Hauis ja rinta eivät tule kipeiksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Defaf
  • Aloitettu Aloitettu
Olen koittanut montaa eri liikettä ja painojen määrää vaihdellut, mutta tuntuu siltä että vaikka kuinka väännän niin en saa kyseisiä lihaksia kipeiksi sitten millään. Joten oisko jollain jotain liikettä jota voisin koittaa?

Vaihda liikkeitä sekä rintaan että hauikseen. Muista keskittyä hauiksissa myös siihen negatiiviseen-, ts. laskuvaiheeseen, äläkä päästä painoa tippumaan vapaasti alas benji-hyppytyyliin. Kontrolloidut toistot koskee toki kaikkia muitakin liikkeitä. Hauikset on tulee mullekin vähiten kipeiksi, mutta hienosti on kokoa tullut hanskaan vuosien varrella.

oon keskittyny tosi paljon negatiiviseen vaiheeseen mutta silti ei mitään vaikutusta, nopeesti ylös ja hitaasti ja hallitusti alas. mutta ei oo ollu vaikutusta.
naiskovis: bodypumpis tullu joukkueen kans pari kertaa käytyä ni sielhän tehtiin pienil painoil habaa ja sillon se tuli todellakin kipeeks.mut sit pidemmäl päälle jos tekee pienil painoil ja paljon toistoja ni ei ihan sovi kasvavalle miehelle kyseinen =)
hyviä neuvoja on tullu kiitos

Originally posted by Defaf
Olen koittanut montaa eri liikettä ja painojen määrää vaihdellut, mutta tuntuu siltä että vaikka kuinka väännän niin en saa kyseisiä lihaksia kipeiksi sitten millään. Joten oisko jollain jotain liikettä jota voisin koittaa?
vinopenkki 3x3-5, käsipainopenkki 3x10-15, jos et saa paikkoja kipeiks o miehes vika

Mulla oli ennen sama ongelma(hauiksilla), joka korjaantui näillä:
-panostin negatiiviseen vaiheeseen oikein kunnolla, ja positiivisenkin tein paljon hitaammin, kuin ennen.

-Pidin kyynerpäät sivuilla, mahdollisimman paikallaan(ennen vein niitä vähän taakse josta heijasin sillein ovelasti). (käsipainoilla/tangolla tehdessä)

-Pidensin sarjoja 10-14 toistoon

-Vaihtelin liikkeitä mahdollisimman paljon.

Kun teen sarjoja en "heilu", kuin parissa viimeisessä, oon muuten mahdollisimman paikallaan. Painoista piti tinkiä, kun aloitin tollein tekemään, mutta kipeeksi ne on sen jälkeen tullut lähes aina.

Back
Ylös Bottom