Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
wstdyouth sanoi:- Blood For Blood
wstdyouth sanoi:Converge on kyllä pirun tiukkaa kamaa!!

vond sanoi:Down my throat on kans aika kova, helsingistä kotoisin. En nyt oo ihan varma onko ihan "perinteistä" hooceetä mutta hyvää silti :-)
Oli pakko käydä tuolla sivulla, kun Hatebreediin vertasit. En nyt aivan saman tasoisesta aktista puhuisi, mutta laatukamaa todellakin!vond sanoi:Down my throat on kans aika kova, helsingistä kotoisin. En nyt oo ihan varma onko ihan "perinteistä" hooceetä mutta hyvää silti :-)muffy sanoi:No, metallihöysteistä, mutta perinteitä kunnioittaen. Livenä jytisee myös vakuuttavasti. Henkilökohtasesti olen sitä mieltä ettei jää esim. Hatebreedin varjoon juuri yhtään. Sen sanoo jo Real Heroes Die. Samoin Security Threat, erittäin Grade A -kamaa. Molemmat vois mennä vaikka Hellfestiin soittamaan milloin tahansa ja saada varmasti komean reaktion yleisöltä. Tsekkailkaa Fullhouse Recordsin sivuja jos kiinnostaa. Onhan nuita bändejä.
Elcaco sanoi:Oli pakko käydä tuolla sivulla, kun Hatebreediin vertasit. En nyt aivan saman tasoisesta aktista puhuisi, mutta laatukamaa todellakin!
Joo, en minä sitä tarkoittanutkaan. Ei kyseisen bändin statuksella ollut mitään tekemistä kommenttini kanssa. En ainakaan tarkoituksella jätä bändejä Hatebreedin jalkoihin vain koska satun pitämään yhtyeestä, vaan _yritän_ objektiivisesti tarkastella kaikkia ansioidensa mukaan. Hatebreed on vain niin vitun kova. Muitakin kovia tietenkin on. Esim Burnt by the sun on vitun aggressiivista ja hyvää, mutta itse pidän hyvin tuotetusta, selkeärakenteisesta musiikista. Siksi esim. Hatebreediä on vaikea pienempien jenkki- tai suomalaispoppoiden peitota. Yksinkertaisesti volyymi ei riitä.muffy sanoi:No minä nyt en taas nostaisi Hatebreediä automaattisesti muiden yläpuolelle... vaan sen takia kun ne on myyneet niin helvetisti levyjä ja kiertäneet Slayerin kanssa. En tässä polje HB:iä alas, mutta ei ne sinänsä ole sen parempi bändinä kuin muutkaan. Ne on vaan onnistuneet tuomaan hc:tä suurelle yleisölle.
Elcaco sanoi:Joo, en minä sitä tarkoittanutkaan. Ei kyseisen bändin statuksella ollut mitään tekemistä kommenttini kanssa. En ainakaan tarkoituksella jätä bändejä Hatebreedin jalkoihin vain koska satun pitämään yhtyeestä, vaan _yritän_ objektiivisesti tarkastella kaikkia ansioidensa mukaan. Hatebreed on vain niin vitun kova. Muitakin kovia tietenkin on. Esim Burnt by the sun on vitun aggressiivista ja hyvää, mutta itse pidän hyvin tuotetusta, selkeärakenteisesta musiikista. Siksi esim. Hatebreediä on vaikea pienempien jenkki- tai suomalaispoppoiden peitota. Yksinkertaisesti volyymi ei riitä.
P.S. Tää oli sitten vain mun mielipide
P.P.S. Olitko torstaina Nosturissa? Jos olit, minkälainen keikka oli?

Tuo on kyllä ihan totta. En ole läheskään niin paljon kuunnellut tuota Satisfaction is the death of desirea kuin esim perseverancea tai rise of brutalitya, mutta jotenkin vaan pidän "puhtaammasta" soundista. Tässä kyllä puhun jo itseäni pahasti pussiin, koska Down my throat ei todellakaan ole millään tavalla räkäistä. Okei, ehkä olen yliarvostanut Hatebreediä. Hyvä bändi se on silti.muffy sanoi:Mutta ei Satisfaction Is The... ole 'hyvin' tuotettua. Pidätkö sitä sitten huonona? Itse taas pidän siitä enemmän kuin myöhemmistä levyistä, syystä että uudemmilla levyillä haetaan väenväkisin venyttämällä sitä 3-4 minsan biisikokonaisuutta vaikka pitäisi olla lyhyestä virsi kaunis ja that's it.
Noista levyhyllystä ei löydy kuin muutama. Ensimmäisenä tulee mieleen Sworn Enemy, joka on todella kovaa. Tässä kohtaa pitää kai mainita, että Jameyn vaikutus on tässäkin se tekijä, joka heidän musiikistaan tekee hyvää. Perkele, mähän oon vittu sen orja. No joo, Raised Fist on yksi ehdottomista lemppareistani. Mutta, niin kuin varmaan arvaat, pidän uusimmasta levystä eniten. En tiedä miksi, mutta jotenkin se vaan kolahtaa. Luulen, että se jollain tasolla johtuu siitä, että en ole HC:a kuunnellut kuin muutaman vuoden, ja moniin yhtyeisiin ei helpolla pääse "sisään". No joo, levyhyllystä löytyy Terroria ja muutamiin muihinkin olen kerennyt jo tutustumaan.muffy sanoi:Jos kiinnostaa niin tsekkaile myös vaikka Throwdown, Bury Your Dead, Terror, Sworn Enemy, Poison The Well, Most Precious Blood, Abduktio, Dillinger Escape Plan, Embrace Today, His Hero Is Gone, Botch, From Ashes Rise, Dark Day Dungeon, Do Or Die, Born From Pain, Figure Four, Give Up The Ghost, Hoods, All Out War, Raised Fist, Underule, Norma Jean jne...
Täytyy muuten tsekata.muffy sanoi:Ai niin, tosiaan Hellfestiäkin saa nyt ostaa Suomesta [kts. mun avatar]...
Elcaco sanoi:Raised Fist on yksi ehdottomista lemppareistani. Mutta, niin kuin varmaan arvaat, pidän uusimmasta levystä eniten.
muffy sanoi:Itse aattelin kyllä mennä katsastamaan poikien setit. Sen verran hullua se niiden liveriehuminen on. Eikä ne täällä päin liian usein kyllä käy. Convergen tuore dvd muuten helvetin16.comissa 23,50e.
![]()
xjanix sanoi:ei mikään ihan "tuore" kylläkään se the long road home DVD, ostin muistaakseni yli puoli vuotta sitten sen. harmitti ku oli se convergen keikka samana päivänä ku discipline tampereella niin joutu jättään väliin ku siinä ollu kahta puhetta ku discipline on NIIN kuningas bändi! kaveri kävi kattomassa bannonin jakea nosturissa ja sano että oli aika sekava meno(mikä on vaan hyvä sekin)
...niin ja tuossa aikaisemmin puhuit do or die orkasta, niin kannattaa tsekata poikien uus lätty!on nimittäin aivan saatana tiukkaa vääntöä!
tuossa muutamia muitakin
http://www.facedownrecords.com/silent/ tuossa on facedownin uus kiinnitys joka on vitun hyvää tärinää!nainen vokaaleissa ja vielä pikkasen tuhdilla äänellä varustettuna.jos uppoaa walls of jericho ja breath in niin ei epäilystäkään etteikö tämä potki perseelle!kuunnelkaa maistiaisia linkin alta
http://www.lifesentencerecords.com/ tuossa on ABOVE THIS FIREN e-card kannattaa kuunnella nuokin biisit. ei petä!!
http://www.victoryrecords.com/StartFrameset.asp tuolla ois sitten sinai beachin uuden levyn e-card
sitten tietenkin muita tämän vuoden uusia kovia julkaisuja odotellessa esim. born from painin, banen, ramallahin, knuckledustin, throwdownin, no innocent victimin ym. lätyt
muffy sanoi:Joo no eihän se dvd ihan uusi enää ole. Toi Bloodlined Calligraphy kuulosti kyllä kivalta, piti laittaa tippumaan samantien. En ees tienny et DOD:lta on tullut uutta levyä. Kuunteluun vaan. Toi Victoryn esitelmäkin oli ihan kivaa mutta ei tule saamaan mullistavia levyarvioita, luulen. Banessa ei ole muuta vikaa kuin vokalisti, joka nostattaa mulle jonkilaisen yökköreaktion. Ramallahia on tullut kuunneltua mut keskivertokamaksi jää. Tiedä sit johtuuko 'tuulipuku-coren' kansikuvapojasta vai mistä. Mutta, Throwdownia odotellessa.
Mitäs muuten oot mieltä Norma Jeanin uudesta???
*Edit: Throwdownin dvd löytyy kans mainitsemastani mestasta, ihan näin sivuhuomautuksena.