Hera proteiini - WHEY

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja viikinki_84
  • Aloitettu Aloitettu
  • Tags Tags
    hera
Meta title: 🔥 HERA PROTEIINI – WHEY VOIMAA JA PALAUTUMISTA 🔥

Meta description: Nopeasti imeytyvä proteiinilähde, joka tukee lihaskasvua, palautumista ja laadukasta päivittäistä proteiininsaantia.

Boosmani on hyvä paikka! T.Yksi osakkeen omistaja. Oli muuten se vanha boosman paita hienompi kuin uusi. Vilposella oli videossa se vanha.

Hämmer sanoi:
Entäs Boost4You:n palkkari AfterTraining? Vetäsin tossa sellasen 900 gramman purkillisen sitä, ja luulempa siitä nyt tulleen vakiovalmisjauhe palautukseen juurikin kilpailukykyisen hinnan takia... Ei ehkä mitään hifistelykamaa, mutta ihan passelia tällaiselle harrastelijalle... Sisältää kreatiinia huimat pari grammaa sadassa, joten terästämäänhän sitä joutuu...

Maku on imo ihan passeli. Muilla kokemuksia tai mielipiteitä kyseisestä tuotteesta?
Tuota en ole käyttänyt mutta ostin tuota hydrolisoitua Hydro pro proteiinia ja hinta/laatusuhde on minusta aika kohdallaan 26E/750g, ainakin jos vertaa muihin hydrolysaatteihin niin tuo on kyllä halpaa...

harde20 sanoi:
Tuota en ole käyttänyt mutta ostin tuota hydrolisoitua Hydro pro proteiinia ja hinta/laatusuhde on minusta aika kohdallaan 26E/750g, ainakin jos vertaa muihin hydrolysaatteihin niin tuo on kyllä halpaa...
Olikos tuo ihan tutun hydrolysaatin makuinen vai vielä pahempaa, vaiko
jopa parempaa kuin fast:n ex-hydro?

Omistaja asiaakkaana hinta putoo viel 5e joten ois kyl sika halpaa hydroa
kiinnostas vaan et mitenhän laadukasta tuo on kun noin halvalla sitä
voivat myydä?

Hämmer sanoi:
Entäs Boost4You:n palkkari AfterTraining?
Maku on imo ihan passeli. Muilla kokemuksia tai mielipiteitä kyseisestä tuotteesta?

Tuota olen käyttänyt reilut ½ vuotta. Maku on tosiaan hyvä, olen käyttänyt mansikkaa ja suklaata. Olen laittanut AfterTrainingin sekaan IsoProta ja sitten terästänyt sitä glutamiinilla ja kreatiinila. Hyvvee on. Boost4Youn heraa käytän päivittäin kaakaojauholla maustettuna. Hintalaatusuhde on hyvä.

hpt sanoi:
Olikos tuo ihan tutun hydrolysaatin makuinen vai vielä pahempaa, vaiko
jopa parempaa kuin fast:n ex-hydro?

Omistaja asiaakkaana hinta putoo viel 5e joten ois kyl sika halpaa hydroa
kiinnostas vaan et mitenhän laadukasta tuo on kun noin halvalla sitä
voivat myydä?
Onhan se kirpeän makuista mutta ei minusta mitään hirmuisen pahaa ja siihen sekaan voi laittaa kaakaojauhetta tms. makua antamaan... Ja kyllä sen kestää kun tietää mitenkä hyvää se minulle tekee ;)

harde20 sanoi:

Pakko kiusata, että 21E/750g ;)

Kipi I sanoi:
Boosmani on hyvä paikka! T.Yksi osakkeen omistaja.

Onhan tuo juu aivan hyvä mesta, varsinkin jos arvostaa kilpailukykyistä hintaa (kaiken) muun kustannuksella... Ja näinhän monet varmasti tekevät...

Esimerkiksi Turun Boosman puutorin laidalla on kyllä sellainen paskahuusi, ettei paremmasta väliä... :itku: Palvelussa nyt ei mitään moittimista ole, muttei kyllä mitään kehuttavaakaan... :D Pääasia kuitenkin on, että sieltä saa tavaran hyvään hintaan ja valikoimakin kattaa kaiken perussetin... :thumbs: Hifistelyt/herkkupalat voi sitten tilata vaikka pakkikselta...

Mitäs tuo muuten kustantaa tuo "osake"? On ko käytäntö voimassa kaikissa Boosmaneissa?

Pitkään jatkuneet mahavaivani loppuivat kun jätin kaikki maitotuoteet 3kk sitten pois. Laktoositonta heraa tosin vetelen päivittäin, eikä se tunnu minulle aiheuttavan oireita. Mitenkäs muut maitoproteiiniallergikot, syöttekö heraa?

Laktoosi-intoleranssi mulla on ollut jo kauan, eli laktoosia olen välttänyt kuin ruttoa, kerron tämän siksi ettei tarvitse laktoosin vaikutuksia spekuloida.

Mitenkäs tuon kalsiumin laita, saako sitä herasta(whey+ja whey3)? Vai pitäisikö hankkia jokin kalkki+d-vitamiinilisä.

Tuli itselleni ainakin täysin yllätyksenä, kun tein seuraavanlaisen sekoituksen:

- 2dl rasvatonta maitoa
- 30g maustamatonta halpisheraa (esim. Whey1)
- 1dl sokeroimatonta mehukeittoa (mansikka)
- 15g kylmäpuristettua rypsäriä (Virgino)

Oon yleensä juonu rypsärit suoraan pullosta, mutta nyt keräsin rohkeuteni tehdä tällaisen drinkin, ja yllätys oli suurehko, kun DRINKKI MAISTUI TOFFEELTA! Enkä todellakaan kuseta, ilmeisesti tuo virginon pähkinäinen maku yhdistettynä tuohon mehukeittoon taisi olla parempi kuin täydellinen yhdistelmä, tuli nimittäin uusi suosikkiherkkuni tästä drinkistä.

Moni varmasti on sekotellut heradrinkkeihinsä jo kauan rypsäriä, mutta tämä maku oli mulle ainakin täysin uusi, joten suosittelen lämpimästi kokeilemaan! :whip:

Tässä toinen resepti: Mansikkanmakuista heraa, itsellä whey3 ja sekaan kukkura ruokalusikallinen Dumle kaakaojuomajauhetta ja maltoa. Siinä jumalaisen makuinen palkkari :kuola: Mansikka-suklaakombo on, kuten jo sanoin jumalten juomaa.

SEAGRAM sanoi:
Tässä toinen resepti: Mansikkanmakuista heraa, itsellä whey3 ja sekaan kukkura ruokalusikallinen Dumle kaakaojuomajauhetta ja maltoa. Siinä jumalaisen makuinen palkkari :kuola: Mansikka-suklaakombo on, kuten jo sanoin jumalten juomaa.
miks siihen mansikan makuiseen heraan pitää enään mitään suklaa jauhetta mennä tunkemaan :confused:

neutraali sanoi:
miks siihen mansikan makuiseen heraan pitää enään mitään suklaa jauhetta mennä tunkemaan :confused:

Kokeile ;)

neutraali sanoi:

Se maistuu törkeen hyvälle.

Edit. jos makeesta tykkää niin sitten välipaladrinksut hyla-maitoon.

SEAGRAM sanoi:
Se maistuu törkeen hyvälle.

Edit. jos makeesta tykkää niin sitten välipaladrinksut hyla-maitoon.

Laittaa vielä lisäksi pari ruokalusikallista sokeria, niin maistuu vielä törkeemmän hyvemmälle.

SEAGRAM sanoi:

Juu, no tuossa tulee hiilareita kuitenkin aika reippaasti, tämä oli lähinnä tarkoitettu välipalaksi jos haluaa välttää niitä turhia hiilareita ja nostaa proteiinin ja rasvojen saantia :)

jostain luin aiheesta makeutusaine sheikissä ja kokeilin:

- 30 g heraa
- 2 kukkurallista t-lusikallista fasun kaakaojauhetta
- hermesetas-jauhetta sopivasti

nam nam :)

Back
Ylös Bottom