Heissan!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Katjuska
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
51
Ihan sattumalta löysin nämä sivut ja kaikki vaikuttaa tosi mukavilta, joten sallinette liittyä joukkoon kirjavaan :p

Vähän taustaa.. Elikkä ikää 29vee, salilla reenaillu n.5vuotta (3-4xvko) säännöllisesti, mutta ei niin kovin "täysillä", 10/02 syntynyt poikavauva ja mies kuuluu perheeseen. Ja nyt aikomuksena/yrityksenä aloittaa intensiivinen (hui mikä sana!!!!)
harjoittelu ! Pituutta on 166cm ja paino jo takas 51 kilossa.

Ruokavalioon kuuluu: kaurapuuroa, rahkaa/raejuustoa, ruisleipää, kinkkua, kanaa, salladee ja jugua sekä mysliä. Laskeskelin just päivän kalorini joita tuli jotain 1600kcal tuntumassa. Beroccaa ja lesitiiniä tulee myös otettua päivittäin.

Nyt kysyisinkin, mikä palautusjuoma sopisi parhaiten, kun tavoitteena olis saada lisää lihasta ei fläsää? Entä onko muita lisäravinteita, joita kannattais ottaa?

Kiitoksia jo näin etukäteen kaikille vastanneille!!!

Hei ja tervetuloa joukkoon!
Ja onnea poikavauvan syntymän johdosta! Minulla on 4 vuotta vanhempi painos, 10/98 syntynyt, ja olen myös 29-vuotias.
Kiinnostaakin kovasti tuo treenauksen ja raskauden/pikkuvauvavaiheen yhdistäminen. Ei tosin ole ajankohtaista vielä, mutta ehkä joskus...

Ensimmäinen kysymys ruokavaliosta: Imetätkö? Sen jälkeen voi sitten miettiä niitä lisäravinteita yms. tarkemmin.

Moi vaan Katjuska, ja tervetuloa joukkoon! Niin, ja heti kärkeen superonnittelut pikkuprinssin syntymän johdosta! :)

Kysyit palautusjuomista: Itse olen ollut tyytyväinen Fastin Viking Poweriin, jota olen käyttänyt nyt parisen kuukautta. Se myöskin maistuu hyvältä, joka on ihan kiva bonus...:p Miinuspuolena sitten se, että se ei ole ihan halvimmasta päästä, vajaat 30 ecua/1300 g pussi.

Palautusjuomalla ja laadukkaalla monivitamiinivalmisteella pääsee mielestäni jo pitkälle, eli ainakaan alkuun et muuta tarvitse, sanoisin. Itse syön kyllä myös kalaöljykapseleita, kun kalaa tulee syötyä ihan liian harvoin...

Tsemppiä treeneihin!

EDIT: Nate ehti näköjään hieman edelle... Hyvä pointti muuten tuo imettämiskysymys, itse lapsettomana naiseläjänä en tullut sitä edes ajatelleeksi.

"Nyt kysyisinkin, mikä palautusjuoma sopisi parhaiten, kun tavoitteena olis saada lisää lihasta ei fläsää? Entä onko muita lisäravinteita, joita kannattais ottaa?"

Jos vaan jaksaa niin kannattaa sekoittaa itse oma palutusjuomansa. Valmiit gainer-tuotteet tulevat vuositasolla jatkuvassa käytössä yllättävän kalliiksi.

Esimerkiksi palautukseen salitreenin jälkeen; maltoa 50g, heraprotsua 30 - 40g (proteiinipitoisuudesta riippuen), kreatiinia 5g, glutamiinia 5g. Tarvittaessa esim. kaakaojauhetta makua lisäämään. Juomaan maltoa enintään 1 g painokiloa kohden!

Pakastemarjat sopii myös hyvin protskudrinkkeihin. Kokeile esim. Pakastevadelmia 50 g, Valion mansikkakeittoa 2-3 dl (sokeritonta), maltoa 30 g, heraprotskua 30 g ja hiukan vettä, riippuen siitä kuinka paksun juoman haluat. Sekoitus sauvasekottimella. NAM...:hmmm:

Mä olen kanssa tykännyt Fastin Viking Powerista, siihen vielä hitunen O´boyn mansikan makuista kaakaojauhetta joukkoon niin johan meinaa mennä kieli mukana!

Suositut

Back
Ylös Bottom