Hard Fitness - Your best source for fitness!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Faidra
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Ikä
42
Moikka tytöt :)

Kuinkas moni selailee säännöllisesti Hard Fitnessiä? Se on ei-kaupallinen, yksityisen ihmisen julkaisema fitness-e-magazine, josta löytyy käytännössä ihan kaikkea fitnessiin liittyvää: siitä pisteestä, kun ensimmäisen kerran joku on nähnyt fitness-vaparin televisiosta siihen pisteeseen, kun sama ihminen saattaa olla saanut pro-korttinsa. Hienoja tarinoita, ohjeistavia artikkeleita ja paljon kuvia. Jos ette vielä ole tutustuneet, niin suosittelen - mielestäni se on aivan ehdoton tietopaketti fitnessistä tietoa halajavalle.

Hommaanne helpottaakseni ajattelin kerätä tähän threadiin lyhyet kuvaukset jokaisesta lehdestä, artikkeleista jotka itse olen kokenut tärkeimmiksi. Näin voitte loikata lukemaan suoraan sitä lehteä, jonka jutut kiinnostavat eniten juuri nyt. Myös searchilla tietyt hakusanat tuovat sitten tämän threadin esille, eikä samoista aiheista tarvitse välttämättä aina aloittaa uutta threadia. Vastaus moneen kysymykseen nimittäin löytyy tuon lehden jutuista.

En ole listannut tähän henkilö- ja kisajuttuja, koska niitä on joka lehdessä. Artikkeleita on siis joka lehdessä paljon enemmän kuin olen tuossa listannut. Mainitsin tuolla ainoastaan Suomen kisoihin ja henkilöihin liittyvät artikkelit jotka olen kirjoittanut (ja yhdessä Johanna Vaha on auttanut, kiitos siitä :haart: ) koska ajattelin, että ne saattavat kiinnostaa enemmän.

Kirjoitan säännöllisesti juttuja lehteen, joten toivomuksia artikkeleista, haastatteluista tai mistä vaan voi lähettää osoitteeseen faidra@fitnessflow.org. Seuraava etappini on kirjoittaa Hard Fitnessin Olympia-artikkeli ja tehdä Olympian aikana haastattelut. Kaikkia haastatteluja ei ole vielä sovittu, joten jos teillä on joitakin erityisiä suosikkeja pro-tytöissä, niin pistäkäähän viestiä! Voi hyvinkin olla, että saamme juuri hänet haastateltavaksi. Tulen kääntämään ainakin osan haastatteluista Pakkotoiston haastatteluosiolle (jos Mike antaa julkaista niitä :D).

issue170.jpg

Issue #1
-Fitness-vaparin suunnittelu, kilpirauhasongelmat, naiset ja painoharjoittelu, kisareissun tärkeimmät tavarat, kisaviimeistely+kisaviikko, Protanin/kisavärin laittaminen, termogeenit

cover170.jpg

Issue #2
-Rintojen suurennusleikkaus, kuinka tulla fitness-kilpailijaksi, natriumin merkitys ruokavaliossa, diureetit ja niiden vaihtoehdot, kilpailudieetti ja lisäravinteet, rasvaprosentin mittaus, kuinka saavuttaa timmi ja tiukka fysiikka

cover170.jpg

Issue #3
-Naiset ja doping, jalkojen erottuvuuden saaminen, pakaratreeni, kilpaileminen ja fanaattisuus, kisojen jälkeinen masennus, kisavärit ja asujen liimaaminen

cover170.jpg

Issue #4
-Rintojen suurennusleikkaus, rintatreeni, selkätreenivideo, hiilihydraattien syklitys, fitness-kilpailijan fysiikka/ominaisuudet (video)

coverjane170.jpg

Issue #5
-Kisakauden vatsatreeni, kisadieetti, kilpaileminen ja kuukautiset, efedra/efedriini ja estrogeeni

cover170.jpg

Issue #6
-Kofeiini, naisten lihaksikkuudesta, loukkaantumiset, motivaatio, pro-tarinoita

cover2_170.jpg

Issue #7
-Rakentava kritiikki, kuinka aloittaa kilpailuun tähtääminen, vatsatreenien logiikka, veden merkityksestä

cover170.jpg

Issue #8
-Ojentajatreeni (video), viimeiset viikot ennen kilpailua, henkilöhaastatteluja

cover170.jpg

Issue #9
-Kisojen jälkeinen masennus, tavoitteet&unelmat, hauistreeni ja esiväsytys, peilikuva ja minäkuva, kilpaileminen ja äitiys, jalkatreeni osa 1

cover170.jpg

Issue #10
-Riisi hiilarinlähteenä, kisa-asut, viimeiset viikot ennen kilpailua, jalkatreeni osa 2, ennen-jälkeen muuttumistarina, pakaratreeni

cover170.jpg

Issue #11
-Plyometrics eli loikkatreenit, kisa-asut, fitness Suomessa, puhtaasti syöminen, käsitreeni osa 1

cover170.jpg

Issue #12
-Akrobatia vapaaohjelmaa varten osa 1, proteiinista asiaa, käsitreeni osa 2, miten saada itsensä takaisin ruotuun, sprinttiharjoitukset

cover170.jpg

Issue #13
-Akrobatia vapaaohjelmaa varten osa 2, sykemittarin käyttö, huoltajana Nationalseissa, pro-tarinoita+videoita

cover170.jpg

Issue #14
-Ajanhallinta, suunnitelmallisuus ja ruokavalio, selkätreeni, stadium workout eli porrastreeni, ylikunto, vapaaohjelmaharjoittelu

cover170.jpg

Issue #15
-Boosman Fitness Classic 2006 ennakkoartikkeli (Mimmi Jokinen ja Satu Korhonen haastatteluissa), pro-kortin saaminen Euroopassa, dieetin ilot, poseeraus

cover170.jpg

Issue #16
-Tasapainottelu työn ja täysipainoisen treenaamisen välillä, ojentajatreeni, poseerausseminaari (videoita)

cover170.jpg

Issue #17
-Boosman Fitness Classic 2006 kisa-artikkeli, voittajan asenne ja positiivinen ajattelu, kilpailijan promootio ja tunnetuksi tuleminen, videohaastatteluita

cover170.jpg

Issue #18
-Ensimmäinen kilpailu, loukkaantuminen ja parantuminen, raskaus ja treenaaminen, glukosamiinin merkitys, paljon videohaastatteluita

cover170.jpg

Issue #19
-Rentoutuminen ennen kilpailua, pettymysten kestäminen ja käsittely, muuttumistarina

cover170.jpg

Issue #20
-Kisa-asut, Minna Pajulahden haastattelu, tavoitteiden asettaminen ja aikatauluttaminen, kisadieetti

cover170.jpg

Issue #21
-Olympia 2006, Monica Brant :haart:, paljon videohaastatteluja

cover170.jpg

Issue #22
-Meikkiopastusta, kaurapuuroreseptejä, venyttelyohjeet kuminauhaa käyttäen, videohaastatteluja Olympiasta

Viimeksi muokattu:
Wow- nyt sain uuden linkin suosikkeihini, kun Hardfitness oli itselleni täysin tuntematon tätä ennen!Kätevät koosteet olet tehnyt joka numerosta:worship:.

Mike, JC käyttää vain itse ottamiaan kuvia kansissa ja varmaan myös lehden Pictorials-osassa. Sillä on tommoinen oma tyyli tehdä juttua. Näkee noista kansista ettei lehti ole vain tytöille jotka jumppaa vinyylipainoilla, saati tytöille jotka jumppaa isoilla romuilla... vaan myös miehisille silmille. :D

Mä pysyttelen mielelläni ihan toimittajana, toimittaja-kansikuvatyttö-yhdistelmä saattais syödä vähän uskottavuutta. :lol2: Ainakin siihen asti, että mulla on edes sen verran lihaksia että muhun voi yhdistää sanat hard fitness... heheh.

On muuten tosi kiva kirjoittaa lehteen, johon saa soveltaa omia ideoitaan melko villistikin. Mulla on aika hyvä ideavarasto vielä käyttämättä, joten pitäkäähän silmät auki ja siihen asti lukekaa noita aiempia numeroita - niissä nimittäin on ihan tuhottomasti asiaa!

wOOt, mulla on mennyt tää ihan ohi. Laitetaanpas linkkeihin. Aika hyvältä ja mielenkiintoiselta näytti :)

Kiitos aivan mahtavasta linkistä..:kippis1:

Oon lueskellut ihan säännöllisesti, mutta kiitoksia silti :worship: Faidralla, että jakso kasata tämmösen hyödyllisen linkkinvinkki-threadin. Oot sä vaan kyl jaksava ja ehtivä tytsy. Ihanaa! Keep it up! :)

Suht.säännöllisesti on tullu luettua ja Faidran kautta sivuille löydettyä, joten :thumbs:

Hassua miten niin moni on missannut tämän, vaikka tuntuu että olen mainostanut sitä joka toisessa postissa jonka kirjoitan. :D Mulle Hard Fitness on ollut Pakkotoiston lisäksi todella tärkeä tietolähde ja sieltä on peräisin hyvin suuri osa kaikesta kilpailuihin liittyvästä tiedosta jonka olen kalastellut käsiini. Muita hyviä lähteitä on MuscleMayhemin tyttöjen osio ja Irontryben tyttöjen osio.
scsmilie.gif
Go strong chicks!

...Mike, eikö me punttimimmitkin voitais saada joku tommonen oma logo ja tunnus tälle osiolle? :) Clown varmaan osaisi väsätä jonkun tosi hienon silhuettikuvan vaikka niistä Punttimimmi-kirjan kuvista...hmmmmmmm....!

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Miekin oon kyllä jäänyt koukkuun tuohon hardfitness.comiin. Ensinnäkin siksi, että sinne tulee aina ihan valtaisasti kuvia tärkeimmistä naisten figuren,fitness in ja bb:n PRO ja NPC kisoista. Toisekseen tuo nettilehti on ihan helmi. Hirmuisesti hyvää asiaa kisaajille, mutta myös paljon artikkeleita, jotka soveltuvat myös ei-kisaajille(esim uusimmassa numerossa Kaisan kirjottama setting goals and achieving them).

Faidranhan minulle tämän aikoinaan linkittikin, kiitti:haart:

mä voin kehittää punttimimmeille oman iskulauseen...:D :hyper: runon muotoon tottakai!

Mäkin olen tämän palstan ja Faidran myötä tutustunut jo tohon hardfitness.comiin. Kiitos tosta ekasivun linkityksestä, siitä tuli taas lisää tietoa.

Ja pakko antaa Faidralle palautetta viimeisimmän numeron tekstistä (tavoitteiden asettamisesta), se oli tosi hyvä, olisin laittanut sulle viestiä sun FAST-blogiinkin, muttei se ollut mahdollista. Kiitos jatkuvasta aherruksestasi näiden asioiden eteen.

Issue #21 on ilmestynyt, menkääpä tytöt lueskelemaan Monican mietteitä :) Numerosta löytyy paljon Olympia-juttuja ja videohaastatteluja. Monican haastattelu tulee myös suomeksi Pakkotoistolle tässä piakkoin.

cover320.jpg

Oli muuten hyvä pätkä Anniinasta uusimmassa numerossa. Kiitti Kaisalle ja Anniinalle siitä :)

Kiitos Kanhan :) Tänne vois tosiaan nuo uudet issuet päivitellä, teen sen kun joudan..

Täältä löytyy kuitenkni se Anniinan haastattelu.

Musta tää on just loistava kuva, ihan kuten otsikossa: Pocket-size buff beauty!

Anniina6.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom