hauiskääntöä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja focker
  • Aloitettu Aloitettu
Hohohohoohhho :D

Hei, älkää nyt! Ilmeestä päätellen keskittyminen on tiukkaa..
Itse haluaisin nähdä Hasselin ottamassa kyykkyä? Etsikääpä kuva! :D

NoPain sanoi:
Siinä olis Laatua Naisille -ketjuun paljon materiaalia ;). Toi suihkukuva lämmittäs kyllä tytön kun tytön.

Siis tää? :kuola:

BodyWatch28.jpg

:lol2:

Hyi saatana. Oliks pakko läväyttää päin näköä tuo. Meinas mennä näkö, mut nopea klikkaus laatua pojille_2 thrediin tuotti ihmeparantumisen. :D

B.O.S.S.: Juurikin tuo :) Multa ei löytynyt tarpeeksi rohkeutta linkittää sitä suoraan tänne. Ajattelin, että vain kaikkein rohkeimmat ja seksuaalisesta suuntautumisestaan varmimmat käyvät sen itse tuolta katsomassa.

Nyt toimillasi järkytit jo ainakin ToughGripin mielenrauhaa. Monet muut makaavat tietokoneensa vieressä sikiöasennossa peukaloaan imien. Heistä kuulemme ehkä sitten, kun toipuvat järkytyksestä.

;)

NoPain sanoi:
B.O.S.S.: Juurikin tuo :) Multa ei löytynyt tarpeeksi rohkeutta linkittää sitä suoraan tänne. Ajattelin, että vain kaikkein rohkeimmat ja seksuaalisesta suuntautumisestaan varmimmat käyvät sen itse tuolta katsomassa.

Nyt toimillasi järkytit jo ainakin ToughGripin mielenrauhaa. Monet muut makaavat tietokoneensa vieressä sikiöasennossa peukaloaan imien. Heistä kuulemme ehkä sitten, kun toipuvat järkytyksestä.

;)

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Back
Ylös Bottom