Hauskoja ihmisten nimiä

nevahood sanoi:
Uutisissa oli just Jyväskylän kaupunginteatterin johtaja Aila Lavaste
Nämä "nimi on enne"-jutut on kyllä hulvattomia.

Kaupunginteatterin johtaja Aila Lavaste.
Meteorologi Pekka Pouta.
Everstiluutnantti Majuri.
Lisäks tiedän tunniste- ja kulkukortteja valmistavan firman toimarin jonka sukunimi on Kilpi. :D

Edit: Muistan kuulleeni muitakin, mutta ei nyt just tule mieleen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Proteos sanoi:
Juttua liikkui myös alokkaasta nimeltä Senjanen. "Alokas Senjasen kaappi..."
Mä oon kuullu kans vastaavaa, mutta roolissa oli alokas Puranen.

Alik.: "Kenen kaappi?"
Alokas Puranen: "Purasen, herra Alikersantti."
Alik.: "Etkä purase!"
:jahas:

Sukuniminä Köntti, Kirppu ja Tampio on tehnyt vaikutuksen. :D Myös tuttu tyttö nimeltään Meri Saukko aiheuttaa välillä hilpeyttä. :lol2:

tupacalle sanoi:
Kaverini Eero Pentti-Ensio <3 :D ei pahalla jos näet tämän!
Tuo ois oikeesti hieno nimi. :D

Pari hauskaa, joita on tullut vastaan Kalevi Hellä ja Manne Ventoniemi.

Tiedän kaksi miestä, joilla on nimenä Kai Veli ja sisko kertoi joskus, että oli revenny totaalisesti, kun ouhelimeen vastatessa soittaja oli esttäytynyt "Yrjö Lautanen" :hyper: :lol2:

afrolicious sanoi:
yläasteel meiän rehtorin nimi oli Jarmo Kolu..:)

Mikä tässä on ihmeellistä? :eek:

Jorma Jortikka on aika legendaarinen kaveri. Eikä todellakaan nimellä pilattu! Mitäköhän tämänkin vanhemmat on ajatellu nimeä antaessaan? Ei se varmaan ennen ole ollu niin justiinsa..

taggu sanoi:
Jaffa veripää

Tampereen Hervannasta? Kaverini jakoi siellä postia joskus vuosia sitten ja väitti, että piirissä asuu tuon niminen tyyppi. En uskonut.

En ole lukenut näitä viestejä, mutta henk.koht. olen sitä mieltä, että näitä oikeasti olemassa olevia ja elossa olevien henkilöiden nimiä on ikävää laittaa tänne nettisivuille. Ja varsinkin jos nimet ovat harvinaisia, sillä nämä henkilöt pystytään yksilöimään tosi helposti. Vaikka ihmiset eivät nauraisi pahalla näille nimille, voi se tuntua nimen haltijasta ikävälle. He ovat varmasti saaneet kuulla nimistään ennenkin...

Okei... Oon huumorintajuton...

Vanhan työpaikan luottamus mies oli: Georgio Kärpänen

Naapurluokalta löyty myös taannoin Meri Neste

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom