Heikko keikka

Ei oikein ottanut tuulta alleen eilen Oulussa tuo Poisonblackin keikka.
Kavereilla ilmeisesti vaan huono päivä....soittokamat vittuili jne.

Noh, sai kuitenkin kuulla uutta matskua, ja ainakin minusta samoilla hyvillä linjoilla tulee menemään uusikin levy.

Onko kellään muulla kokemuksia keikoista jotka eivät ole menneet aivan nappiin?

Kaverin kertomuksen mukaan Danzigin keikka 99 Provianssissa ole aika perseelleen mennyt esitys...tiedä sitten, kun en itse todistanut moista.

inflames sanoi:
Kaverin kertomuksen mukaan Danzigin keikka 99 Provianssissa ole aika perseelleen mennyt esitys...tiedä sitten, kun en itse todistanut moista.
Ei todistanut moni muukaan. Kaverisi oli neljä vuotta myöhässä tuolta keikalta, ehkä se kuulosti sen takia huonolta.

Hellion sanoi:
Ei todistanut moni muukaan. Kaverisi oli neljä vuotta myöhässä tuolta keikalta, ehkä se kuulosti sen takia huonolta.

Danzig oli kyllä -99 suomessa, mutta nummirockissa. Ja keikka oli loistava kuten aina! :rock:

Samhain sanoi:
Danzig oli kyllä -99 suomessa, mutta nummirockissa. Ja keikka oli loistava kuten aina! :rock:

ok

keikkapaikka meni metsään. huonoksi arvosteli, tarkemmin en tiedä.
Yritin päästä viime keikalle, joku aika sitten kun suomessa soitteli, mutta liput meni niin nopeasti, että ei edes ehtinyt lompakkoon kurkistaa. Ehkä ensi kerralla. Joskus se täytyy livenä kuitenkin nähdä, sen olen päättänyt.

Saattaapi olla myöhästä, Danzig tuskin soittelee enää livenä pitkään. Mikäli miehen puheita on uskominen, viimeistä kiertuetta vedetään. Toivottavasti nyt kävisi täälläkin asti. Viimeks Tavastialla oli kyllä elämääkin kovempi keikka.

Back
Ylös Bottom