Hardcore

Ootteko kuullu Deadend Unitedia Turusta?
Tosi hyvää räbäytyscorea! On E-townit ja Boxcutterit kuunneltu :)
Ja tuon tarkoitin 100% vain hyvällä!!!

aika metallisemman hooceen täyteinen tämä thread, mitäs meiltä olette vanhemmasta koulukunnasta, tai tuosta nyhc meiningistä?
ja tässä sitten jotain hyviä "akteja"
H2O
sick of it all
north side kings
madball
hazen street(ok, ei ihan perinteistä)
agnostic front jne....

wasted sanoi:
aika metallisemman hooceen täyteinen tämä thread, mitäs meiltä olette vanhemmasta koulukunnasta, tai tuosta nyhc meiningistä?
ja tässä sitten jotain hyviä "akteja"
H2O
sick of it all
north side kings
madball
hazen street(ok, ei ihan perinteistä)
agnostic front jne....

Joo, uppoo mulle noi kaikki!
Olittekos katsomassa AFia ilosaaressa?

wstdyouth sanoi:
Kuunteleeko täällä kukaan muu Hardcorea?
Lempibändejä?

Mulla:

- Blood For Blood
- Biohazard
- E-Town Concrete
- One Life Crew
- Hatebreed

Siinä muutamia...

Biohazard nyt ei todellakaan ole hardcorea!!! Vaan asenne metallia ala pantera

kannattaa tosiaan loordi ottaa näistä "alan" jutuista selvää ennen ku laukoo tommosia juttuja...biohazard on todellakin hardcorea ja vieläpä sitä aitoa N.Y.H.C :tä siellä agnostic frontin ja cro-magsin joukossa! mulla on kylläkin loppunut kiinnostus tähän bändiin MATA LEAO levyn jälkeen

Hoho, Biohazard asennemetallia, joo o. Eipä tuo Panterakaan mitään asennemetallia kyllä ole. Linkin Park ym. ovat asennemetallia.

Samo sanoi:
Hoho, Biohazard asennemetallia, joo o. Eipä tuo Panterakaan mitään asennemetallia kyllä ole. Linkin Park ym. ovat asennemetallia.

Omaan korvaan kuulemani biohazardin biisit (varmaan 5biisiä) kuulostaa lähinnä panteralta.

Asennemetallikin on aika laaja käsite sillä jotkut sanoo manowariakin asennemetalliksi vaikka ei sillä oo mitää tekemistä esim linkin parkin kanssa(mitä asennetta linkinissä muka on häh?) Pantera kuvastaa mulle asennemetallia parhaiten on se anselmo sellainen uhoaja

Pakkotoisto opettaa :D Nyt vasta ensimmäistä kertaa kuulen bändejä, kuten Biohazard, Hatebreed ja muita tässä threadissa esiintyneitä. Hyvältähän nuo kuulostaa, mutta enpä olisi osannut näitä hc:ksi lokeroida. Itselleni hardcore tarkoittaa musiikkia a´la 80-luvun alun Terveet Kädet, Riistetyt, Kaaos... eli enemmän punkkiin päin kallellaan oleva (suomi)hc. :rock:

joo hc punk on ihan eri gengre...

se mitä halusin sanoa on

HATEBREED :rock:
ai saatana mie rakastan tätä bändiä,vaikka panterastakin diggailen niin HB hakkaa panteran koska tahansa

ugh olen puhunut

Onkos ihmisillä tiedossa raised fistin tyylisiä bändejä jotka soittelee nopeeta hc:tä?

TRENT sanoi:
Onkos ihmisillä tiedossa raised fistin tyylisiä bändejä jotka soittelee nopeeta hc:tä?
Satuitko lukemaan aikaisempaa sivua?
Elcaco sanoi:
No joo, Raised Fist on yksi ehdottomista lemppareistani. Mutta, niin kuin varmaan arvaat, pidän uusimmasta levystä eniten. En tiedä miksi, mutta jotenkin se vaan kolahtaa. Luulen, että se jollain tasolla johtuu siitä, että en ole HC:a kuunnellut kuin muutaman vuoden, ja moniin yhtyeisiin ei helpolla pääse "sisään".

TRENT sanoi:
Satuin kyllä, enkä ymmärrä mitä minun olisi quottaamastasi kappaleesta pitänyt kostua?
Joo, my bad. Tuli väsyneenä kiireessä vähän hätiköityä. Peace!
Btw, mitäs bändejä muuten tarkotit?

Elcaco sanoi:
Joo, my bad. Tuli väsyneenä kiireessä vähän hätiköityä. Peace!
Btw, mitäs bändejä muuten tarkotit?

Sattuuhan sitä :).

Siis homman nimi on se, että kun tämä HC-genre ei ole meikäläiselle kovinkaan tuttu, mutta raised fist iskee ja kovaa, niin mielelläni kuulisin jos ihmisillä olisi tiedossa jotain samantyylisiä nopeita bändejä, joihin voisin tutustua.

TRENT sanoi:
Sattuuhan sitä :).

Siis homman nimi on se, että kun tämä HC-genre ei ole meikäläiselle kovinkaan tuttu, mutta raised fist iskee ja kovaa, niin mielelläni kuulisin jos ihmisillä olisi tiedossa jotain samantyylisiä nopeita bändejä, joihin voisin tutustua.
En ole todellinen asiantuntija, kuten esimerkiksi Muffy-nimimerkillä kirjoitteleva kaveri, mutta mitkä nyt ekaks tulee mieleen niin Burnt by the sun, As I lay dying, Bleeding Through ja All shall perish, joka ei kyllä mielestäni Hardcorea ainakaan aivan perinteisessä mielessä ole, mutta hyvää silti. Ei tule nyt muita mieleen ja varmasti on vielä enemmän juuri "Raised Fist -tyylisempiä" bändejä olemassa.

Elcaco sanoi:
Burnt by the sun, As I lay dying, Bleeding Through ja All shall perish, joka ei kyllä mielestäni Hardcorea ainakaan aivan perinteisessä mielessä ole, mutta hyvää silti.

Noista kolme ensimmäistä onkin jo tuttuja ja kaikki kovia bändejä, mutta mun mielestä menee enemmän metalcoren kun perushardcoren puolelle (niin kuin itsekin sanoit). Pitää joka tapauksessa toi all shall perish vielä tarkastaa :).

EDIT: Eli hakusessa olisi juuri näitä perinteisempia hc-bändejä, koska tuo metallipuoli on jo vuosien varrella käynyt aika tutuksi.

Back
Ylös Bottom