Hastings, Enklanti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lmk
  • Aloitettu Aloitettu

lmk

Olen lähdössä kyseiseen kaupunkiin työssäharjoitteluun viideksi viikoksi. Kyselisinkin, että onko joku pakkislaisista käynyt Hastingsin kaupungissa? Minkälaiset treenimahdollisuudet siellä on? Paljonko saleja? Minkälainen hinta / per käynti? Salien taso? jne jne. Kaikki tiedot mitä tiedätte :)

Tai vaihtoehtoisesti varmaan aika moni käynyt Englannissa, että minkälaisia hintoja siellä on sitten muuten noitten salien suhteen? Ei huvittaisi käydä liikemiehien saleilla siel... :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen lähdössä kyseiseen kaupunkiin työssäharjoitteluun viideksi viikoksi. Kyselisinkin, että onko joku pakkislaisista käynyt Hastingsin kaupungissa? Minkälaiset treenimahdollisuudet siellä on? Paljonko saleja? Minkälainen hinta / per käynti? Salien taso? jne jne. Kaikki tiedot mitä tiedätte :)

Tai vaihtoehtoisesti varmaan aika moni käynyt Englannissa, että minkälaisia hintoja siellä on sitten muuten noitten salien suhteen? Ei huvittaisi käydä liikemiehien saleilla siel... :rolleyes:

Missä koulussa sä oot?

Mua kiinnostais myös miten noin yleensä Englannissa on noi salien yms hintatasot. Itellä myös suunnitelmia lähteä työssäoppimaan Englantiin jossain välissä. Meiän koulusta on ainakin muistaakseni Leedsiin ollu noita tarjolla.

Mua kiinnostais myös miten noin yleensä Englannissa on noi salien yms hintatasot. Itellä myös suunnitelmia lähteä työssäoppimaan Englantiin jossain välissä. Meiän koulusta on ainakin muistaakseni Leedsiin ollu noita tarjolla.
Aika samanlaista hintahaitaria löytyy kuin Suomestakin. Opiskelijat saa yleensä 10-20% alennusta. Itse ostin aikanaan vuoden kortin sellaiselle semihyvälle salille ja maksoi muistaakseni 140 e.

Hastings on ihan kohtuu iso kaupunki Suomen mittakaavassa joten eiköhän sieltä löydy ihan kivasti saleja. Kannattaa tutustua paikalliseen urheiluskeneen muutenkin, etenkin juoksupuoleen, britit ovat kuitenkin aika kovatasoisia sillä saralla. Yksi tuttu maratoonari taitaa vieläkin majailla Hastingsissa.

Missä koulussa sä oot?

Kaksoistutkinto, lähihoitaja + ylioppilas ~3,5 vuodessa. Vika vuosi menossa :kippis1:

Integrandi sanoi:
Aika samanlaista hintahaitaria löytyy kuin Suomestakin. Opiskelijat saa yleensä 10-20% alennusta. Itse ostin aikanaan vuoden kortin sellaiselle semihyvälle salille ja maksoi muistaakseni 140 e.

Jees, hyvä kuulla. Voipi sitten pari kertaa viikkoon käydä ehken kolistelemassa :)

Olen ollut kielimatkalla hastingsissa noin 10 v sitten. Sen 3 viikkoa mitä siellä vietin, en päässyt salilla käymään :( Otin kyllä sillon selvää jostakin salista (en nyt muista enää mikä ja missä) jossa olis voinu käydä treenaamassa, mutta sijaitsi huonossa paikassa (sieltä nähden missä asuin). Perinteinen englantilainen pikkukaupunki, taitaa joku 80t olla populaa.

nopeella googlauksella löyty tällänen saitti http://www.1066online.com/HASTINGS-MAIN/LISTINGS/Fitness-Gyms.htm 5 näyttäis löytyvän hastingistä, ja 3 muuta jostain lähistöltä

Saleista en tiedä, mutta kannattaa mennä siellä rannalle syömään kojusta ihania sydänsimpukoita ja katkarapuja, kalastajakylä kun on :thumbs:

Ja on siellä hyviä pubejaki, kuten the Pig in Paradise.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom