- Liittynyt
- 22.12.2005
- Viestejä
- 2 358
HBO tunnetaan erittäin laadukkaista tuotannoista, joissa käsikirjottajille annetaan vapaat kädet sensuurista välittämättä. Viime vuosina HBO on tullut tunnetuksi monista hittisarjoista, jo lopetetuista ja viellä tuotannossa olevista.
Oz (Kylmä Rinki), Band of Brothers (Taistelutoverit), Sex and the City (Sinkkuelämää), The Sopranos, Generation Kill, The Wire ( Langalla) ja uusimmat hitit ovat True Blood sekä Game of Thrones.
Ajattelin tän ketjun luoda, että kaikki HBO:n tuotannon diggarit voisivat keskustella tv-maailman parhaimmista sarjoista, hahmoista, ohjaajista, uusista / jo lopetetuista tuotannoista jne.
Mikä just suhun on tehnyt lähtemättömän vaikutuksen? Mitä mieltä olet HBO:n vaikutuksesta TV-maailmaan? Ulosannista nykypäivän mediassa?
"Olemalla rohkea, innovatiivinen, ennakkoluuloton ja kuuntelemalla asiakkaita voidaan tehdä suuria asioita sosiaalisessa mediassa. HBO:n ponnistukset ovat tästä oiva osoitus.
Markkinointi sosiaalisessa mediassa ei ole halpaa vaikka toisin väitetään.
Sen sijaan, että rahat annetaan perinteiselle medialle, resurssit suunnataan sisällöntuottajiin, sovellusten kehittäjiin, pelintekijöihin jne.
Content is King, but great content is expensive. "
Oz (Kylmä Rinki), Band of Brothers (Taistelutoverit), Sex and the City (Sinkkuelämää), The Sopranos, Generation Kill, The Wire ( Langalla) ja uusimmat hitit ovat True Blood sekä Game of Thrones.
Ajattelin tän ketjun luoda, että kaikki HBO:n tuotannon diggarit voisivat keskustella tv-maailman parhaimmista sarjoista, hahmoista, ohjaajista, uusista / jo lopetetuista tuotannoista jne.
Mikä just suhun on tehnyt lähtemättömän vaikutuksen? Mitä mieltä olet HBO:n vaikutuksesta TV-maailmaan? Ulosannista nykypäivän mediassa?
"Olemalla rohkea, innovatiivinen, ennakkoluuloton ja kuuntelemalla asiakkaita voidaan tehdä suuria asioita sosiaalisessa mediassa. HBO:n ponnistukset ovat tästä oiva osoitus.
Markkinointi sosiaalisessa mediassa ei ole halpaa vaikka toisin väitetään.
Sen sijaan, että rahat annetaan perinteiselle medialle, resurssit suunnataan sisällöntuottajiin, sovellusten kehittäjiin, pelintekijöihin jne.
Content is King, but great content is expensive. "