Herättääkö tunteita?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Aika kipeän näköinen... Miten tollaisilla lihaksilla voi edes liikkua? Ei se ainakaan juoksemaan pysty. Kävelykin on varmaan vaikeaa..

Ei voi elimistö kestää tuommoista kauaa. Luulisi, että kuolema on tuossa vaiheessa enemmän kuin todennäköistä. Mistä muuten Mike nappasit tämän?

Kuolema on tosiaankin hyvin lähellä. Täydellinen toipuminenkaan ei ole enää mahdollista. Tuosta sen näkee miten helvetin kestävä kroppa on, kun vielä tuossa kunnossa pystyy kävelemään ja toimimaan.

Jansku sanoi:
....Tuosta sen näkee miten helvetin kestävä kroppa on, kun vielä tuossa kunnossa pystyy kävelemään ja toimimaan.

Juu, ihmisen kroppa kestää äärimmäistä rääkkiä. Kun miettii tuommoisia ihmisiä, sitten ylilihavia, täysiä narkomaaneja ja alkoholisteja, niin kyllä on melkoinen mekanismi kun kestää.

Toi on todellakin aika karua katsottavaa.. päässä on vikaa jos hommaa ittensä tollaseen kuntoon.. surullista :(

Mike sanoi:
Juu ja paha tommoista on linnaankaan laittaa, tulee kaltereiden välistä tosta vain. Menee himaankin saranapuolelta.

:lol2:

Todellakin aika karun näkönen ilmestys...

Suni sanoi:
Toi on todellakin aika karua katsottavaa.. päässä on vikaa jos hommaa ittensä tollaseen kuntoon.. surullista

Anoreksia on tauti tautien joukossa. Tuollaisessa kunnossa paahan tulee vikaa, luuletko aivojen olevan enaa normaalissa tilassa tuollaisessa ruumiissa.

Normaalisti joka threadiin jos vaan siinä on joku naisen kuva niin joku laittaa että panisin :kuola: mutta taisi sittenkin löytyä threadi johon ei sitä tule..? Itse en ainakaan panisi.

japa sanoi:
Normaalisti joka threadiin jos vaan siinä on joku naisen kuva niin joku laittaa että panisin :kuola: mutta taisi sittenkin löytyä threadi johon ei sitä tule..? Itse en ainakaan panisi.

:lol2: Viimeistään siinä kohtaa menee into, kun joutuu varomaan kokoajan, ettei luut katkea.

Vitja tuolle pitäis antaa munkkia ja makkaraa suoraan suoneen. :urjo:

Kusimato sanoi:
Vitja tuolle pitäis antaa munkkia ja makkaraa suoraan suoneen. :urjo:

toimis varmaan paremmin ku antas sitä makkaraa suoraan SUOLEEN.... :hyper:

taisto sanoi:
Anoreksia on tauti tautien joukossa. Tuollaisessa kunnossa paahan tulee vikaa, luuletko aivojen olevan enaa normaalissa tilassa tuollaisessa ruumiissa.

Ei päähän tule vikaa vaan siellä on vikaa jo kun homma lähtee käyntiin. Eikä se ole tauti vaan sairaus. Laihduttamisen halu ja itsensä näkeminen peilistä lihavana vaikka olisi laiha kuin luuranko, on "päästä kiinni." Anorexiaa sairastava tekee toisinsanoen kaikkensa, jotta olisi laihempi. :(

Ohan täti ottanut dietin tosissaan :eek: . Vaan kyllä tuommonen on surullista kateltavaa, ei jaksa ymmärtää mitenkä ihminen saa ittensä tuohon kuntoon tai siihen toiseen ääripäähän 300+kg. Yhtä pahoja molemmat.

Suni sanoi:
Ei päähän tule vikaa vaan siellä on vikaa jo kun homma lähtee käyntiin. Eikä se ole tauti vaan sairaus. Laihduttamisen halu ja itsensä näkeminen peilistä lihavana vaikka olisi laiha kuin luuranko, on "päästä kiinni." Anorexiaa sairastava tekee toisinsanoen kaikkensa, jotta olisi laihempi. :(

Nimenomaan juuri näin päin se homma etenee, toki lopussa ei varmaankaan mikään toimi enää :(

Hurjassa kunnossa. Koskaan ei tiedä mitä tuossa vaiheessa päässä liikkuu. Harhaluulot painavat ja saattaa jopa olla, että nainen on umpikujassa. Tuossa vaiheessa pelkkä ajatus lisökiloista ei auta, ajatusta kun ei millään tavalla osaa soveltaa käytäntöön.

Mä en sanois hyi. En koskaan, vaikka kauhistuttavassa tilassahan tuo on. Anoreksia ei ole täysin omaa syytä, se on maailma johon jää koukkuun ja paluu ei ole niin helppoa todellakaan kun sitä sairautta kokematon saattaa kuvitella.

Itseasiassa.. olen sanaton.

Tulipa vain mieleen tuosta yksi kerta kun olin salilla lopettelemassa ja olin aatellut vetää lopuksi vielä puolituntisen aerobista kuntopyörällä, mutta kaikki pyörät oli jo käytössä ja yhdessä pyörässä oli sellainen pirinistin näkönen, helvetin laiha ammattikoulun lippispää. Se oli ollu siinä pyörän päällä jo tuntia aiemmin kun olin lämmittelemässä ja se veivas kokoajan semmoisella rasvanpoltto tahdilla. Teki mieli käydä sanomassa sille, että heitä hyvämies jo pois, ei sinussa ole enää grammaakaan rasvaa. :(

Back
Ylös Bottom