Hayabusa vs. Blackbird

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teri
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Ninja on kyllä saatanan siisti pärrä, mutta musta tämä siistein:



2006000.jpg




Ja kyllä mä ton vielä ostankin.
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
SniffDaddy sanoi:
Ninja on kyllä saatanan siisti pärrä, mutta musta tämä siistein:



2006000.jpg




Ja kyllä mä ton vielä ostankin.

Meitsin kaveri osti just tuon pyörän. Lupaili eilen ,että ainakin pari vloppua saan sillä päristellä. Tietenkin mustana osti, sekä tumma pleksi ja musta akra kiinni :kuola: . Mä tykkään :)
 
Noista viritetyistä Hayabusista on kyllä karuja videoita netissä. Mm. se 0-354 kmh kiihdytys 26 sekunnissa, jossa heebo muistaakseni ajaa 100-220 kmh välisen kiihdytyksen keula ylhäällä.
 
Jos busan ostaisin, niin se kyllä tarkoittaisi myös sitä, että asuisin Saksassa. Ilman baanoja busa ei pääse oikeuksiinsa, eikä se tarjoa juuri mitään alle 200:n nopeuksissa. Suomessa tuollaisella on suorastaan pakko ajaa korttinsa kuivumaan. Varsin mielenkiintoista kuinka noinkin isosta ja raskaasta pyörästä ovat onnistuneet tekemään niin ahtaan.
 
Kun tässä ketjussa busasta puhutaan niin pakko vähän kertoa.. Busalla siis ajettu tämä kevät/kesä, taulussa nyt ~5500km. Nyt tuli ekat "hyvän kelin" pitkät matkat ajettua, eli väli tampere-rovaniemi tuli kokeiltua molempiin suuntiin. Jotain huomioita mitä busasta tuolla matkalla kertyi.. Niin ja tarkennetaan vielä, että kyseessä on kokonaisuudessaan noin 8-8,5h istunto, sisältäen tankkaustauot (sekä pyörä että mies).

1. Mulle ajoasento on yllättävänkin hyvä. Siis persjalkaselle (172cm). Melko rentona pystyy ajamaan ja jopa II-laatua oleva alaselkäni kestää nuo istunnot melko kevyesti.

2. Originaali pleksikin riittää mulle. Kypärään tulee kohtuullinen viima, mutta "puhtaassa ilmassa" (eli hidastavat autot ohitettuna) ajaessa pyörteitä ei satu kypärään yhtään. Niskat ei jumita läheskään samaan tyyliin kuin viime vuonna käytössä olleella Thundercatilla.

3. Moitteet tulee kahdesta asiasta.
3A) Jalkatapit sais olla himpun verran alempana, kinttuja saa välissä oikoa ja paluumatkalla oli oikean polven takaosa vähän kipee.
3B) Penkki on mun vauvanpyllylle hieman turhan kova tai väärän muotoinen. Perse tuli lievästi araksi, tosin osatekijä varmasti on nuo jalkatapit.

Nämä kaikki sillä varauksella, että ne ei päde välttämättä kenenkään muun kohdalla.. ;) Lisätietona vielä, että pyörä oli lastattu Givin pehmeillä sivulaukuilla ja tankkilaukulla. Jos tankkilaukun lastaa kovin korkeaksi niin mulla ainakin alkaa yläselkä jumittaan..
 
Zone-sarja -42%
Saiskohan Hayabusan jalkatappeja siirrettyä vähän alemmaksi jollakin tavalla?

sellaista osaa ei ookaan mitä ei vois modifioida, eri asia on sitten se, että onko se ihan laillista :). kukapa niitä tappeja tarkastelee.
 
Saiskohan Hayabusan jalkatappeja siirrettyä vähän alemmaksi jollakin tavalla? Luulisi että siihenkin olisi keksitty joku siirtosarja..?

Busanistien sivustolla (www.busanistit.org) puhutaan joitain sanoja Buellin jalkatapeista.. Lähinnä mainitaan, että ne laskee tappeja, muuta en sitten löytänytkään.. Varmaan löytäis, jos käyttäis yli 2 min etsimiseen..
 
sellaista osaa ei ookaan mitä ei vois modifioida, eri asia on sitten se, että onko se ihan laillista :). kukapa niitä tappeja tarkastelee.


Moottoripyörän jalkatappien siirtosarjat ovat täysin laillisia ja niitä ei tarvitse muutoskatsastaa.

Lähde: Katsastajat.net

Pitääkö moottoripyörän jalkatappien siirtosarja muutoskatsastaa? Kyseessä on siis sarja joka sisältää uudet jalkatapit, jarru- ja vaihdepolkimet sekä kiinnikkeet, joilla tapit ja hallintapolkimet siirtyvät n. 10cm eteen päin

- Ei tarvitse
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Moottoripyörän jalkatappien siirtosarjat ovat täysin laillisia ja niitä ei tarvitse muutoskatsastaa.

Lähde: Katsastajat.net

Pitääkö moottoripyörän jalkatappien siirtosarja muutoskatsastaa? Kyseessä on siis sarja joka sisältää uudet jalkatapit, jarru- ja vaihdepolkimet sekä kiinnikkeet, joilla tapit ja hallintapolkimet siirtyvät n. 10cm eteen päin

- Ei tarvitse

siis katsoitko minkä kohdan quottasin. oletin jos ei siirtosarjaa ole ja ominpäin siirtää. eli tämän kohdan jätin tarkotuksella pois
Luulisi että siihenkin olisi keksitty joku siirtosarja..?
miks se olis laitonta?
taitaa olla :anssi:

harvoinpa niitä tappeja voi mihin vain laittaa, laita sinä vaikka tankin kylkeen jos siltä tuntuu ja katso mitä poliisit sanoo ku ne sut pysäyttää. eli pointtini oli että modifiointi onnistuu, mutta laillisuus on eri asia, ilmaisin asian aika epäselvästi vissiin. tuskin tuo tappien siirtely laillista on jos ei tuota siirtosarjaa käytä. mutta eipä niitä tappeja kyllä kukaan juuri huomaakaan, jos niitä muutamia senttejä liikuttelee.
 
Tuplaäksääkin on tullut ajeltua ja monia muitakin pyöriä mutta itse päädyin Hayabusaan. Ensinnäkin pyörä vastaa parhaiten tarpeitani. Ajan sillä kesässä 10-15tkm eikä ajoasennossakaan ole valittamista. Voimaa on sopivasti ja hallinta helppoa. Pyörä todellakin tarjoaa mahtavat ja vakaat ajo-ominaisuudet kaikilla nopeuksilla. Ei sillä ole pakko ajaa kahtasataa sen takia. Mikään muu pyörä ei ole mielestäni toiminut samlla tavoin. Kannattaa käydä ensin koeajolla ja vasta sitten päättää minkä pyörän ostaa, jos ylipäänsä on aikeissa hommata sellaista. Makuja on tietysti monia ja toiset tietävät kaikesta kaiken vaikkeivat ole koskaan pyörällä edes ajaneet...
 
Eiköhän threadin aloittaja ole tämän kahden vuoden aikana jo päätynyt jompaankumpaan vaihtoehtoon. Tai on varmaan kerennyt vaihtamaan pyörää jo kertaalleen uudestaan. :rolleyes:
 
Turha nosto, mutta XX tuli ostettua eilen.
Vanha oli CBR 1000F ja ihan eri peli...

Emäntä kyydissä ja siltin kulkee sinne minne haluaa mutkatiellä.. kypärän takana iso hymy.

Oli vähän epäilystä taittuujo tällä koolla (186cm) mut hyvä asento tuli ja takanakin on mukavempaa kuin vanhassa
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom