Hauskin TV/Radiomainos

Ikä
38
Täällä joku aika sitten pistettiin pystyyn thredi, jossa haukuttiin kaikista ääliömäisimmät mainokset maan rakoon, joten ajattelin, että jos kokeiltaisiin näin päin:

Mihin mainokseen olet suorastaan "ihastunut" ja mikä siinä sinua niin suuresti viehätti (tiedän, että näitä löytyy vähän, mutta pistetään kokeiluun)

Oma ehdoton suosikkimainokseni on tämä eräs radio mainos:

En muista sanasta sanaan miten tämä mainos meni, muuten suurinpiirtein näin:

"Jumala olen harvoin pyytänyt sinulta mitään, mutta mitäköhän ihmettä sinä mahdoit tarkoittaa sillä kun laitot Liisan päähän näitä kaikenlaisia REMONTTI ideoita. Siis eihän MINULLA merkonominkoulutuksella pysy kädessä vasara, niinkuin ei myöskään ruuvinväännin, ja MISTÄ IHMEESTÄ minä VOISIN tietää onko joku luonnonkuitu parempi eriste kuin joku MINERAALIVILLA!!! Kiitos.
PS: Näytän kyllä aika hyvältä näissä haalareissa"

Aina kun kuulen autossa tuon mainoksen ajan melkein ojaan kun nauran niin lujaa, että meinaa pissat tulla housuun. :D

Kuollaksenikaan en edes muista mitä tuossa mainostettiin, mutta funny as hell :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minua hymyilyttää aina autossa, kun tulee se mainos missä mies tai nainen äheltää tunteella. Siinä mainostetaan pfizerin microlaks (tjs) ummetuksen itsehoitolääkettä.. se mikä minun mielestä on hauskaa on se, että tässä mainoksen lopussa sellanen heleä lapsenääni kertoo "tämänkin ongelman olisin voinut hoitaa...."

Yhteys microsoft-office radiomainokseen on niin ilmeinen, että.. tai ainakin minun mielestä. Siis siinä microsoftin mainoksessa on kanssa ihan saman kuulonen lapsen ääni, joka samalla intonaatiolla ja saman tyyppisillä sanoilla kertoo miten hyvä microsoft on.

Niin siis.. tuskinhan tämä muista on hauskaa, mut.. :nolo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom