Hehän ovat kuin kaksi marjaa...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ilpo:
2006_02_21_sn.jpg

Jarkko Ruutu:

Muhahah, paras :hyper:

Jalkapalloilija Lee Croft
Buzz-lightyear.gif

Toy Story sankari Buzz Lightyear
0,,10355~3347866,00.jpg

sekä
82548.jpg

Kasa paskaa:
oh_shit.jpg

ja

Katariina Lillqvistin tuotanto:

Marie, 1991, nukkeanimaatio

Hiilisangolla ratsastaja, 1992, nukkeanimaatio

Kamarihaikara, 1993, nukkeanimaatio

Tyttö ja sotamies, 1995, nukkeanimaatio

Maalaislääkäri, 1996, nukkeanimaatio

Svoboda, 1998, radiodokumentti

Ksenia Pietarilainen, 1999, nukkeanimaatio

Ukkosrumpu, 2001, dokumenttielokuva

Romanien Peili, 2001, nukkeanimaatio

Klimetska-kadun Irena, 2001, radiodokumentti

Mire Bala Kale Hin , nukkeanimaatiosarja 2001 – 2003

Laulu Hirsipuusta, 2002, nukkeanimaatio

Mustan Saaran Legenda, 2002, nukkeanimaatio

Sirkuksen poika, 2002, radiodokumentti.

Balthasarin koira, 2003, nukkeanimaatio

Arvoisa Herra Tarzan, 2003, dokumenttielokuva

Hevosen laulu, 2003, radiodokumentti

Arvoisa Herra Tarzan, 2005, kirja (Atena-kustannus)

20070311-evpic1.jpg

jessica_biel.jpg

Evangeline Lilly vs. Jessica Biel.

Itseasiassa tähän päivään asti luulin että ovat yksi ja sama näyttelijä. Nyt olen nöyrästi valaistunut.

LOL! Jätkällä meni tuotannot sekaisin!:D tarkoitit varmaan viimeisintä, et kaikkia sitä ennen. Joita et ole muuten edes nähnyt, veikkaan. Ai niin, et muuten sitä uusintakaan.

20070311-evpic1.jpg

jessica_biel.jpg

Itseasiassa tähän päivään asti luulin että ovat yksi ja sama näyttelijä. Nyt olen nöyrästi valaistunut.
Kiitos tästä kuvasta, yllättäen piristi ja pelasti paskan päivän, kiitos vielä kerran.
Kaksi maailman kauneinta naista, varsinkin evangelinen hymy sulattaisi jopa meikäläisen routasydämmen:haart:

LOL! Jätkällä meni tuotannot sekaisin!:D tarkoitit varmaan viimeisintä, et kaikkia sitä ennen. Joita et ole muuten edes nähnyt, veikkaan. Ai niin, et muuten sitä uusintakaan.

Hah! Miss Taide/Suvaitsevaisuus puhuu. Olen nähnyt noi tai en, niin mulle ne on kasa paskaa. Koita nyt jo se käsittää ettei ton lehmän teokset vaan nappaa. Eikä oikeestaa sun kommentit yhtään sen enempää. Kiitos hei.

Kiitos tästä kuvasta, yllättäen piristi ja pelasti paskan päivän, kiitos vielä kerran.
Kaksi maailman kauneinta naista, varsinkin evangelinen hymy sulattaisi jopa meikäläisen routasydämmen:haart:

Olepa oikein hyvä. Vähällä olin häveyksissäni jättää postaamatta, mutta onneksesi päätin jakaa tämän nolon tietämättömyyteni pakkislaisten kesken : )

Hah! Miss Taide/Suvaitsevaisuus puhuu. Olen nähnyt noi tai en, niin mulle ne on kasa paskaa. Koita nyt jo se käsittää ettei ton lehmän teokset vaan nappaa. Eikä oikeestaa sun kommentit yhtään sen enempää. Kiitos hei.
Kiitos samoin. laitan sut nyt ignoreen, joten voisitko jatkossa olla kommentoimatta mitenkään mitään mitä kirjoitan? Kiitos.

Samat sulle. Ja sen verran avaan sulle vielä ton ignoren toimintaa, että sillähän sä nimenomaan vältät mun kirjoitukset. Joten eihän mun kommentointia tarvi lopettaa. Ota sä se käpy pois vitusta. Kiitos.

Et selvästikään ole keskittynyt olennaiseen.

jessica_biel_7.jpg

300px-E_lilly2.jpg

Vaikka kasvot sekottaisikin toisiinsa, niin ratkaiseva ero löytyy kyllä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom