Harrastatko "feikkirusketusta"?

Olen joitakin aikoja sitten kokeillut moniakin eri itseruskettavia, ja tulokset ovat vaihdelleet aika laidasta laitaan. Joistain saa niin epäaidon rusketuksen, että luovuin voiteista kokonaan. Viime talvena kauhistelin kuitenkin valkeuttani ja päätin kokeilla vielä kerran. Ostin Clarins:n voidetta ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Väri oli kaunis ja luonnollisen ruskea ja pysyi pitkään. Rusketus oli ja pysyi tasaisena. Kesällä en enää käyttänyt, koska rusketus auringossa hyvin, mutta aion käyttää tuota voidetta varmasti ensi talvenakin. Purkki maksoi n. 40€, mutta oli mielestäni hintansa arvoinen.

Hei te joille tulee läikikäs rusketus, kokeilkaa sekoittaa itseruskettavaa puolet tavalliseen kosteusvoiteeseen, ei tule niin vahvaa tulosta.
Mulla toimii ihan markettikamat, tosin Niveaa en osta enää ikinä, haju oli niin kuvottava. Auringossa en rusketu vaan palan, muuten iho on vaalean punaliilan värinen, joten lisään itseruskettavaa käytännössä aina kotona suihkun jälkeen, en vain tykkää kun pitää odotella imeytymistä:(

Mä olen nyt koko kesän ajan lätränny itseruskettavien kans. Ensin kokeilin sellasita yves rocherin suihkutettavaa ja siitä tuli kyllä ensimmäisen kerran jälkeen aika järkyttävä tulos, laikkuja oli joka puolella. Mut se kyllä tasoittu kun levitin sitä sit varmaan kolmena iltana peräkkäin. Nyt ostin sitten lorealin geelimäistä itseruskettavaa. Se levittyy tosi hyvin ja kuivuukin aika nopeasti. Eikä ainakaa mun mielestä haise niin pahalle mitä jotkut itseruskettavista. Levitän sitä nyt ainaki 3 kertaa viikossa, että rusketus pysyy.
Ainoa ongelma mulla on vaan, että itellä on hankala saada selkään levitettyä sitä kun ei ole ketään apuna sitä levittymään. Keskeltä selkää taitaakin löytyä ainoa laikku, ihan vaan sen takia että oma käsi ei sinne ylety :) Mun mielestä tää purkkirusketus mulla ainaki näyttää tosi hyvältä, ei ole oranssi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom