyy löytyä todistusaineistoa tuolta palveluntarjoajan serveriltä, missä "coken" artikkeli oli...
Kusimato sanoi:Täällä on kyllä todistajiakin useita, jotka ovat nähneet samaisen sivun.

Kusimato sanoi:Täällä on kyllä todistajiakin useita, jotka ovat nähneet samaisen sivun.