Helposti nautittavat proteiinit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jonfee
  • Aloitettu Aloitettu
Etsin sopivaa proteiinia, koska kaikkia ei kerkeä itse testaamaan ajattelin kysyä pakkislaisten mielipiteitä. Kriteereistä tärkeimpänä ovat maku ja sekoittuvuus, eli kuinka paljon protskua menee lasillisen vettä (2dl) kanssa. Omaa kokemusta seuraavasti:
-fastin proteiinit maito/hera/whey+ (huonosti sekoittuvia, maustamattomat neutraalin makuisia, mansikka maistuu hirveälle makeutusaineelle).
-QNT promix (sekoittuu hyvin, 50gr lasilliseen vettä, ällömakea).

Lisää kokemuksia, kiitos!

Pakkotoiston kaupasta löytyy "100% Whey Protein", tollanen 2,27kg pönttö. Suklaaversio aivan loistava, suosittelen! Sekoittuu täydellisesti veteen.

Sport pharman whey:tä mansikkana. Näitä thredejä on muuten pystyssä suhteellisen paljon. Maku suht mieto eikä mikään öklömakea. Menee loivempana, että sakeampana yhtä helposti. Sai ennen pakkotoistolta, mut jonkin aikaa ollut pois hyllystä kun maahantuonnin kanssa on ollut ilmeisesti jotain fibaa...

Nuo pakkiskaupassa myytävä SportPharmat, Protein XL:t sun muut sekoittuu täydellisesti ja maistuu hyvältä, voin suositella.

Lisäksi Mass Blast ja American Pro Slow ovat aivan törkeän hyvänmakuisia ja ei mitään ongelmia sekoittumisessa niilläkään.

jonfee sanoi:
Etsin sopivaa proteiinia, koska kaikkia ei kerkeä itse testaamaan ajattelin kysyä pakkislaisten mielipiteitä. Kriteereistä tärkeimpänä ovat maku ja sekoittuvuus, eli kuinka paljon protskua menee lasillisen vettä (2dl) kanssa. Omaa kokemusta seuraavasti:
-fastin proteiinit maito/hera/whey+ (huonosti sekoittuvia, maustamattomat neutraalin makuisia, mansikka maistuu hirveälle makeutusaineelle).
-QNT promix (sekoittuu hyvin, 50gr lasilliseen vettä, ällömakea).

Lisää kokemuksia, kiitos!

Jos Fastin Whey+ sekoittuu mielestäsi huonosti, niin kannattaa kyllä hankkia kunnollinen sheikkeri. Ainakaan minulla ei ole mitään vaikeuksia saada ko. protskua sekoittumaan...muutama terävä ees-taas -liike, ja se on siinä.

Leaderin 3 kg pönttö, makuja ananas,päärynä, mansikka, suklaa... muistaakseni 6 tai 7 eri makua ??? Sekoittuu hyvin, ei "teollisen" makuinen, meidän perheessä menee alas...
Ja hintakin 3 kg/55 euroa + aika hyvät ravintoarvot :D

Back
Ylös Bottom