Hauskat pienet löytötavarat

Joskus aina putkahtelee esille kadoksissa olleita ja/tai unohdettuja pikkutavaroita ja papereita. Mitä tälläisia löydöksia pakkislaisilla on?

Itse otin tänään keittiön alalaatikosta vanhan rytätyn muovikassin roskapussiksi, kun huomasin, että sen pohjalla oli pari paperilappua: keväällä ostamani kännykän kuitti+takuulappu, sekä paperinpala, johon oli kirjoitettu eräs tarvitsemani tilinumero.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Viime kesänä löysin vanhojen shortsien taskusta 150mk.... ei yllättäen aavistustakaan miten ne sinne on joutunut......

Huomasin kerran listan välissä olevan raon joka jatkui hieman kaapin väliin. Osoitin fikkarilla sinne ja kaivoin sieltä lopulta esiin turtleskortin (olin täyttänyt 7v) ja kaksi avaimenperää. Ei mitään hajua, että miksi ne olivat siellä.
Ei mitään muistikuvaa edes siitä kortista tai avaimenperistä. Ei mitenkään erikoisia muistoja tullut esiin.

Lähiaikoina on löytynyt käteistä maasta yhteensä 105 euroa. Joskus löytyi elmukelmuun käärityt eväsleivät kassista puolen vuoden viiveellä.

Ehkä hieman ohi aiheen, mutta kaveri löysi omalta pihaltaan (omakotitalo) mp3-soittimen, jossa oli runsas määrä hyvin hyvin rohkeita kuvia naisesta (ilmeisesti poikaystävän kuvaamia) ja liuta nauhoitettuja puheluita kun tämä sankari puhuu mutsinsa kanssa: "äiti hei mitä me syödään tänään?!?!" yms. :hyper:

Hyvät naurut saatiin, ja uus soitin kaverille. :D

mä löysin joskus vuosia sitten kirjanvälistä 1800markkaa, olin unohtanu koko rahat kun myin kunnostamiani mopoja eteenpäin ja oli aina tarve piilottaa rahat ettei niitä kukaan nyysisi :D

kerran löysin myös kotipihasta sadeveden esiinhuuhtoman kolikon, jollain entisöintiaineella sen kiilloteltuani se paljastui kolikoksi joka oli painettu muistaakseni vuonna 1817.

Kaivinkoneen jäljilta löytyi 10 kopeekan kolikko vuodelta 1837, kuusi vuotta vanha mandariini kassin pohjalta ja -84 vuoden aamulehti vaatekaapista. Mitään jännää en ole koskaan löytänyt

Ehkä hieman ohi aiheen, mutta kaveri löysi omalta pihaltaan (omakotitalo) mp3-soittimen, jossa oli runsas määrä hyvin hyvin rohkeita kuvia naisesta (ilmeisesti poikaystävän kuvaamia) ja liuta nauhoitettuja puheluita kun tämä sankari puhuu mutsinsa kanssa: "äiti hei mitä me syödään tänään?!?!" yms. :hyper:

Hyvät naurut saatiin, ja uus soitin kaverille. :D

mä löysin itäkeskuksesta muistikortin maasta.

sisältö:

ekaksi perhekuvia, kuvia talosta, kuvia lapsista.

sitten, perheen varmaan ollessa muualla, mies(n.50v mahakas) oli kuvannut itseään erilaisissa PVC asuissa, oli mm. korsettia, pitkiä käsineitä ja tietenkin sukkanauhaliivit yms.:rock:

on se kortti vieläkin tallessa.

EDIT:

Liitteet

• P1010232.jpg
    P1010232.jpg
    137,3 KB · Katsottu: 2 868
Aikas tiukkaa settiä!

Buhaha, päivä pelastettu :D

Kattelin jo että onko kaverin eteisestä (v*tut, kun latekseista) kuva, mutta ei kai sentään...

Haha sun löytös oli pahempi! :hyper:

Itse en viitsi laittaa niitä kuvia tänne, kohtalaisen paljastavia.

Haha sun löytös oli pahempi! :hyper:

Itse en viitsi laittaa niitä kuvia tänne, kohtalaisen paljastavia.

Kuvia tänne vaan tai ainakin mun sähköpostiin pentele

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom