Hera proteiini - WHEY

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja viikinki_84
  • Aloitettu Aloitettu
  • Tags Tags
    hera
Meta title: 🔥 HERA PROTEIINI – WHEY VOIMAA JA PALAUTUMISTA 🔥

Meta description: Nopeasti imeytyvä proteiinilähde, joka tukee lihaskasvua, palautumista ja laadukasta päivittäistä proteiininsaantia.

Juu, kyl se uus hera sekoittuu ihan ok mut jostain syystä sheikkeriin jää juurikin tommoisia Snowben mainitsemia "muruja". Aiemmin tosiaan puhdistu pelkästään huuhtelemalla mut nyt joutuu käyttään tiskiharjaakin.

Toffee on kyllä tähän asti maistetuista (kaikki) paras. Kuin vanukasta vetäisi. Eksoottisin kokemus taaseen oli maustamaton soijaproteiinijauhe, kuin olisi liisteriä vetänyt. Ei sitä pysty vetämään missään muodossa.

Toffee on kyllä tähän asti maistetuista (kaikki) paras. Kuin vanukasta vetäisi. Eksoottisin kokemus taaseen oli maustamaton soijaproteiinijauhe, kuin olisi liisteriä vetänyt. Ei sitä pysty vetämään missään muodossa.

Elähän nyt liioittele :) Hyvin olen saanut alas. 3 pussia on jo mennyt. Voittaa maultaan ton mansikkaheran kepeästi. Soijahan maistuu ihan puurolle.

Elähän nyt liioittele :) Hyvin olen saanut alas. 3 pussia on jo mennyt. Voittaa maultaan ton mansikkaheran kepeästi. Soijahan maistuu ihan puurolle.
3 pussia?? :wtf: Itse kerran erehdyin ostamaan ja oli aivan helvetillisen pahaa :D Ikinä maistanut mitään niin kauheaa...

Mä teen joskus "muusin" jossa on soijaisolaattia, maitoa ja soijakastiketta. Maistuu melkein perunamuusilta. Sitä tulee vaan helposti syötyä liikaa, ja sitten lähtee yöunet. Soijasta tulee joskus ihan törkee potku.

Kannattaa tyyppää ananaskin, kovin on maukasta. :kuola:

Itselläni on vadelmanmakuista heraproteiinia! Olen tykännyt, mutta seuraavaksi aion testata minttusuklaanmakuisena.

Erinomainen uudistus! :haart:

Miten toisille laktoosivaivoista kärsiville sopii tämä mainittu Hera80-sarja? Selosteen mukaan tuotteessa on laktoosia, mutta saatteko vaivoja? Nämä uudet makuvaihtoehdot kun tekevät tuotteesta suht.koht houkuttelevan!

Miten toisille laktoosivaivoista kärsiville sopii tämä mainittu Hera80-sarja? Selosteen mukaan tuotteessa on laktoosia, mutta saatteko vaivoja? Nämä uudet makuvaihtoehdot kun tekevät tuotteesta suht.koht houkuttelevan!

No en oo varma, mutta tuo vanha sopi vatsalle ja nyt kun on vaihtanut tähän uuteen ni on ollu vatsan kanssa ongelmaa enemmän tai vähemmän..

Back
Ylös Bottom