Hassun hauskat Duudsonit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ripee
  • Aloitettu Aloitettu
Joo eihän siinä mitään, hyvin ovat pojat pärjänneet ja lyöneet rahoiksi, mutta se että yleisö äänestää Duudsonit parhaaksi tv-ohjelmaksi niin on aika hämmetävä tilanne:wtf:

Miettikääpä miten säälittäväksi Duudsonit tulevat kun äijät alkavat olla nelikymppisiä, paikat on rikki ja silti pitää koettaa vielä tehdä noita temppuja.

"Ei kattokaa mä lyön nitojalla postikortin kieleeni" :)

Samaa mieltä. On toi niin väsynyttä. "Hei mä keksin miten vois tuottaa pahennusta - meitsi näyttää KIKKELIN rrrristus siunakkoon".

Mun mielestä etelä pohjalaisten pitäisi laajemminkin hävetä. Ihan samaa meininkiä kuin manneilla. Uhoa, puukkoja ja lesottamista. Seuraavan kerran oikeesti, kun joku etelä pohjalainen mulkku sanoo jossain kissanristiäisissä sen maailman kuluneimman "Keskinkertaista yritetään tehdä, mutta priimaa pruukaa tulemaan", niin lyön saatana turpaan.

Haistakaa etelä pohjalaiset iso vittu. Noi teidän jutut ei oo hauskoja kenenkään - ei edes teidän itsenne - mielestä. Spedet.

!

Tervetuloa seinäjoelle, voitas treffata johonaki baarissa ja kattoa onko sitä munaa muuhunkin kuin vain netissä uhoamiseen.
Kuvataan vaikka sellanen "Selviytyjät vol 7.4" jossa baarissa huudat "Pesäpallo ja paini on homoille".
Tehdään sille sitte kertoimet että ehditkö ulos omin jaloin, heitettynä, vai pääsetkö ulos ollenkaa?
E: Etelä pohjalainen -.-
E2: se on Eteläpohojalaaset
E3: "Keskinkertaista yritetään tehdä, mutta priimaa pruukaa tulemaan" ei näin. Vaan "Keskinkertaasta yritetähän teherä mutta priimaa pakkaa tulemahan". Yrittäisit edes -.-

Sinänsä aika hassua kun postasin sen suunnistajan typeristä ilmeistä lööppiketjuun Vuoden Urheilija palkinnon voiton jälkeen, kommentit olivat luokkaa "Hyvä että osaavat repäistä eikä käyttäydy niin asiallisesti". Ja nyt Duudsonit tekee tän ja mielipide "hys hys yläasteikästen hommia tollaset."

En kyllä yhtään ihmettele että ei Jukka ajatellu tota sen pidemmälle. Mitä nyt lukenut noita juttuja niin kahden päivän ränni pojilla kuulemma päällä kun on muita juhlia ollut.

Tervetuloa seinäjoelle, voitas treffata johonaki baarissa ja kattoa onko sitä munaa muuhunkin kuin vain netissä uhoamiseen.
Kuvataan vaikka sellanen "Selviytyjät vol 7.4" jossa baarissa huudat "Pesäpallo ja paini on homoille".
Tehdään sille sitte kertoimet että ehditkö ulos omin jaloin, heitettynä, vai pääsetkö ulos ollenkaa?
E3: "Keskinkertaista yritetään tehdä, mutta priimaa pruukaa tulemaan" ei näin. Vaan "Keskinkertaasta yritetähän teherä mutta priimaa pakkaa tulemahan". Yrittäisit edes -.-

Mistä teitä juntteja oikein sikiää? :D

Jep. Häjyä on, mutta onko se sitten välttämättä hyvä asia? Meet Tampereelle ja baarissa haukut suureen ääneen Ilveksen, Tapparan ja vaikka vielä KooVeenkin lyttyyn, niin ketään ei kiinnosta. Haukut Härmässä pesäpallon ja painin, niin saat turpaasi? Kai se teistä jotain kertoo.:rolleyes:

Seitsemän vuotta eteläisellä Pohjanmaalla viettäneenä täytyy todeta, että sinne ei muuteta, sinne synnytään.

Pohjanmaalla jouduin elämäni ensimmäiseen tappeluun 12 vuotiaana. Se oli sitten pohjanmaalainen joka terveyskeskukseen joutui haavojen, irroonneen hampaan ja murtuneen nenän takia.

Duudsonit on iakas perseestä ollut mitä nähnyt.
Esim. Jack Ass on paremmalla meiningillä tehty.
Tuo se vasta fiilistä Duudsoneista viekin kun huonolla englannilla puhutaan "hätä tilanteissa". Varmasti helvetin luonnollinen reaktio jos oikea hätä puhua englanniksi.

Lol :lol2:

Tsemppiä :thumbs:

Mistä teitä juntteja oikein sikiää? :D

No mielestäni tuo on turhaa panettelua että Pohjanmaalta ne juntit löytyy. Mielestäni asian voisi kääntää aivan hyvin niin, että etelästä ne idiootit löytyy. Joka paikassa porukkaa norkoilemassa ja saatanan ihmehiippareita + yöntimoja tulee vastaan kadun täydeltä.

Itse lähinnä tuosta heidän "huumorista" asuinseutuun puuttumatta, niin en kauhean naurettavana pidä tuota aamu tv:ssä ollutta pöytien heittelyä/potkimista.
Toki se voi olla jostain "Ville 6v" hauskaa, mutta ei silti..:hyper:
Jotenkin se poikien huumori on niin väkinäistä.
Tiedä sitten mitä "taikapölyä" ovat saaneet noilta Amerikan serkuiltaan, kun meno on kuin ADHD potilaalla:dance:

Joidenkin mielestä pöytien kaatelu ei ole hauskaa jos se kuuluu käsikirjoitukseen ja toisten mielestä sketsi on hauska jos studioyleisö nauraa :jahas:.

Ei perskeles. Sähän just todistit, että mä olen ollut teikäläisten suhteen ihan väärässä. Ne väkivaltaa ihannoivat heikko itsetuntoiset uhoojat taitaakin olla hämeestä.

On muuten ihan totta, että jätkät on rikkaita. Täällä Tsadissa pyörii noita venäläisiä luksushuoria, jotka antaa laittaa viidellä sataa kakkoseen. En mä tiedä, tekeekö se niistä fiksuja...

Se tuskin on poikien "vika" :)

Eihän se poikien "vika" olekkaan, eikä kukaan ole niin väittänytkään. Pointtini oli se, että jengi on äänestänyt tuon ohjelman parhaaksi tv-ohjelmaksi ja se ei vaan mahdu mun päähän.

Jännä juttu muuten, että aika paljon muuttaa noita eteläpohjalaisia emäntiä tänne Helsinkiin naimisiin.

Hei jätkät oikeesti! Tosi lapsellista kiusata vammaisia.

-notta minähän olen notta jos totta puhutaan sitä mieltä notta että eteläpohojalaasta ei erota mustalaasesta muu ku vähän vaaleempi ihonväri.

Joku stand up koomikko jota olin kattoo sano että eteläpohjalaanen maisema on ko eteläpohjalaanen mielenmaisema. Tyhjää ja paskassa kunnossa olevaa latoo toisensa perään.

En tiedä keitä muuten noiden eteläpohjalaasten vippikuvissa on mutta se on selkeää ja taivahan totta että ei niissä postimerkeissä poikia itse ole. Varmaan jotain amerikanserkkuja.

No mielestäni tuo on turhaa panettelua että Pohjanmaalta ne juntit löytyy. Mielestäni asian voisi kääntää aivan hyvin niin, että etelästä ne idiootit löytyy. Joka paikassa porukkaa norkoilemassa ja saatanan ihmehiippareita + yöntimoja tulee vastaan kadun täydeltä.

Tarkoitin tuota kommenttia.

En tiedä keitä muuten noiden eteläpohjalaasten vippikuvissa on mutta se on selkeää ja taivahan totta että ei niissä postimerkeissä poikia itse ole. Varmaan jotain amerikanserkkuja.

Mä löysin tän oman avatar-kuvan Suoli24 foorumilta kun siellä päivittäin selaan. Oikeesti en edes käy salilla, kunhan vain aikaani aina täällä kulutan.

Back
Ylös Bottom