Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ilpo:
Jarkko Ruutu:
LOL! Jätkällä meni tuotannot sekaisin!:D tarkoitit varmaan viimeisintä, et kaikkia sitä ennen. Joita et ole muuten edes nähnyt, veikkaan. Ai niin, et muuten sitä uusintakaan.
Kiitos tästä kuvasta, yllättäen piristi ja pelasti paskan päivän, kiitos vielä kerran.
Evangeline Lilly vs. Jessica Biel.
Itseasiassa tähän päivään asti luulin että ovat yksi ja sama näyttelijä. Nyt olen nöyrästi valaistunut.
LOL! Jätkällä meni tuotannot sekaisin!:D tarkoitit varmaan viimeisintä, et kaikkia sitä ennen. Joita et ole muuten edes nähnyt, veikkaan. Ai niin, et muuten sitä uusintakaan.
Kiitos tästä kuvasta, yllättäen piristi ja pelasti paskan päivän, kiitos vielä kerran.
Kaksi maailman kauneinta naista, varsinkin evangelinen hymy sulattaisi jopa meikäläisen routasydämmen:haart:
Kiitos samoin. laitan sut nyt ignoreen, joten voisitko jatkossa olla kommentoimatta mitenkään mitään mitä kirjoitan? Kiitos.Hah! Miss Taide/Suvaitsevaisuus puhuu. Olen nähnyt noi tai en, niin mulle ne on kasa paskaa. Koita nyt jo se käsittää ettei ton lehmän teokset vaan nappaa. Eikä oikeestaa sun kommentit yhtään sen enempää. Kiitos hei.
Evangeline Lilly vs. Jessica Biel.
Itseasiassa tähän päivään asti luulin että ovat yksi ja sama näyttelijä. Nyt olen nöyrästi valaistunut.
Onko toi vitsi?