Hera proteiini - WHEY

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja viikinki_84
  • Aloitettu Aloitettu
  • Tags Tags
    hera
Meta title: 🔥 HERA PROTEIINI – WHEY VOIMAA JA PALAUTUMISTA 🔥

Meta description: Nopeasti imeytyvä proteiinilähde, joka tukee lihaskasvua, palautumista ja laadukasta päivittäistä proteiininsaantia.

Jees eli ihan heitän heran sheikkeriin ja sit maidon päälle. Eikä tunnu sekoovan. Ehkä tosiaan vois kokeilla pidempään liemeen... jos se auttais. Eikä ne paakut muuten haittais mut aamutuimaan jotenki vaa tökkii. Palkkarissa käytän boost4youn maustamatonta heraa ja sekoo hyvin.

"Annostus: 30 g (1 dl) jauhetta sekoitetaan 1-3 kertaa päivässä 3-4 dl:an vettä, mehua tai maitoa. Yksi desilitra jauhetta painaa 30 g"

Juu, ei viitti vetää heti aamusta mitää hc touhua. Palkkarin sekaa kyl heitän kaakaojauhetta mut aamul juon protskun protskuna ja syön puuron puurona:D

Käytän kyseistä heraa(mansikka) aamuprotskuks. Ongelma on ton sekoaminen. Aina jää paakkuja vaikka kuinka sheikkaa. Sekottelen n. 25g maitoon n. 2 desiä ja ei tunnu sekoovan kunnolla. Hyvän makusta toi on... sen takia sitä edelleen käytän mut nyt ajattelin jo koittaa jotain muuta. Mitä suosittelisitte?

Kannattaa nesteeseen sekoittamisen jälkeen antaa juoman seistä hiukan aikaa. Mulla on kanssa paakkuja (Leaderin 100% Whey+) jos heti sekoittamisen jälkeen juo, mutta tosiaan kun antaa olla jonnin aikaa, niin voilá!

Joo kannattaa tosiaan antaa juoman olla vähän aikaa ihan rauhassa sekoituksen jälkeen :D itellä ainakin hävinny aina paakut kun antanu 10-20min juoman stondailla ennen ku juo sen.

Itsellä ei mee maustetut alas ollenkaan, vedän maustamatonta heraa ilman mitään itse lisättyjä mausteita ja sitä vois juoda vaikka janoon ku on niin hyvää :P

Olen kokeillut tähän mennessä jo Nutri+Reco2, Nutri+Massia, Evolution Massia ja Evolution Recoveryä eikä mikään niistä ole sekoittunut kunnolla vaikka oon koittanu maitoon ja veteen. Aina jää kokkareita joissa on jauhoa sisällä.

On kyllä miehessä vikaa jos Nutri Plussan ja Evolutionon jauhot ei sekoitu kunnolla. Kummankin valmistajan tuotteiden liukeneminen on huippuluokkaa.

Tosta Whey 8100:sta vielä se, että hieman valehdellaan ohjeissa kun se liukenee oikeasti helvetin huonosti veteen...
Kokeiles sekoittaa sitä maitoon. Saa sekoittaa perämoottorilla ja antaa liueta kaksi tuntia, niin siitä saattaa saada melkein tasaista.

Hankin tossa eilen pussin Finnmaxin perusprodea, (Whey Max 100) ja voin ilokseni ilmoittaa, että sehän sekoittuu kuin tyhjää vain. Joskus aiemminkin sekaantunut SF Proteinin tuotteisiin, ja se malto ainakin maistui melko hämärälle, joten vaihdoin nutriplussaan. Nyt täytyy kyllä siirtyä pelkästään tohon roheiiniin.

Kaikki maustetut herat on kyllä sellaista caccaa, että ei niitä voi vetää. Puolen purkin ajan joku uusi maku on yleensä "ihan jees", mutta jossain vaiheessa iskee niin kova takapotku, ettei sitä enää pidä sisällä mikään. Joka ikiseen maustettuun olen kyllästynyt aika pian. Ne maistuu niin äklömakealle ja synteettiselle, että hui kamala. Tulee vilunväristyksiä. Suklaanmakuiset ei maistu yleensä niin teolliselle, mutta ne on ollut tähän asti ainakin liian makeita. Pystyy kyllä kiskomaan huomattavasti enemmän kuin jotain mansikkaa tai vaniljaa, joihin mulla on kehittynyt välitön oksennusrefleksi. Maustamaton med kaakao on ainut mitä on pystynyt kiskomaan jo monen monta vuotta.

Joillakin ihme ulinaa jostain soijasta. Ei se nyt niin kamalaa ole. Joskus junnuna tolla aloittelin. Heitin soijaa, kaakaota ja maitoa sekaisin ja kaadoin ylä- ja alahampaiden välistä sisään. Sehän ei sekoitu yhtään, ja joskus oli sellaista lusikoitavaa puuroa jonka sai ravistaa sheikkeristä ulos, mutta sekin meni.

Jos joku on luonnostaan kamalaa, niin ne on jotkin vapaat aminohapot. Joskus tuli vedettyä glutamiinia jossa oli aivan hämärä maku. Jotkut väittää ettei maistu oikein miltään, mutta tässä kyseisessä tapauksessa siinä oli joku vaikeasti kuvailtava vähän makean, kirpeän ja happaman sekoitus, joka ei kuitenkaan ollut mitään sinne päinkään. Aika mieto maku, mutta jollain tapaa niin yököttävä, että oli vaikeuksia vetää sitä pelkiltään. Palkkarissakin maistui hiukan läpi, mutta meni sentään aika kivuttomasti.

Edit:
On kyllä miehessä vikaa jos Nutri Plussan ja Evolutionon jauhot ei sekoitu kunnolla. Kummankin valmistajan tuotteiden liukeneminen on huippuluokkaa.
Nyt puhuu Nitsku sitten aika veteliä. Entisenä nutriplussan suuruluttajana voin sanoa, että ei se kyllä sekoitu väkisinkään. Tai mitä nyt kukakin pitää hyvänä sekoittuvuutena. Mä en ainakaan pidä sitä hyvänä, jos sheikkerin reunat ja ritilä on täynnä sitkeitä möykkyjä. Kyllähän se suurimmaksi osaksi sekoittuu, mutta niitä kökköjä jää aina. Monella muulla valmistajalla ei jää kökön kökköä.

Back
Ylös Bottom