Harvinaiset julkaisut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja abine
  • Aloitettu Aloitettu
Hexenkreis - La Paix se Meurt... La Paix est Morte. Tollainen tuli hankittua, ranskalaista mustaa metallia. Käsinnumeroitu 192/500, joten kohtuu harvinainen.
La%20Paix%20se%20Meurt...%20La%20Paix%20est%20Morte.jpg

Horna/Tenebrae In Perpetuum split EP
2005 Debemur Morti, limited 1000 copies.
Horna
1. Unohdetut Kasvot, Unohdettu Ääni
Tenebrae In Perpetuum
2. Un Sogno Oscuro
Tälläinen 7" tuli ostettua. Parasta bm:ää mitä maailma päällänsä kantaa. Siis tämä on paras julkaisu koskaan.

edit-Jaa ei kuvat näykkään linkeistä

Liitteet

• horna.webp
    horna.webp
    17,7 KB · Katsottu: 521
Mulla on In Flamesin The Jester Race alkuperäisenä c-kasetilla ja Enthrone Darkness Triumphant sahalaita-cd.

Lisäks isoveljen lp-kokoelmasta adoptoitu 80-luvun puolella ostettu Venomin Black Metal älppäri.

Mä oon ihan oikeasti alkanut kaipaamaan vinyylilevyjä. Vituttaa ihan ku tuli taannoin kaikki vinyylit hävitettyä. Mullakin oli parhaimmillaan +200 vinyyliä, joukossa myös harvinaisempia tapauksia. (mm. Bathoryn Hammerheart gatefold-lp ja Slayer Show No Mercy tuplavinyyli). Mut sitten ku soittimen neula hajosi, eikä pikkupaikkakunnalta (ks.sigu) löytynyt mistään uutta, niin pikkuhiljaa niitä vinyylejä tuli sitten hukattua lähes ilmaiseksi pois.

Tekis mieli hankkia uudelleen, mutta soitin on kallis ja tilaavievä ja ne lp:t on myös aika hinnakkaita.

Mä taas vein teininä rahapulassa kaikki (13 kpl) Bad Religionin levyt divariin. Dokasin varmaan kerran niillä rahoilla ja jälkeenpäin on vituttanut kohtalaisen paljon...

Cradle of filthin Cruelty and the beast arkkukantinen levy.Ostettu Saksasta ja näitä ei tietääkseni hirveästi ole painettu.
Parhaimmillaan on 400€ tarjottu

Cradle of filthin Cruelty and the beast arkkukantinen levy.Ostettu Saksasta ja näitä ei tietääkseni hirveästi ole painettu.
Parhaimmillaan on 400€ tarjottu

Mulla on toi kanssa. En kyllä jaksa uskoa, että toi olisi kovinkaan harvinainen.

HIM (His infernal Majesty) EP 666 Ways to Love: Prologue (1996) 1000 kpl julkaistu. Muutaman euron siitä vissiin voisi saada....

Mulla on toi kanssa. En kyllä jaksa uskoa, että toi olisi kovinkaan harvinainen.

No tälläisen käsityksen olen tästä teoksesta saanut ja kuullut mutta voihan se tietysti olla että olen väärässä.
Jos se ei kerta ole harvinainen niin olisi perhana pitänyt myydä se 400€:lla:hyper:

Judas Iscariot - Heaven in Flames
"At War Records released an advance tape version (without keyboards) in 1998."

Kaverilta sain tollasen, ei oo tietoa monta on väännetty, mutta enpä ainakaan missään nähny myytävän tätä c-kasettia enää.

Uusin hankinta on Horna / Kerberos live splitti. LP on rajoitettu 738 kappaleeseen.
85374_85375.jpg

Näis live levyis on aitoo meininkiä.

sentencedin trooper löytyy.

Täältä kanssa. En muista olenko jo mainostanut mun Venomin Black Metal -LP:tä. Isoveikka ostanut joskus kultaisella kasikytluvulla. Lisäksi löytyy Dimmun Enthrone Darkness Triumphant sahalaitaisena CD:nä. Lieneekö harvinainen?!?

Uusin hankinta on Horna / Kerberos live splitti. LP on rajoitettu 738 kappaleeseen.
Näis live levyis on aitoo meininkiä.
Tossa on hyvä se "örkkivuorilta" kun jannut alkaa soittaa ja tajuaa sitten vasta että biisihän alkaa rääkäisyllä eikä millään riffillä, heh! :lol2:

Back
Ylös Bottom