Helsingin ravintolat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Diablo
  • Aloitettu Aloitettu
Eli missä jengi tykkää käydä syömässä täällä Helsingissä ja missä tulee vatsa täyteen?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä oon tykännyt Kiinalaisista mitä on siinä Eerikadun kupeessa. Mexicana on hyvä, isot annokset ja loistava häränsisäfilee pihvi.

Myös Dick Tracy on ihan hyvä paikka... Ennen oli vielä parempi kunnes ne meni muuttaa niitä ruokalistoja.

Lapinlahdenkadulla oleva Mount Everest (Nepalilainen ravintola) on hyvä.

:p

Originally posted by sporttityttö
Mä oon tykännyt Kiinalaisista mitä on siinä Eerikadun kupeessa. Mexicana on hyvä, isot annokset ja loistava häränsisäfilee pihvi.

Myös Dick Tracy on ihan hyvä paikka... Ennen oli vielä parempi kunnes ne meni muuttaa niitä ruokalistoja.

:p

Yhdyn edelliseen, kiinalaiset on loistavia, sekä Nepalilainen on myös todella hyvä.

Santa Fe on myös ihan ok.

Tulipas nälkä ....

:hmmm:

Ravintola Ani Telakkakadulla. seisova pöytä kebabbia about 7juuroo, uuuuh, bulkki päälle! :)

Kuulin muuten että vastaava ravintola olis Tapiolassa? Onko joku käynyt? Kuulemma v-loppuna vaan vähän kalliimmat hinnat, kympin pintaan.

Originally posted by meitsi
Ravintola Ani Telakkakadulla. seisova pöytä kebabbia about 7juuroo, uuuuh, bulkki päälle! :)

Kuulin muuten että vastaava ravintola olis Tapiolassa? Onko joku käynyt? Kuulemma v-loppuna vaan vähän kalliimmat hinnat, kympin pintaan.

Lisätietoja kaivataan! Anyone?

Ravintola Ani on kyllä loistava ja oon sitä useat kerrat hehkuttanutkin palstalla. Viimeksi käytiin Dick Tracyssa syömässä avovaimon kanssa pippuripihvit ja hyvää oli. Aaaaah, kuola valuu nytkin. Ruoka on hyvää!

Edit: Joo, kiinalainen ruoka on aika helvetin hyvää. Oon käynyt monta kertaa siinä Tullinpuomin Shelliä vastapäätä olevassa New City -ravintolassa, jossa on aika edulliset hinnat, mutta silti tosi viihtyisä paikka ja helvetin hyvät ruuat. Suosikki on friteerattu kana papanimeläkastikkeella, mutta joskus tulee otettua 4 pientä ateriaa, johon tulee jälkiruuaksi friteerattua jätskiä, friteerattua banaania, jonka tarjoilee friteerattu tarjoilija.

Viimeksi muokattu:
Dick Tracya suosittelen myös minä. Chico'sista tykkään myös. Kiinalaiset ravintolat yleensä ovat hyviä. Ja Itiksen Manhattan Steak Housesta saa ainakin isoja annoksia, muistaakseni myös ihan maistuvia (Forumin vastaavaa en ole testannut).

Kilim

Kilimissä on seisova pöytä tosiaan tuo 7 €. Hintaan ei kylläkään sisälly minkäännäköistä palvelua, mutta ei tarvitse myöskään jättää tippiä.

Unioninkadun Colorado. Älyttömän hyvät safkat.

Chicosista en tykkää, huono palvelu (Töölön Chicos)
+ Ne vanha valomainokset " All American food: Pizzas, Pastas, Hamburgers.... Jos siinä lukis vielä Leverlooda niin olisko sekin vielä All American ruokaa??

Jos haluaa halvalla paljon ruokaa, niin Shezuan Ruusulankadun keilahallin vieressä 6,6 ja alku-, pää ja jälkiruoka. Syödään ukkoni kaa siellä lähes päivittäin ja näyttää siellä käyvän muitakin bodareita.

Originally posted by Jethro
Unioninkadun Colorado. Älyttömän hyvät safkat.
Voi kyllä! Kävin muutama vuosi sitten 3 kk:n ajan joka päivä Coloradossa tuhlaamassa lounassetelin pois. Loistavat lounaat ja muut safkat!

Amigo, Kynsilaukka, Colorado ja thai-mestat..
ja tietty krapulassa tai mässyissä Ani.

+ sushi-raflat, mut on vaa pikkasen kalliita sapuskan määrään nähden, mut niiiin hyvää..

Originally posted by Topias
Itäkeskuksen fonda on paras isoonnälkään! 360gramman superstake.... Vitun jees!

mä olen tehny naiselle (asiakkaalle) 350gr ulkofilepihvin ja siihen tietty kermapotut päälle + vihreet... Muija söi kaiken. Piti kurkata oikeen ovesta minkä kokoinen pakastin siellä oli?

Meillä poket syö 450gr lehmää ja muut kamppeet päälle.
Ei se iso nälkä, vaan se iso koko

Originally posted by subotai
Amigo, Kynsilaukka, Colorado ja thai-mestat..
ja tietty krapulassa tai mässyissä Ani.

+ sushi-raflat, mut on vaa pikkasen kalliita sapuskan määrään nähden, mut niiiin hyvää..

Jep! Kabuki on ehdoton ykkönen.
Ollaan muutaman kerran tehty himassakin, ja hyvää on tullu.
Tosin aika työlästä hommaa.

Etnisistä ehdottomasti intialainen Maharadja (Töölön kisahallin kupeessa), ei tosin ole halpa. Kiinalaisista suosin Aleksis Kivenkadun Pekingiä (siinä SOK:n pääkonttoria vastapäätä), edullinen ja hyvät ruuat.

Dick Tracy ja Kluuvissa oleva italialainen psta-pizzarafla on hyviä lounaspaikkoja, mutta italialaisista kellariravintola Taormina (tuomiokirkkoa vastapäätä) on suosikki, siellä unohtaa hetkeksi olevansa Suomesssa.

Toi kilim näyttäis vähän huonolta koska seisova pöytä vain arkisin klo 10.30-15.00. Tai ainakin muina aikoina kalliimpi kuin tuo 7jerkkua.

Originally posted by sporttityttö

Taidetaan liikuskella samoilla kulmilla. Tuossa Lapinlahden kadulla on myös italialainen ravintola nimeltä Zio Pepe. Siellä on helvetin hyviä pasta-annoksia. Muuten se paikka ei kyllä mitenkään kovin viihtyisä ole.

manskulla NAMASKAR ja vitun hyvää intialaista, mut yleensä täynnä.
kalliossa flemarilla on kallion grilli jossa helsingin suurimmat leikkeet. (ISOT)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom