Harrasteautot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teri
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kannattaa sitten ottaa se huomioon että kun sen +500 hp auton laitat niin ihan kivasti saa sitä tekniikkaa olla remontoimassa. Ei meinaan niin rauhallista kaveria eikä sellaista autoa olekkaan etteikö tollasella teholla tekniikasta aina aika ajoin joku paikka repeä :)

Zone-sarja -42%
Karkeesti vois heittää että, jos on halpaa Jenkkiä ostamassa niin parempi melkeen mitä vähemmän siinä on tehoa. Halpa ja "tehokas" Jenkki harvemmin on kovin hyvin toimiva yhtälö.

Tommonen joskus aikoinaan ollu itellä omistuksessa useita vuosia, kuvan jälkeen autoon tehty useita muutoksia. Edellinen omistaja oli ajanut kisaakin kovasti tuolla. Ite ajoin yhden puoli varttimailikisan (+100 kisaa kaduilla). Mulla auto oli ihan normaali ajossa useita vuosia. Penkissä ei koskaan mun omistuksessa käyny mut tehoa oli ihan kohtuullisesti. Virallisilla valoilla mitattuna kiihtyvyys nollasta sataan 4 sekuntia.

Noita harrasteautoja oli nuorempana paljonkin, pari niistä jopa V8-Magazine:ssa esiteltynä.

Oot kyllä vaikeen paikan edessä, tuolla hinnalla varmaan järkevin olisi se halvin projekti minkä vaan sattuu löytämään, mutta ajot saakin sitten unohtaa muutamaks vuodeks.

-66 Chevelle 185.000kr http://www.blocket.se/ostergotland/Chevrolet_Chevelle__66_36854238.htm?ca=1_5&w=3

Ny crate motor ZZ4,355 hkr, 405 NM
Ny 700r4 aut.
10 bult. diffad med 3:73
PS. PB.
bra krom
Nya däck, inredning mm.

7169792124.jpg

Vanha Olssi -66 90.000kr

Mikä lie prokkis ?

6421157643.jpg

Isolohko Monaco -66 149.000kr

5109992592.jpg

5124967690.jpg

5141181176.jpg

Nyt on 14k lainalupaus pankista ja voipi sitä pari tonttua laittaa oikeaaki rahaa kiinni. Eihän sillä kummoista saa mutta tietääpähän budjetin. ja saahan sitä lisää jos oikein jonku haluaa :)

Yhden askeleen lähempänä unelmaa siis :thumbs: Toivottavasti löytyy hyvä yksilö josta itse voi olla tyytyväinen ja tehdä siitä oman näköisen.

Itsekkin jos hommaan auton, niin teen siitä sellaisen kuin itse haluan enkä ala siitä tekemään alkuperäistä.

http://www.nettiauto.com/ford/mustang/4500691

Nää fastbakit on kans hienoja, ovat vaan aika helkkarin kovissa hinnoissa.

Halpahan tuo on, mutta tuosta Finnish Line Auto LLC:stä on netissä jonku verran juttua ja hommat pelaa ton puljun kanssa aika vaihtelevasti... :down: Ite tuossa pari kuukautta takaperin olin heihin yhteydessä 2005 GT Mustangista mutta homma kariutu mun osalta välittömästi koska lueskelin heikkoa palautetta mitä tuo pulju on saanut.

Mutta ny on jo sitte rahatki sulla, kyllä sää tuolla 15-20k€ budjetilla varmastiki löydät kohtuupelin ku jaksaa vaan katella ja tingata. Kannattaa yrittää tehä tiukkoja tarjouksia kalliimistaki vehkeistä, joissaki on paljonki löysää pyynneissä ku kyseessä käteisostaja... ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei mun kielipäällä kannata sinne lähtä, ja mun tietämys näistä jenkeistä on kyllä tosi vähäistä ettei senkään puolesta kannata tuonne lähteä viisasta leikkimään.

Joo ei sillä priimaa saa, se on selvä. Mulla on nyt kiikarissa semmonen missä on tekniikka(kuulemma n.500hp) käyty läpi mutta kori vaiheessa. peltiä kuulemma vaihdettu kovin mutta jotain kuitenki tekemistäkin vielä, pohjamaalilla väri. Mutta saapi nähä sitten kun/jos se on suomessa minkälainen oikeasti on. Kyllähän tosi hyvästä gen1 camarosta saa varmasti maksaa sen 25-30tekeä.
Laitetaan pari postimerkin kokoista teaseriä, itsekkään en sen kummempia kuvia autosta nähnyt. Siinä on aika valmiiksi se tyyli mitä tulen hakemaan jos sellaisen "projektin" ostan, onko tää sitä pro tourinkia vai mitä lie jenkkiharrastajien kielessä. Tietenkää ala tommoseksi rääppiin jos valmiiksi rakennetun ostan.
katso liitettä 76179katso liitettä 76180katso liitettä 76181katso liitettä 76182katso liitettä 76183

JOs tämä vaan on kohtalaisissakaan pelleissä niin kyllähän mä tuon nappasen itselleni

Mutta ny on jo sitte rahatki sulla, kyllä sää tuolla 15-20k€ budjetilla varmastiki löydät kohtuupelin ku jaksaa vaan katella ja tingata. Kannattaa yrittää tehä tiukkoja tarjouksia kalliimistaki vehkeistä, joissaki on paljonki löysää pyynneissä ku kyseessä käteisostaja... ;)

Jep, heitä Ilkka vaan rohkeasti tarjouksia kehiin, ei väliä vaikka -25 -30% alle pyynnin. Käteisellä kun ostaa niin ei liikaa kannata pyyntiä tuijottaa. Jos vielä malttaisit syksyyn odottaa niin sitten olis otollinen aika alkaa käymään läpi näitä koko kevään ja kesän myynnissä olleita harrastekiesejä läpi ;)

Ei mun kielipäällä kannata sinne lähtä, ja mun tietämys näistä jenkeistä on kyllä tosi vähäistä ettei senkään puolesta kannata tuonne lähteä viisasta leikkimään.

Minä tietäsin jotaki ja kielipääkin on englannin kyseeseen tullessa nykyään hyvä kun suuren osan työpäivästä joutuu aina lontooksi vääntämään, maksat kato mulle siinä samalla matkat niin lähetään vaikka Miamin seudulta kattelee sulle auto.... ;) Mää oon ny dieetilläki niin ruuatki tulee halavaksi!!

Jep, heitä Ilkka vaan rohkeasti tarjouksia kehiin, ei väliä vaikka -25 -30% alle pyynnin. Käteisellä kun ostaa niin ei liikaa kannata pyyntiä tuijottaa. Jos vielä malttaisit syksyyn odottaa niin sitten olis otollinen aika alkaa käymään läpi näitä koko kevään ja kesän myynnissä olleita harrastekiesejä läpi ;)

Juu monestihan nuo pyynnit on ns. vaihtohintoja, eli käteisostajalle aina yleensä saa hintaa kohdilleen. Syksyssä on se hyvä puoli että hinnat on alhaalla mutta niin on tarjontakin tosi vähäistä..

Minä tietäsin jotaki ja kielipääkin on englannin kyseeseen tullessa nykyään hyvä kun suuren osan työpäivästä joutuu aina lontooksi vääntämään, maksat kato mulle siinä samalla matkat niin lähetään vaikka Miamin seudulta kattelee sulle auto.... ;) Mää oon ny dieetilläki niin ruuatki tulee halavaksi!!

Pitää kattoa paljon ruumaan maksaa paikka alle 70kg laukulle ;)

Pitää kattoa paljon ruumaan maksaa paikka alle 70kg laukulle ;)

Pöh :D Ime kikkeliä...... ;)

http://classiccars.com/listing-295586/1970-chevrolet-camaro-for-sale-in-palatine-illinois-60067.html
Tämä varmaan ois kotipihassa 12 t euroon? onko sitten liian hyvää ollakseen totta.

http://classiccars.com/listing-213593/1973-chevrolet-camaro-for-sale-in-goodyear-arizona-85338.html

Tässä kans hyvä.

Tuohon 15tekeen voisi olla kyllä viisaampi ostaa tämmönen gen2 kuin gen1

Joo varmaan sais paremman, mutta aika samoissa hinnoissa varsinki nuo -70-71 komerot tahtoopi jo olla ku 1genitkin :)

pitikö sitä alentua tämmöseen liian uuteen chargeriin :)
http://www.nettiauto.com/dodge/charger/4559356

Mun mielestä -70 luvun alun Dusteri on komiampi (ja myös kevyempi -> liikkuvampi), mutta ei nuokaan pahoja ole ja noidenkin arvostus on nousemassa pikkuhilijaa. Nyt sais halvalla ja 10 vuoden päästä ovat varmasti paljon arvokkaampia.

Suositut

Back
Ylös Bottom