Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä en tiedä mikä siinä on, mutta mun mielestä Seinfeldin vitsit on aika perustasoa. Esimerkiksi Frendeissä on mun mielestä paljon nerokkaampia oivalluksia käsikirjoituksessa.kivenkantaja sanoi:onhan niitä tietty paljon hauskoja perusjenkkisarjoja, mutta harvaa sitcomia voi seinfeldin vierellä esitellä
Proteos sanoi:Mä en tiedä mikä siinä on, mutta mun mielestä Seinfeldin vitsit on aika perustasoa. Esimerkiksi Frendeissä on mun mielestä paljon nerokkaampia oivalluksia käsikirjoituksessa.
Muistan vaan jenkeissä asuessani kun kaikki hehkutti Seinfeldia ja nauro kippurassa... pakko oli itekin seuraksi nauraa, mutten oikein kunnolla lämmenny. Makuasioitahan nämäkin, mutta tulipahan vaan mieleen.
Joo makuasioitahan nämä. Itse pidän myös Frendeistä. Yhtäläistä molemmissa on se, ettei niillä päähahmoilla tunnu olevan juurikaan muita ystäviä..aina vaan keskenään :D ....en tiedä miten selittäisin, mutta jotenkin vaan ne ongelmien paisuttelut arkiasioista Seinfeldissa huvittaa. Ja toki myös se, että niille henkilöille ei välttämättä tapahdu mitään dramaattista, mutta esim. Georgen ahdistus pienistäkin vastoinkäymisistä antaa hyviä mahdollisuuksia samaistua ja naureskella itselleenkin.
Ihan saatanan hyvä. Erittäin harvoin minulta tulee huutonaurua:lol2:.Hyviä mieleen jääneitä sarjoja epämääräisessä järjestyksessä:
- Hymyhuulet