Hauskimmat tv komedia sarjat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mtk77
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Seinfeld, varsinkin sarjassa esiintyvä pitkä heppu, oliko nimeltää Kramer on ihan huippu! :5:

Simpsonit on kestosuosikki ja kotimaisista Isänmaan toivot saa hymyilemään..

Aika moni näistä em. sarjoista naurattaa, lemppari on ehkä kuitenkin Gilmore Girls, joka on tullut ykköseltä jo aika pitkään (nyt tauolla). Menee enemmän tuonne draaman puolelle, mutta dialogit saa ainaki meikäpojan :haart:. Puhuvat välillä niin nopeasti, paljon ja hauskoja juttuja, ettei meinaa pysyä kyydissä.

Aah, onpa teillä paska huumorintaju. Kaikista parhaat tv-sarjat kautta aikojen:

- Rantojen kunkku.

- ALF

- Sledge Hammer

- Kukkona tunkiolla (vai mikä se englantilainen sarja olikaan, joka tuli pari vuotta sitten ykköseltä, missä oli tunnarina: "Knowin' me knowing you, ahaaaaaaaaa" )

Kukkulan kuningas
Simpsonit
Frasier
Seinfeld
Huonosti käyttäytyvät miehet

Tossa mitä heti tulee mieleen, jos threadia selais läpi niin varmasti listaa voisi jatkaa melkoisesti.

Kyllä Pulkkinen iski kuin tuhat volttia aikoinaan :5: , ehkä mulla on sitten kieroutunut huumorintaju :)
Kummelit ja Isänmaan toivot rokkas kanssa.

Frendit on ihan huippu. Myös Everybody loves Raymond ja King of Queens(?) rokkaa. Sitten Pulmuset ja Huonosti käyttäytyvät miehet oli hyviä kun tuli.

Conania on tullu seurattua nyt sit öö n. 8 vuotta ja vieläkin jaksaa naurattaa :)
muista sitten:
Seinfeld
Simpsonit
Kummeli
Lapinlahden Linnut (se eka sarja varsinkin)
Pulttibois (n. 10 % laatua mut se sitten muunkin edestä) LAULA! :hyper:

onhan niitä tietty paljon hauskoja perusjenkkisarjoja, mutta harvaa sitcomia voi seinfeldin vierellä esitellä :worship:

kivenkantaja sanoi:
onhan niitä tietty paljon hauskoja perusjenkkisarjoja, mutta harvaa sitcomia voi seinfeldin vierellä esitellä :worship:
Mä en tiedä mikä siinä on, mutta mun mielestä Seinfeldin vitsit on aika perustasoa. Esimerkiksi Frendeissä on mun mielestä paljon nerokkaampia oivalluksia käsikirjoituksessa.

Muistan vaan jenkeissä asuessani kun kaikki hehkutti Seinfeldia ja nauro kippurassa... pakko oli itekin seuraksi nauraa, mutten oikein kunnolla lämmenny. Makuasioitahan nämäkin, mutta tulipahan vaan mieleen.

edit. Pokka pitää on törkeän hyvä sarja myös.

Tainneet nämä kaikki jo tulla aikaisemmissa posteissa.

Kotimaiset:

StudioJulmahuvi
Pulkkinen
Isänmaan toivot

Ulkomaiset:

Huonosti käyttäytyvät miehet
Kolmas kivi auringosta
Ponille kyytiä
Pokka pitää

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Proteos sanoi:
Mä en tiedä mikä siinä on, mutta mun mielestä Seinfeldin vitsit on aika perustasoa. Esimerkiksi Frendeissä on mun mielestä paljon nerokkaampia oivalluksia käsikirjoituksessa.

Muistan vaan jenkeissä asuessani kun kaikki hehkutti Seinfeldia ja nauro kippurassa... pakko oli itekin seuraksi nauraa, mutten oikein kunnolla lämmenny. Makuasioitahan nämäkin, mutta tulipahan vaan mieleen.

Joo makuasioitahan nämä. Itse pidän myös Frendeistä. Yhtäläistä molemmissa on se, ettei niillä päähahmoilla tunnu olevan juurikaan muita ystäviä..aina vaan keskenään :D ....en tiedä miten selittäisin, mutta jotenkin vaan ne ongelmien paisuttelut arkiasioista Seinfeldissa huvittaa. Ja toki myös se, että niille henkilöille ei välttämättä tapahdu mitään dramaattista, mutta esim. Georgen ahdistus pienistäkin vastoinkäymisistä antaa hyviä mahdollisuuksia samaistua ja naureskella itselleenkin.:rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom