Vastaa viestiketjuun

MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin

Pari vuotta sitten mulla alkoi aivan sairaat vatsakivut. Kävin sen takia lääkärissä vähintään kerran viikossa, ja papassa, labratesteissä yms. Sitten työpaikkalääkärini vaan totesi, että mulla taitaa olla liikahappoisuutta. :D Tää tohtori tosissaan väitti, että mulla nousee hapot polttelemaan ruokatorvea. :eek: *varmaan* :anssi: Sain joitakin lääkkeitä ja kummasti kivut vaan helpottivat. Olin muutamaa kuukautta aikaisemmin muuttanut ruokavaliotani protskupitoisempaan suuntaan. Voisko syynä oikeasti olla toi happamoituminen? :confused:

Olen ihmetellyt kaikkia näitä vaivoja, kramppeja yms. lihasongelmia ja ihottumia, mitä mulla (nuorella ihmisellä) on, ja etsinyt syytä sekä helpotusta. Nyt ajattelin kokeilla josko syynä olisi tuo happo-emästasapainon järkkyminen. Vitamiinivallankumous-kirjasesta olen löytänyt tälläisen emässopan ohjeet;

250 g selleriä

250 g pottua

250 g parsaa

250 g kesäkurpitsaa

1-2 purjoa

1,5 l vettä

Jatkan ihmiskokeita itselläni ja tulette siitä kyllä kuulemaan, mikäli herkkukeitto vie ongelmat pois. :D

Mihin maitojunaa käytetään?
Back
Ylös Bottom