Hauskat tapaukset kamppailusaleilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AndyS
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Karatesuuntaan kuului painiakin ja karateryhmässä oli nuori mies jonka aineenvaihdunta toimi hyvin, hikoili kovasti juuri sitä "ihanaa" testestorenihikeä. Hänen qi:tä ei oltu varmaan koskaan pesty, ooli jo sellaine jännän harmaan värinen. Äärimmäisen taitava kaveri kuitenkin ja jouduin sen kanssa sitten painimaan.
Kaveri oli saanut mut juntattua maahan, istui mun päällä, ei olisi tehnyt mieli ottaa yhtään kiinni siitä hiestä märästä haisevasta harmaasta qi:stä, yritin rimpuilla alta pois kun kaverin päästä tippui hikipisaroita mun otsalle. Yök.

Olin aikoinaan tulossa Ouluhallille juoksemaan intervalleja oheistreeninä. Pukkarissa oli kolme selkeästi eläkeikäistä pappaa, jotka olivat lähdössä pois. Mietin siinä hiljaa mielessäni, että on se hyvä kun meidän oikeiden urheilijoiden lisäksi täällä pääsee käymään vanhuksiakin kuntouttamassa itseään. Sitten yksi ukoista sanoo toiselle:

"Pitäisi saada tuo puolimaratonin aika painettua alle tunti neljänkymmenen." :eek:

Olisi voinut tulla ihan oikeasti kiire juostessa kilpaa äijänkäppyrän kanssa...

Pitämissäni treeneissä kävi jostain Paraisten suunalta juuri 18 täyttänyt nuori nainen (oma ikäni tuolloin oli n. 2x18 v), joka puhui välillä hieman puutteellista suomea. Eräänä kesäiltana hän tuli kavereineen vastaan diskovaatteissa ja iloisessa hiprakassa. Minut nähdessään hän ryntäsi halaamaan, kun oli niin mukava nähdä tuttu karate-ope. Olin nähnyt hänet ennen lähinnä vain gi yllä, joten en ollut ensin edes tunnistaa kyseistä neitoa juhlatamineissaan. Neitokainen irrottautui ja myönsi, etten tainnut heti tunnistaa häntä "...nyt kun mulla on vaatteet päällä".
Vieressäni kulkenut (silloinen) vaimoni oli myös vähän ihmeissään.

Pitämissäni treeneissä kävi jostain Paraisten suunalta juuri 18 täyttänyt nuori nainen (oma ikäni tuolloin oli n. 2x18 v), joka puhui välillä hieman puutteellista suomea. Eräänä kesäiltana hän tuli kavereineen vastaan diskovaatteissa ja iloisessa hiprakassa. Minut nähdessään hän ryntäsi halaamaan, kun oli niin mukava nähdä tuttu karate-ope. Olin nähnyt hänet ennen lähinnä vain gi yllä, joten en ollut ensin edes tunnistaa kyseistä neitoa juhlatamineissaan. Neitokainen irrottautui ja myönsi, etten tainnut heti tunnistaa häntä "...nyt kun mulla on vaatteet päällä".
Vieressäni kulkenut (silloinen) vaimoni oli myös vähän ihmeissään.

Tää oli hyvä :D Hymyilyttää vieläkin.

Sivusta seuranneilla varmaan hauskaa, kun nuori jannu ylimielisesti rupeaa sparraamaan mimmiä vastaan. No mimmi oli MM-tason ottelija ja torjuin niin monta takakäden suoraa nenällä että seuraavana päivänä molemmat silmät mustina.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom