GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Hanskat tiskiin justiinsa!

Rocket; peilistä näkyy suht koht normaalin näköinen naikkonen jolle on kertynyt tavallista tallaajaa enemmän lihaksia, tämä kuva siis treenikuteet päällä ja ilman vaatetusta peilistä katselee löllö selluliittikasa....
Ja olen sen verran hassu, että vaikka välillä jopa omasta mielestä näytän ihan ok:lta niin en silti suostu uskomaan peiliä vaan itsepäisesti uskottelen olevani ensimmäisen luokan jokinorsu. :curs:

faidra sanoi:
Joo, siis kuten joku tuolla ylempänä sanoi ettei ole syytä huolestua mikäli rasva% ei ole yli 25... no, entäs sitten kun se on tosiaan sen 30% ja pihdeillä mitattuna! Hitto että tympii, oon vieläkin hieman maassa ja yhtäkkiä peilikuvakin näyttää ihan läskiltä. Mun profiilissa nyt on yksi kuva jos joku haluaa katsoa miten paljon sitä fläsää näkyy... mä en oikeasti jaksa uskoa että 30% minusta on silkkaa läskiä!

Tuohon on vain yksi apu ja se on LENKILLEEE !!

Ei kyllä kannata noin kauheasti masentua, minä kun en pääse katsomaan kuvia, niin en voi kamalasti kommentoida, mutta uskon Ironbuttia ja sanon että Pelko Pois !

Viivi sanoi:

Ei kyllä kannata noin kauheasti masentua, minä kun en pääse katsomaan kuvia, niin en voi kamalasti kommentoida, mutta uskon Ironbuttia ja sanon että Pelko Pois !

Kyllähän sä Viivi pääset näkemään faidran profiilin (klikkaat faidran nimen kohdalla ja valitset "view public profile").

Ja faidralle vielä: kuvasi näyttävät tod. hyviltä. Ei aihetta mihinkään paniikkiin! Nyt vaan rauhoitut ja yrität nähdä kuvissasi saman kuin me: hyväkuntoisen ja sopivissa rasvoissa olevan nuoren neitosen. ;)

Faidra, et todellakaan näyttäisi olevan 30% rasvoissa! Olen paljon paljon fatsompi kuin sinä ja rasvat on palttiarallaa 26%, tai siis oli silloin kun menin tyhmyyksissäni mittauttamaan. :kippis1:

Ironbutt sanoi:
Itse olen tullut siihen tulokseen, että laite ei juurikaan kiinnitä huomiota siihen oikeaan sähköjohtavuusseikkaan vaan laskee pääasiassa painon ja pituuden suhteen ikään ja sukupuoleen. Näiden asioiden muuttaminen kun pistää laitteen antamaan ihan erilaisia tuloksia.

Sitä minäkin epäilen. Onko kukaan koskaan kokeillu mitata rasva% kaksi kertaa peräkkäin, ensimmäisellä kerralla ilmoittaa painokseen esim. 70 kg ja sitten heti perään, et sorppa vaan mä painoinkin 65 kg. :D

Mittautin kerran joillakin messuilla rasva%:n osastolla "epätoivoiset ikilaihduttajat" juuri tällaisella sähköjohtavalla laitteella. Tädit siellä osastolla oli niin tohkeissaan, että alkoi pieni pirulainen olkapäällä pakottaa pieneen jäynään. Tekaistuilla tiedoilla lukema oli aika rasvainen.... sillä seurauksin että minut meinattiin raahata siltä seisomalta laihdutuspiiriin kerhoilemaan. Ei ole mitään järkeä tuijottaa pelkkään rasva%lukemaan, jos sekin tätsy olis vaivautunut sen verran tsekkaan koko tilanteen ni ois jättäny senkin valistus puhee ylipainon vaaroista jollekin, joka todella niitä tarvitsee.
Myönnettäköön näin meidän kesken, että vois se oikeasti olla se mun rasvalukema vähän pienenpikin.

Ma mittasin siis eilen ja tulos oli 31%. Mutta huom olen vasta alkaja eli kun kuntosalille liittymalla sai sen ilmaisen mittauksen niin menin. Odotin kylla paljon isompaa kun on tuota tavaraa kertynyt ymparille. Joten tulos oli odotusten mukainen. Hyvalta kuulosti myos lihastulos silla nuorempana olen urheillut tosi paljon joten en ole menettanyt kaikkea lihastani koska se prosentti oli suhteellisen korkea...joskin ne on peitossa nyt...mutta taalta tullaan uusi-vaharasvaisempi kroppa.
En ma nyt ton tuloksen nimeen vanno...mutta olihan se nyt yks typeryys muitten joukossa. Ja kun halvalla sai... ;)
Ma silti uskon etta peili ja mittanauha kertoo enemman. Vaa'ankin heitin jos roskiin taman 'uuden elaman' kynnyksella.

Viivi sanoi:

Jep, lenkille joutaisikin.. on vaan niin vaikea päättää mitä tässä tekee - toiset sanoo, ettei aerobista kannattaisi hullun lailla tehdä jos haluaa kasvattaa lihasta. Ja se kun on se prioriteetti tällä hetkellä.. Läskit sulatellaan sitten ensi kevääksi pois. Sitä ennen on vaan pakko kärvistellä tällä kuorrutuksella ja treenata entistä lujempaa...

Joo totta turise, ei siis hullun lailla mutta parina ( siis lue 2 ) aamuna tehty rahallinen 120-130 syke puolentunnin lenkillä ei vie lihasmassaa, mutta muutaman neste ja rasvakilon voipi viedä.

faidra sanoi:
Jep, lenkille joutaisikin.. on vaan niin vaikea päättää mitä tässä tekee - toiset sanoo, ettei aerobista kannattaisi hullun lailla tehdä jos haluaa kasvattaa lihasta. Ja se kun on se prioriteetti tällä hetkellä.. Läskit sulatellaan sitten ensi kevääksi pois. Sitä ennen on vaan pakko kärvistellä tällä kuorrutuksella ja treenata entistä lujempaa...

IMO, aerobista voi kyllä tehdä massakaudellakin kohtalaisesti, 3 - 4 x viikossa. Sitä paitsi näytät ihan hyvältä, ulkonäön takia ei ainakaan tarvitse laihduttaa. Hanki vaan sitä lihasta ensin :)

Fiona sanoi:
IMO, aerobista voi kyllä tehdä massakaudellakin kohtalaisesti, 3 - 4 x viikossa. Sitä paitsi näytät ihan hyvältä, ulkonäön takia ei ainakaan tarvitse laihduttaa. Hanki vaan sitä lihasta ensin :)

Mullakaan aerobinen ei ole ollut kasvua hidastava tekija, vaikka monet silla pelottelevat. Tai pikemminkin niin, etta kasvu on kylla hidasta ollut aina, mutta aerobisen lisaaminen tai vahentaminen ei ole heilutellut kehityksen vauhtia suuntaan tai toiseen. Tama on varmaan yksilollinen tekija, johon lisaksi vaikuttaa syominen jne. Mutta muutama lenkki tm. viikossa on varmasti hyva juttu mielialan, hapenottokyvyn ja ihan yleisen kunnon kannalta, ja kokeilemalla loydat omat rajasi parhaiten.

PS. Ja hyvalta tuo minusta nayttaa, olivat ne "numerot" sitten mita olivat :D

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Q.Bijou sanoi:
Sitä minäkin epäilen. Onko kukaan koskaan kokeillu mitata rasva% kaksi kertaa peräkkäin, ensimmäisellä kerralla ilmoittaa painokseen esim. 70 kg ja sitten heti perään, et sorppa vaan mä painoinkin 65 kg. :D

Juu, mä kokeilin tätä joku aika sitten kun on tuo oma sähkökäyttönen Omron eli ilmaista tuo "lysti". Useampi mittaus peräjälkeen eri kilomäärillä antaa täysin erilaisia rasvaprosentteja ja rasvan määrää kiloina. Prosentit vielä ymmärtää, mutta ei tuota rasvan määrää kiloina - sen pitäisi pysyä samana kun eihän mun kropan sähkönjohtokyky ole muuttunut.
Jos ilmoittaa painon isompana niin heti on rasvaakin kilotolkulla lisää. Jos vähempänä niin yhtäkkiä rasvat häviää. Ei tunnu olevan juurikaan merkitystä sillä sähkönjohtokyvyllä millä noita laitteita markkinoidaan.

No entäs sitten tää...Kävin noin kuukausi sitten mittaamassa rasvat. Tulokseksi tuli 17%. Mittaaja sanoikin, että todella hyvä tulos. Mutta kun se mittaus tulee siis vain tuosta yläkropasta, ja mulla toi alapuoli on pikkasen eriparia yläkropan kanssa. Enhän mä tietystikään voi ottaa tosissani tuota tulosta, koska joka päivä nään nää paksut jalat ja pyllyn :-(
Pituutta löytyy 170cm ja painoa noin 57. Ja suurin osa painosta taitaa olla tuolla jalkaosastolla...

Heh, tänä viikonloppuna mittailtiin sitten noita rasvoja ihan urakalla. Eli perjantai-iltana ennen nukkumaanmenoa mittasin tolla Ironbuttin Omron-sähköimpulssimittarilla, lukema oli 19.8. Seuraavana aamuna ennen aamupalaa, lukema 20.9. Tänään mun pt sitten mittasi pihdeillä, ja tulos oli 24.8%, tosin treenin jälkeen eli ehkä pienessä pumpissa.. mutta kuulemma se antaa heittoa korkeintaan n. 1% verran. Veikkaisin, että tuo 24.8% saattais olla lähimpänä sitä todellista. Mutta aika hassua kyllä - kolme eri mittaria heitto elektronisen mittauksen ja ensimmäisen pihtimittauksen välillä 10%!! Taidanpas tästä lähtien luottaa enemmän vaan pelkkään peiliin :)

Meillä on töissä sellainen omronin rasvaprosenttimittari, olen sillä mitannut aina silloin tällöin, lukema on alimmillaan ollut 6% ja ylimmillään 9%. Meinasin pyllylleni lentää kun ekan kerran otin ja sain 6%. Olen kyllä suht hoikka, kiinteä ja treenaan paljon jne, mutta ei se nyt noin vähää ole.Mittani ovat 169/54-56

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom