Heinäpaalit lentää...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nisti
  • Aloitettu Aloitettu
Veikkaan että Timo nostaa 120, ehkä noin hyvässä valmennuksessa jopa 130, mutta siihen se jää. Muutamassa vuodessa kyllästyy koko hommaan tai loukkaa itsensä.

Aika optimistinen arvaus, itse veikkaan että harrastus jää nopeammin kuin Racher. Todennäköisesti 80kg jää nostamatta.

eikös sitä yleensä väitetä että maajusseilla on paljo voimaa? ja tämä maamies ottaa penkistä 70kg joka ny on puolivuotta treenanneiden lämmittelypaino.
eli tämä myytti on BUSTED!

Sisäpiirin tietoa: Timo on patologinen valehtelija ja todellisuudessa täysin tyhjäntoimittaja. Mun ex:ä seurusteli muutamia vuosia sitten hänen kanssaan. Muijalle tämä Väitti ensin olevansa palomies ammatiltaan mutta kun jäi siitä kusetukesta kiinni väitti olevansa poliisi, joka oli ns. undercover hommista eikä siksi muka ollut voinut paljastaa olevansa poliisi:hyvä::david:
Tää mun ex:ä meinasi myydä seiskalle ton, mutta sanoin ettei kannata(sillä mimmillä ei ole rahasta pulaa:rock:).

Sisäpiirin tietoa: Timo on patologinen valehtelia ja todellisuudessa täysin tyhjäntoimittaja. Mun ex:ä seurusteli muutamia vuosia sitten hänen kanssaan. Väitti ensin olevansa palomies ammatiltaan mutta kun jäi siitä kusetukesta kiinni väitti olevansa poliisi, joka oli ns. undercover hommista eikä siksi muka ollut voinut paljastaa olevansa poliisi

tosi pelimies!! :rock:
ja :david:

Mies uskoo, että tuloksella voi irrota maailmanmestaruus Suomelle ja kenties presidentinkansliasta kutsu Linnan juhliinkin.
Ei saatana ku en kyllästy tohon lauseeseen! Vuoden 2008 mahtavin sammakko on ratkennu jo nyt.

ei voi muutaku nauraa paskanen naurun tolle jampalle.. ähähää.. syön munakiiturini jos toi tulee joskus nostaan ees 150kg..

edit. tai pelataan varmanpäälle ja sanotaan 165kg :D

Sisäpiirin tietoa: ....
No jännä että morsianta haetaan ihan näköradiosta... :D

200 penkki ei ole mikään mahdoton. Jos on yhtään genetiikkaa ja jaksaa treenata niin kyllähän toi paidalla tulee. Mutta jos joku luulee että 2 markkaa on maailmanluokan tulos (edes rawina) niin erehtyy kyllä ja pahasti.

No jännä että morsianta haetaan ihan näköradiosta... :D

200 penkki ei ole mikään mahdoton. Jos on yhtään genetiikkaa ja jaksaa treenata niin kyllähän toi paidalla tulee. Mutta jos joku luulee että 2 markkaa on maailmanluokan tulos (edes rawina) niin erehtyy kyllä ja pahasti.

Joo härski jätkä. Ei kai tässä nyt kukaan ole erehtynyt. ,mistä niin päättelit? Timo vaan ei sitä nosta 8vuoden kulutta edes paidalla. Mä voin lyödä siitä vaikka mun kivekseni vetoo.

Ei kai tässä nyt kukaan ole erehtynyt. ,mistä niin päättelit?
Tästä:
Iltalehti sanoi:
Mies uskoo, että tuloksella voi irrota maailmanmestaruus Suomelle ja kenties presidentinkansliasta kutsu Linnan juhliinkin.
Ois tunkua linnassa jos kahen markan nostajat pääsis linnaan. Tuossa sarjassa tänä vuonna ois herunut IPF:ssä 8. sija 200 penkillä: http://www.powerlifting-ipf.com/worlds/wormasbench2007/men.htm

Saas nähä, saas nähä. :lol2:

Veikkaan, että tämä Teija nostaa enemmän penkistä, mitä Timo nostaa. Aika justiina todellakin.
463439.jpg

:kuola:

Back
Ylös Bottom