Hera proteiini - WHEY

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja viikinki_84
  • Aloitettu Aloitettu
  • Tags Tags
    hera
Meta title: 🔥 HERA PROTEIINI – WHEY VOIMAA JA PALAUTUMISTA 🔥

Meta description: Nopeasti imeytyvä proteiinilähde, joka tukee lihaskasvua, palautumista ja laadukasta päivittäistä proteiininsaantia.

viikinki_84

sopiiko fastin hera 85 palautusjuomaan proteiiniksi??

Screenshot 2025-11-28 at 20.04.31.webp

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Peruskamaa eli herakonsentraatti. Iron Joe:n mainitsemat Whey3 (mukana hiukan hydrolysoitua protskua), Whey+ (heraisolaatti) tai Whey (100% hydrolysaatti) ovat kyllä ehkä suositeltavampia.

Eli mistä saa kaikkein halvinta perusheraa? liikkeistä vai suoraan meijeriltäkö? :confused: Wrangen prime whey 4kg on aina välistä tarjouksessa 50e, löytyykö halvempia?

SF Proteinin heraa saa halvimmillaan 12,60e ilman mitään alennuksia... pikkasen kalliimpaa kuin tuo Wrangen nelikilonen, mutta se on tosiaan alentamaton hinta.

Originally posted by Kilppa
SF Proteinin heraa saa halvimmillaan 12,60e ilman mitään alennuksia... pikkasen kalliimpaa kuin tuo Wrangen nelikilonen, mutta se on tosiaan alentamaton hinta.

Eikös tuo ole 900g pussin hinta? UFS:ssa maksaa 900g pussit tällä hetkellä 10,2e, tosin edellyttää klubikorttia ainakin nettitilauksissa. Koska minulla se on, minun kannattaa ostaa sieltä.

Jos jostain löytyy edullisemmin, olisin kiitollinen tiedosta.

Mitähän eroa noilla käytännössä on? kumpi parempaa?

-Puff:confused:

Originally posted by Kilppa
Jep, on 900g pussi... niinkuin sanoin...

Sanoitko? En nyt mitenkään haluaisi pilkkua nussia (teenpä sen kuitenkin), mutta tämmösellä foorumilla ei riitä että sanoo (koska voi olla vähän vaikea kuulla kauemmas), vaan pitää se myös saada kirjallisena. Hintoja vertailtaessa on nimittäin myös tavaran määrä oleellinen tieto...

Saattaahan myös olla että olen tullut sokeaksi.

:kippis1:

Joo, se on kai juustosta uutettua stuffia. Tai maidosta. En muista.

Käyttääkö joku/onko käyttänyt Wrangen PRIME WHEY-81 -heraproteiinia? Mitä mieltä kyseisestä kamasta?

Back
Ylös Bottom