Hayley McNeff

3.ssa linkissä teki prässiä lapsellisella liikeradalle. Ei tule ikinä menestymään. piste.
njoo ;)

Ihan jees 21-vuotias. Hyvin saanu lihaa kerättyä kroppaan jo tohon ikään. Käsitinkö oikein että on naturaali ja meinaa pysyäkin sellaisena?

Ymmärsin kanssa, että ainakin natuna väittää treenaavansa. Mukavasti on joo lihaa tullut nuoreen ikään nähden! Tää neitokainen vielä näyttääkin ihan naiselta ;)

kyllähän ainakin kasvot hieman alkaa miehekkyyttä näyttämään mun mielestä ja jonkinlailla myös ääni on hieman miesmäinen tietyillä sävyillä.. eli tuskin natu on vaikka mua se ei kiinnosta muutenkaan kuka on natu ja kuka ei

Rasittavan olonen ämmä...Eikä nyt pidä provosoitua, en siis kyseistä henkilöä tunne, vaan teen "snap-judgementin" vaan ton haastiksen perusteella. Kova kunto kyllä!

Ensimmäisessä videossa lukee "Hayley McNeff is 100% drug free and wants to stay that way. "

nantes vois jättää mutuilunsa pois, jos ei tiedä asiasta.

Ensimmäisessä videossa lukee "Hayley McNeff is 100% drug free and wants to stay that way. "

nantes vois jättää mutuilunsa pois, jos ei tiedä asiasta.

voi anteeksi kauheasti kuule, se on ihan sama mitä noissa lukee vitun uuno kun tyyliin joka toinen pro ukko sanoo kuin gustavo badell : 100% naturall, hard work, that's it. toihan on hemmetin hyvää mainostusta tolle naiselle että sanoo noin.

näyttääkö toi sun mielestä joltain natikalta? muija on vittu 21 vuotias? kuuntele ääntä ja katso tarkkaan. eikä mua kiinnostakkaan onko vai ei ja sanoinkin että tosi kaunis. joten turha kommentti sulta, btw oli multakin mutta silti pisti vituttamaan...:rolleyes: ja tietääkseni tää on keskustelu foorumi missä voi sanoa oman mielipiteen. enkä vissiin mitään kovin törkeää sanonut siitä, päinvastoin

Onhan Ronniekin naturaali ;)

Back
Ylös Bottom