Hauiksien pehmeys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja happo
  • Aloitettu Aloitettu
Mistäköhän johtuu kun hauikset on yht`äkkiä pehmentyneet. Muu kroppa on pysynyt ihan kondiksessa, mutta kun hauiksia kokeilee niistä on hävinnyt tietynlainen kovuus ja samalla kokoa. Treeniohjelmaa ja ruokailuani en ole muuttanut, mutta on tullut juotua tässä viimeisen kuukauden aikana aika paljon, mutta senhän olisi pitänyt vaikuttaa myös muihin lihaksiin.

Jaa-a... sanoit että ravintotottumukset eivät muuttuneet, sisältyikö tuohon lisäravinteet? Koska luulisin että joku kreatiinin annostelumuutos voisi johtaa tuohon...

mulla on ollut viime vuosien aikana jaksoja jolloin tuntuu et habast olis lähteny kaikki se rutistus ja kovuus, en usko et ruokavaliosta olis kiinni kun olen samanlailla syönny.tiedä häntä! mut aina tullu takas hyvä tunne, välillä ei vaan haba treeni tunnu kulkevan vaik muut lihasryhmät toimii ja treeni kulkee. tiedä vaik olis tullu yli treenattua huomaamatta?

Täälä kanssa kovuus välillä kateissa - en kanssa tiedä tohon vastausta tuskin on kovinkaan yksinkertainen juttu

Yleinen käsitys lienee, että lihaksien pitää olla kovat.
Mutta muistaakseni asia on juuri toisin päin, lihaksien pitäisi olla pehmeät ja rennot eikä jäykät ja kovat.
Tosin ed. mainittu kreatiini aiheuttaa nestettä keräämällä lihaksiin, että ne tuntuvat löysiltä.

Hierojat tietävät nämä asiat erittäin hyvin,
onko palstalla hierojia, joka viitsisi valoittaa asiaa?

makew sanoi:
Yleinen käsitys lienee, että lihaksien pitää olla kovat.
Mutta muistaakseni asia on juuri toisin päin, lihaksien pitäisi olla pehmeät ja rennot eikä jäykät ja kovat.
Jos lihas on rentona pehmeä ja jännittäessä kova niin silloin ei mielestäni ole syytä huoleen. Se mitä ei jännittämälläkään saa kovaksi, ei luultavasti ole lihasta. :)

Siis kun jännitän ei lihas ole niin kova kuin sen pitäisi eli se ei ole kuin kivi niinkuin yleensä - tälläisiä jaksoja on ollut pari kappaletta - tottakai se jännittämättä on pehmeä

Nahka, se on läskiä se mikä ei ole täysin kovaa.
Muuten mulla on sama juttu ollut jo useamman vuoden, että lihakset huom. ilman jännittämistä erittäin löysät.
Ja uskoisinpa että ihan hyvä juttu.

Back
Ylös Bottom