Head lähti Kornista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Reason
  • Aloitettu Aloitettu
Eli Kornin kitaristi Head on ilmoittanut lopettavansa hommat. Hän on ilmeisesti hurahtanut uskoon, ja aikoo jatkaa musiikin tekemistä sitten tällä saralla.
No, Kornin uusimmat tuotokset eivät ole kyllä olleet mitään loistavia mutta sääli silti. Muut jäsenet jatkaa, levy tulossa syksyllä. Saapa nähdä vaikuttaako Headin lähtö musaan.

http://www.korn.com/korn/index.php?newsID=1

No voi sun perse...Itse ainakin oon tykännyt kornin uudemmastakin materiaalista (issues ja untouchables ovat loistavia levyjä).

Mulle tuo vanhempi meni paremmin, uusilla tarkoitan Untouchablesia ja Take a look in the mirroria. Issues oli vielä hyvä, monia hyviä biisejä. Jonathan Daviskin on naimisissa ja on kai sillä lapsikin, joten saa nähdä kuinka kauan vielä aikovat jatkaa. Mutta meno oli parempaa ennen, imo...

S/T ja Life is peachy on kovia levyjä. Aikanaan tuli kuunneltua paljonkin. Follow the leader oli taasen aikamoinen pohjanoteeraus. Issues oli astetta parempi, untouchables oli taas ihme sontaa. Take a look in the mirrori olikin sitten jo paljon positiivisempi yllätys. Siinä vaiheessa en bändiltä juuri mitään enää odottanut.

Noh, ei sinänsä nappaa vaikka bändi hajoaiskin, koska ei ole enää mitään lempimusaa. Jos tuo uskoontulemisjuttu pitää paikkansa niin parempi vaan että lähti.

No voi harmi, itse olen kuunnellut monta vuotta ja olin keikallakin kesäkuussa.

Mihkäs uskoon se nyt on tullut? :rolleyes:

Back
Ylös Bottom