Tota ajattelin hommata kunnon hanskat noitten säkkihanskojen tilalle kun jotenkin tuntuu pelleltä lyödä säkkihanskoilla säkkiä.. Niin oisko tommoset 10oz hanskat parhaat pääasiassa säkkiin? meneekö pehmeemmät nopeasti rikki? oon kyllä kattonu että noi pro:t hakkaa jollain 30vuotta vanhoilla ruskeilla hanskoilla säkkiä ilman ongelmia ni en sitten tiedä onko koko juttu ihan keksitty eniveis kertokaa jos tiedätte
Ps. lisättäköön viellä että olen katellut hanskoista twinssiltä. Noi twinssin uudet säkkihanskat on kyllä aika lähellä jo normaalia harjoituskinnasta niin en sitten tiedä että pitäskö viellä semmosia kokeilla, mutta tommosia tavallisia patalappuja en enää kyllä käteeni laita. Menee hohto koko touhusta kun tommosilla mätkii :D
Ps. lisättäköön viellä että olen katellut hanskoista twinssiltä. Noi twinssin uudet säkkihanskat on kyllä aika lähellä jo normaalia harjoituskinnasta niin en sitten tiedä että pitäskö viellä semmosia kokeilla, mutta tommosia tavallisia patalappuja en enää kyllä käteeni laita. Menee hohto koko touhusta kun tommosilla mätkii :D