Helsinki City GP

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TeHo
  • Aloitettu Aloitettu
Toyota toi Formula sirkuksen Helsinkiin. Totta. Homma oli yhtä pelleilyä. Ajo alkoi puoli tuntia myöhässä ja formulalla ajettiin kaikki 3 kierrosta korttelin ympäri. Jee.

Tapahtuma oli aikamoinen pettymys: formula piti kyllä hienoa ääntä, mutta kuulosuojaimet Toyotan jampat saa tunkea henkilökohtaisiin pakoputkiinsa (tai suuttimiin), sieltäkin saattaa kuulua kovempi ääni! Tipahti kyllä formulakuskien arvostus aika tavalla tämän esityksen perusteella. Aikamme gladiaattorit, my ass! Olisi nyt Trulli ajanut kunnolla, siitähän sille maksetaan!

PS. Matti Kyllönen, olen todella huolestunut mielenterveydestäsi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oliko tässä siis oikeasti koko anti? Pari kierrosta yhdellä autolla, ja odotettua vaisumpi ääni. Kokemus oli melko lyhytkestoinen ja suoraan sanottuna aneeminen.

En sanoisi ainakaan omalta kohdaltani, että Toyotan markkinointitapahtuma onnistui. Tästä olisi saanut paljon paremmankin lisäämällä volyymia ja kestoa, nyt tapahtuma hukkui ihmismassaan.:0:

Oliko tässä siis oikeasti koko anti?

Ei, kyllä ton takia oli koko liikennejärjestelmä tukossa ja keskusta täynnä yksityisautoja kun se oli joistain vissiin kiinnostavaa. Bussien vauhti siinä ruuhkassa sitten 200m/10min...

Tipahti kyllä formulakuskien arvostus aika tavalla tämän esityksen perusteella. Aikamme gladiaattorit, my ass! Olisi nyt Trulli ajanut kunnolla, siitähän sille maksetaan!

Meinaatko, että itse olisit niillä mukulakivillä pystynyt kovemmin ajamaan? Trulli olisi särkenyt se formulansa, ja ajanut yleisöön, jos olisi edes yrittänyt ajaa täysillä.
Sehän vasta olisikin ollut hienoa.

Kankkunen veti ihan hienosti WRC Toyotalla, mutta onhan se nyt eriasia ajaa kaupungissa autolla, kun formulalla.

Eipä sikäli oli tapahtuma itsellekkin pettymys, mutta en minä edes odottanut mitään täysillä vetämistä.
Aikataulun myöhästyminen muuten johtui siitä, että yleisö oli fiksuna mennyt ajoradalle katsomaan ajoja.

P.S. Trullin oli alunperinkin tarkoitus ajaa vain muutama kierros, että sikäli nuo aikataulu asiat eivät hommaa mitenkään muuttaneet.

Meinaatko, että itse olisit niillä mukulakivillä pystynyt kovemmin ajamaan? Trulli olisi särkenyt se formulansa, ja ajanut yleisöön, jos olisi edes yrittänyt ajaa täysillä.
Sehän vasta olisikin ollut hienoa.

No pitikö tämä tapahtuma sitten tuoda mukulakivikadulle? Roudataan hieno formula-auto ja helvetisti henkilökuntaa johonkin missä sitten formulaa ei voi ajaa. Todella hienosti organisoitu! Ihan kuin Helsingistä ei asfalttia löytyisi. Tapahtuma siis edelleen järjestetty perseelleen!

Hienosti vedetty tuo "aja itse paremmin". Mulle ei makseta miljoonia vuodessa ratin kääntämisestä niin mun ei tarvitsekaan ajaa paremmin.

Kankkunen veti ihan hienosti WRC Toyotalla, mutta onhan se nyt eriasia ajaa kaupungissa autolla, kun formulalla.

Tästä olen samaa mieltä. Kankkusen rundit pistivät odottamaan enemmän formulalta mutta persiilleen meni.

Joo, Trulli valitteli, ettei päässyt kovaa johtuen paskasta radasta.

Tämä oli päivän paras uutinen. Itse jouduin töihin eikä vaimokaan olisi tykännyt, jos olisin lähtenyt täältä pohjolan perukoilta ajeleen tuota katsomaan.

Nytpä ei enää harmita, etten päässyt tuhlaamaan aikaani ruuhkaan ja turhaan markkinointikikkaan.

Oliko tässä siis oikeasti koko anti? Pari kierrosta yhdellä autolla, ja odotettua vaisumpi ääni.

On kyllä aika hanurista jos kerran tuodaan "F1-tiimi" isolla kohulla sinne ja sitten vedetään vaan muutama kierros, kai se nyt olis voinut vähän pidempään ajella siinä.

Liekkö noihin sitten laitettu jotain äänenvaimentimia ettei heikkohermoiset asukkaat ala valittamaan tapahtumasta?

Kaikkien ennakko-odotusten mukaista sirkustahan tuo kuulostaa olleen. Ei kai kukaan voi yllättyä siitä, että formuloilla ei pysty ajamaan kovaa jollain olemattomalla mikkihiirirundilla. Ihan turha alkaa itkemään pettymystään kuljettajan niskaan. Se on peiliin katsomisen paikka jos odotukset eivät täyttyneet. Tietysti Toyota mainosti tapahtumaa elämää suurempana tilaisuutena. Aika hilpein mielin sai seurata kun Ossi Oikarinen hehkutti radan mielenkiintoisuutta telkkarissa. Onhan se varmasti mielenkiintoista ajaa mukulakivillä autolla, joka ei sovi ollenkaan olosuhteisiin.

No pitikö tämä tapahtuma sitten tuoda mukulakivikadulle? Roudataan hieno formula-auto ja helvetisti henkilökuntaa johonkin missä sitten formulaa ei voi ajaa. Todella hienosti organisoitu! Ihan kuin Helsingistä ei asfalttia löytyisi. Tapahtuma siis edelleen järjestetty perseelleen!

Niin tai, ehkä sinä olet vain perseestä, kun et tajua mitä tapahtumalla haettiin.
Sillä haettiin näkyvyyttä, ja sitä myös varmasti saatiin.

Jos sinä pieni poloinen pahoitit mielesi, niin se tuskin Toyotaa kiinnostaa.

Hienosti vedetty tuo "aja itse paremmin". Mulle ei makseta miljoonia vuodessa ratin kääntämisestä niin mun ei tarvitsekaan ajaa paremmin.

Niin sinulle tuskin tullaan ikinä maksamaan mistään kovin paljoa, kun asenne on tuommoinen.
Sinä siis todellakin olet sitä mieltä, että siellä olisi pitänyt vetää isoa kovaa katsojien turvallisuuden kustannuksella?

Ja Trulli tuskin on valinnut sitä radan paikkaa, joten kuskia on aivan turha syyllistää siitä, että hän teki vain oman hommansa.

Ja jos haluat niitä formuloita nähdä ihan oikeasti ajamassa kovaa, niin mene katsomaan kisoja.
Äläkä valita ilmaistapahtuman järjestelyistä.

No tärkeintähän tapahtumassa oli kuitenkin se, että viherpipertäjien suunnittelema suurmielenosoitus ei onnistunut ihan niinkuin oli suunniteltu.

Helsingin F1-mielenosoitus ei vetänyt väkeä
"Toyotan F1-näytösajo Helsingin keskustassa herätti aktivistipiireissä vastustusta, sillä paikalle puuhattiin tapahtumaa vastustavaa mielenosoitusta. Osanottajamäärä jäi mielenosoituksessa kuitenkin vähäiseksi, sillä tapahtumaa näytti vastustavan vain seitsemän mielenosoittajaa."

Buahahahaaa! Seitsemän... :D

Aika jännä että porukka itkee, että tapahtuma oli paska. Minusta se oli mahtava nähdä F1 ja kuulla sen ääni, ja Kankkusen ralli oli myös mahtava.

Oli kyllä tosin minulla parhaat paikat bussikatoksen päällä, mutta silti, kyllä se F1 piti aivan mahtavaa mekkalalaa.

Hiukan kesti järjestelyt, mutta oli se sen arvoista!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom