Hera proteiini - WHEY

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja viikinki_84
  • Aloitettu Aloitettu
  • Tags Tags
    hera
Meta title: 🔥 HERA PROTEIINI – WHEY VOIMAA JA PALAUTUMISTA 🔥

Meta description: Nopeasti imeytyvä proteiinilähde, joka tukee lihaskasvua, palautumista ja laadukasta päivittäistä proteiininsaantia.

Älä ihmessä juo tollasta 10 tuntia paahtunutta paskaa. Miksi ei ole mahdollista sekoittaa jauhoja ja vettä kesken päivän? Otat vaikka jauhoannokset eri astioihin/minigrip-pusseihin tms: sitten laitat ne sheikkeriin ja vettä perään. Sitten juot, kylmänä ja tuoreena. Kai sulla on sheikkeri? Siinä ne sekoituvat helposti.

itse on tullut muutaman kerran juotua koko päivän töissä pukuhuoneessa ollutta hera+maito sekoitusta.
Vielä olen elossa eikä vatsakaan sekaisin mennyt, ei vaan ole viitsinyt hukkaankaan heittää..

Termospullo.

Jep, termospulloon vain. Ei vie paljoa tilaakaan, toinen sitten on snadi kylmälaukku. En ikinä itse kyllä jois läheltäkään huoneen lämpöistä drinkkiä.

kuka jaksaa stressata mistäkin.
tuskin niissä suurta muutosta tapahtuu alle vuorokaudessa, kunhan ei kesällä auringonpaisteessa säilytä..
Tämä on vaan oma mielipide;)

noh, alle 12h oli tarkoitus kirjoittaa.
tietenkin kannattaa juoda heti kun sekoittaa, jos mahdollista.
nyt nukkumaan:zzzz::zzzz:

Joskus aikoinaan joku eräs (ilmeisesti) asiaa tutkinut uskoi että heran ja muiden produjen, palkkareiden jne paras vaikutus alkaa häipyä kun ne ovat olleet yli 2 tuntia sekoitettuna nesteeseen... Tiedä sitten tästä.

Joskus kesällä tuli tehtyä niin, että ku käytin peruspalkkaritörppöä a 0,7l, laitoin aina edellisenä iltana noin 2dl vettä pohjalle ja puteli pakkaseen. Aamulla vesi oli jäätynyt ja sitten vaan päälle jauhot ja törppö täyteen vettä. Pysyi kylmänä useita tunteja ja nautittaessa oli vielä mukavan kylmää ja hileistäkin.

Sopiva annos jäädytettyä vettä löytyy varmaan kokeilemalla...

Aika pitkälti makuasia, tosin hera80 on rasvaisempi kuin whey3 joka tosin on kalliimpi sen kolmen proteiinin sekoituksen vuoksi. Jos haluaa maksaa laadusta whey 3, ellei whey+ jos mennään pankkitilin tyhjennyksen puolelle.

Mutta peruspalkkariin hera80 on oiva proteiininlähde.

Nutri Plussan Whey 8100:ta älä osta, hirveän makuista, eikä sekoitu.

Pro Whey on yhtä halpaa, sekoittuu täydellisesti, eikä maistu niin kauhealle.

Mainitsemiasi en ole maistanut, mutta kerroinpahan vain...

Kerran vaihdoin Hera80:stä Whey3:een (kumpikin mansikan makuisia) ja maku muuttui ikävämmäksi. Eli ellen ihan väärässä ole Hera80 maistuu pikkuisen paremmalta. Toki Whey3 on hifimpää, mutta onko siitä todellista hyötyä, se on eri asia.

Nutri Plussan Whey 8100:ta älä osta, hirveän makuista, eikä sekoitu.

Pro Whey on yhtä halpaa, sekoittuu täydellisesti, eikä maistu niin kauhealle.

Mainitsemiasi en ole maistanut, mutta kerroinpahan vain...

Tarkoitatko American Pro Wheytä? Oon käyttänyt Nutri Plussan 8100 protskua ja mielestäni siinä on tosi ok koostumus ja maku mutta nyt ostin Amercan Pro wheytä joka ei ole niin hyvän makusta. Toisaalta aivan neiti puuhaa valittaa mausta. Kaikki herat on ok makusia. Thats It! Mutta se on vistoa jos ei sekotu palakkarissa.

Minkälaisia kokemuksia UFS Whey protskusta?

itsellä ollut, ihan ok, koostumus, sekoittuu hyvin, aika maustamattomanakaan ole hassumman makuista. (Itse otan preloaderini sellaisenaan)

Edit: ja siis UFS Wheystä oli kyse

itsellä ollut, ihan ok, koostumus, sekoittuu hyvin, aika maustamattomanakaan ole hassumman makuista. (Itse otan preloaderini sellaisenaan)

Edit: ja siis UFS Wheystä oli kyse

Jos maustamatonta hakee/kelpaa, suosittelen uffea. Sekoittuu hyvin ja maustamattomaksi yllättävän hyvää. Palkkarissa menee ihan naturel, yksinänsä o´lightia ja/tai maitoa.

Evoista on kokemusta vain Whey Mixistä. Suklaa parempi, mansikka enemmänkin pelkästään makea kuin mansikanmakuinen.

Niin.. ja siis Whey3 (=protusekoitus) vs. Hera80 (perus maustettu hera)? Väittäisin että jälkimmäinen pelittää ihan yhtä hyvin kuin hifimpi sekoitus. (Ja jottei kusta kauppiaan saappaille niin laitetaanpa se Evo Whey1:nä :D)

Ite oon vejelly, muutamia esimerkkejä:

- Ufs whey maustamaton, hyvää tavaraa sekottuu ja ei loppuusa kylmään veteen mitenkää pahaakaan
- Fast hera 80 mansikka tai vadelmako lie se maku, sekottuu ja maistuu hyvälle
- Boost4you Wheypro Mansikka. sekottuu hyvin ja mielestäni kaikista parhaimman makuista

Päässäni on jo pitkään pyörinyt kysymys: Saanko halvasta perusherasta(konsentraatista) yhtä täydelliset aminohapot, kuin ruuasta? Onko rakenne sama laadukkailla isolaateilla, kuin normiruualla? Evolution hehkuttaa tuota CFM suodatusmenetelmää jossa saadaan puhdasta denaturoimatonta heraa, jossa kaikki tarvittavat rakenne/aineosaset ovat pysyneet ennallaan.

Isolaatin ainakin pitäisi imeytyä nopeammin kuin konsentraatin ja itse olen nyt päätynyt käyttämään palautusjuomassani Evolutionin Whey2 CFM suodatusmenetelmällä valmistettua isolaattia luettuani Fighter lehdesta artikkelin aidon CFM-suodatusmenetelmän "parhaudesta".
Vaikka CFM-suodatusmenetelmällä saadaan denaturoimatonta proteiinia jossa kaikki mikrofraktiot ja muut ominaisuudet ovat tallella jotka tekevät Herasta erinomaisen proteiinilähteen niin mitenkä käytännössä tuo hivenen kalliimpi isolaatti eroaa perus ultrasuodatettuun konsentraattiin ja ruokaan? Saako keho täysin saman hyödyn tuosta CFM suodatetusta herasta, kuin normaali ruuan aminohapoista? Mites tämä "pieruhera" ? Imeytyykö tollainen perus ultrasuodatettu konsentraatti edes kokokaan, vai haihtuuko osa ns. "pieruina ilmaan" ? :D

Tiedän ihmisiä, jotka omistavat hyvän määrän lihasta ja kehittyvät pelkällä ruuan nauttimisella palautukseen. Olisi suorastaan erinomaista, että joku viisaampi voisi valaista tässä asiassa ja kertoa noista eroista erityisesti viitaten perus ruuan(liha,kala) proteiinia laadukkaampiin ja vähälaadukkaampiin proteiineihin. Erityisesti olen kiinnostunut Whey2, Ion92, UFS Whey ja Whey 1 vertailusta, koska näitä tuotteita olen käyttänyt ja vastedes aion kyseisen tuotelinjan tuotteiden käyttöä harrastaa ellei tapahdu sitten jotain mullistavaa. :david:

Back
Ylös Bottom