Henkilökohtainen suosikki. Draamaa ja pientä fantasiaa (ei lohikäärmeitä). Vituttaa vieläkin että sarja oli liian kallis että sitä olisi jatkettu.
Sarja kertoo kiertävästä tivolista, tai ainakin se toimii tapahtumapaikkana erilaisille käänteille. Loistavia näyttelijäsuorituksia, tunteita ja tuoksuja.
Draamaa ja sen sellaista. Pientä yliluonnollisuutta tässäkin. Sarjassa on luonnollisesti sivurooleissa HBO:n muissa sarjoissa nähtäviä näyttelijöitä kovasti, mm. neljä näyttelijää Deadwoodista.
.....
Kaikki ehdottamani sarjat ovat sitä perinteisintä HBO:ta, eli "älä katso jaksoa sieltä täältä" & "katso ainakin kaksi jaksoa ennen kuin päätät pidätkö vai et".
“Look, Dante, what's it gonna take for you to be convinced, man? I don't bag no babies.” – Omar @ The wire. Aww, vittu kun joka sarja vois jatkua loputtomiin ja se ei ikinä menettäisi tasoaan / kiinnostavuttaan .
Ja Solidille. Joo siis sarjaa pitää tosissaan seurata! Yks kaveri väitti tässä yksi päivä, että Kummisetä on paska leffa. Olin vähän aikaa, että mitä vittua sä höpiset? Oletko ees nähnyt koko elokuvaa? Sano, että kyl mä sitä puolesta välin katoin, ja en oikeen jaksanu sit loppuun !
Hassua sinänsä ettei ihmiset ainakaan vielä ole löytänyt HBO mahtavaa sarjaa nimeltä " How to make it america" Kertoo siis 2 nuoresta twentysomething ;) kundista jotka yrittää vaa hustlata massit seuraavaan päivään tavalla tai toisella. Uskoisin että 90% jengistä ketä diggaa Entouragea varmasti tykkää myös tästä.
Katoin tässä 3päivän sisällä Pasificin ja olen pettynyt. Ei ollut niin hyvä kuin moni muu hbo:n sarja. Jotenkin jäi sellainen sutaisu ja teko taiteellisuus fiilis.
Olihan se aika surkea kun odotin jotain band of brothers tyyppistä. Ellen väärin muista niin siinä kiehnättiin akkojen kanssa koko ajan, ei sellasta jaksa ku pitäis sotia prkl.
Oli siinä puutteensa, mutta ei tuollainen sarja oikein sovi putkeen katsottavaksi, ei siinä ala välittämään niistä kavereista. Loppua kohden olin kyllä itse ihan kynnet sohvassa jännittämässä sen porkkanapään ja sen omituisen taistelukaverin puolesta.