harjoitus ajoista IN HKI

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
jepulis!

olisiko kenelläkään tietoa että harjoitetaanko mitään kamppailu
lajeja vain aamuisin tai iltaisin täällä helsingin alueella?

minulla kun on noi työajat vähän semmoisia että mihinkään
ei juurikaan kerkeä!

eli arkisin työt alkaa 1600 ja päättyy n.20-21 illalla!
viikon loput (ei aina koko vko:n loppu) klo.0930-1700)

löytyiskö joltain tietoa että löytyykö näin "epämääräisille"
jätkille harrasteita...
THNX!

Jos alkeiskursseja tarkoitat, niin itse en ole ainakaan nähnyt missään olevan aamutuimaan tunteja. Tosin edistyneemmille kilpailijoille löytyy aamuisinkin treenejä.

Toisaalta olen siinä käsityksessä että tai chitä(ei kovin käytännöllistä IPssä, mutta silti) harrastetaan usein aamuisin, ja varsinkin kesällä usein vielä ulkona puistoissa.

Viikonloppuisin kyllä klo 17.00 jälkeen löytyy tunteja varmaankin kaikista lajeista, ainakin isommilta saleilta. Tapanilan erällä oli ainakin sillon kun siellä vielä kävin. Kannattaa selailla ja seurojen sivuja ja tutkia.
:thumbs:

Monilla seuroilla on aamu/päivä treenejä arkisin. Jos ottaa seuraan yhteyttä ja selittää miksei pääse alkeiskurssille iltaisin, niin sinne aamu/päivä treeneihin voi jopa päästä mukaan treenaamaan alkeita. Neuvottelukysymys. Sama juttu myös noissa viikonlopputreeneissä.

Mutta tämä pitää siis sopia seuran pääjehun kanssa, että käykö vaiko eikö...

Mä en tiedä mikä puulaaki se on mut aikoinaan ajelin sen ohi ja siellä tuntuu aina olevan jotku reenit menos eli se on sörnäisten rantatien ja olikoha teollisuuskadun kulmas. alakerran joku potkimispaikka... asiantuntijat varmaan tietää paikan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom