Hei ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J.Jake
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

J.Jake

Erikoismies
VIP
Kaupunki
Helsinki
Mistä johtuu että foorumi "unohtaa" loggaukseni sillä aikaa kun kirjoitan viestiä? Kyllähän siinä jokunen minuutti menee kun yrittää vähän miettiäkkin mutta näin ei kai pitäisi tapahtua?
Eli kirjoitan -> post reply , sit herjaa että et ole kirjautunut,vaikka olen. Sit kun loggaa uudestaan niin kirjoitus menee väärään paikkaan - tai ainakin kysyy että mihin tää piti mennä "forgot to insert field" tai jotain...

Mitä mä en nyt tajua?

Onkos sulla cookiet valittuna käyttöön omissa asetuksissasi?

Sikäli mikäli ymmärrän niin on. Toisaalta tää on duunin kone joten noita asetuksia voi kait kuka vaan muutella.

Tällaisissa lyhkäsissä kirjoituksissa ongelmaa ei ole. Vain jos on joku pitempi asia/juttu ja välillä esim juttelee jollekkin jotain. Eli on tässä kirjoitus ruudussa ehkä 10min ennen kuin painaa tota post replyä.

Ehkäpä vaan postailen useempia lyhyitä juttuja...

Originally posted by Yusu
Mulla oli joku aika sit sama juttu. Poistin Windowsin "Temporary Internet Files" -hakemistosta kaikki

Tosiaan noitten cookieitten poisto voi hyvinki auttaa. Itellä oli joku aika sitten ongelma että joutui loggautumaan joka paikkaan koko ajan uudelleen vaikka coociet oli käytössä. Poistin kaikki cookiet niin asia oli sillä selvä. Eli Windows-hakemistossa on jossain Cookies-hakemisto, tyhjennät sen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom