Hardcorea?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja muffy
  • Aloitettu Aloitettu
Kannattaa tutustua The Hauntedin ekaan levyyn, levyllä ei nimeä tai sitten se on pelkkä The Haunted. Ei HC:ta, mutta laulussa varsinkin on HC-meininki. Yksi parhaita, ellei paras levy ikinä! :thumbs:

Oliks kukaan muuten kattomassa Most Precious Bloodia ja Sick Of It Allia??? Itse olin. Samoin tuli tsekattua Burst niiden Suomen vierailulla. Ihan sairrrrraaaan kova oli Burst. MPB kolahti kans ihan kybällä. Harmittaa vieläkin kun Bleeding Through jäi Suomen keikalta pois. Ihan perseestä se.

muffy sanoi:
Oliks kukaan muuten kattomassa Most Precious Bloodia ja Sick Of It Allia??? Itse olin. Samoin tuli tsekattua Burst niiden Suomen vierailulla. Ihan sairrrrraaaan kova oli Burst. MPB kolahti kans ihan kybällä. Harmittaa vieläkin kun Bleeding Through jäi Suomen keikalta pois. Ihan perseestä se.
Oltiinhan siellä joo.. Otti muuten vähän päähän juuri toi Bleeding Throughn poisjäänti. Sitä sinne alkujaan oltiin katsomaan menossa... Noh, perkeleen hyvä keikkahan se kaiken kaikkiaan oli. Vaikka toi Sick of it all ei aivan mun tajuntaan mahdukaan niin meno oli ainakin aika HC!!

muffy sanoi:
Olin katsomassa ja oli kova meininki! Sick Of It All oli tosi kova ja samoin Most Precious Blood. Itse olen kuunnellut aikaisemmin enemmän tätä metalliosastoa ja vastikään löytänyt tämän Hc-musan! Täytyy sanoa, että nämä hc-keikat on helvetin paljon siistimpiä,kovempia ja väkivaltaisempia kuin normaalit hevikeikat
Täytyy viellä muistaa kiittää sitä homoa, joka heitti mua pullolla päähän siellä yleisön joukossa! :curs:

Juu Bleeding Through ja MPB oli mullakin lähinnä ne kaks ketä sinne olin menossa kattoon. SOIA ei o koskaan hirveemmin kolahtanu. Tosin Endstand on keikalla aina takuuvarmaa, vituttaa kun missasin Boltin. Kuulemma DMT:n Krisse oli vierailemassa lavalla.

Ja onhan se niin et ei ne pitkätukka-hevarit tiedä keikoista mitään ennenku ne on ollu pyörimässä sielä hc-pitissä kun nyrkit heiluu ja jengi daivaa pommilla niskaan. Itse vietin sielä tällä kertaa n.10 sekuntia joka riitti ihan hyvin... Pullamössö-pitkätukat vaan seisoo paikallaan käsi pystyssä ja huutaa "jee".

Ja toivottavasti en läikytellyt kenenkään teidän niskaan sitä lonkeroa sieltä yläkerrasta. En kyllä muista mutta ei se kuulema ollut käsissä mulla pysynyt.

muffy sanoi:
Juu Bleeding Through ja MPB oli mullakin lähinnä ne kaks ketä sinne olin menossa kattoon. SOIA ei o koskaan hirveemmin kolahtanu. Tosin Endstand on keikalla aina takuuvarmaa, vituttaa kun missasin Boltin. Kuulemma DMT:n Krisse oli vierailemassa lavalla.

Ja onhan se niin et ei ne pitkätukka-hevarit tiedä keikoista mitään ennenku ne on ollu pyörimässä sielä hc-pitissä kun nyrkit heiluu ja jengi daivaa pommilla niskaan. Itse vietin sielä tällä kertaa n.10 sekuntia joka riitti ihan hyvin... Pullamössö-pitkätukat vaan seisoo paikallaan käsi pystyssä ja huutaa "jee".

Ja toivottavasti en läikytellyt kenenkään teidän niskaan sitä lonkeroa sieltä yläkerrasta. En kyllä muista mutta ei se kuulema ollut käsissä mulla pysynyt.
Bolt kolahti mulle ainakin tosi hyvin siellä keikalla. Ja tuo on aivan 100% totta mitä sanoit pullamössö-hevareista.
Itse olin koko keikan siin sekamelskassa ja muutaman kerran se nyrkki kolahtikin naamaan! :D

Back
Ylös Bottom