Hankala työruokailu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja clarice
  • Aloitettu Aloitettu
Uuden työn myötä hankala työruokailu on valitettavasti myös minulle tuttua. :(

Viiden tunnin työvuorossa ei ole yhtään taukoa. 6-8 tunnin vuoroissa on vain yksi tauko, mikä on kestoltaan 15 minuuttia. Tiukan paikan tullen saatetaan huutaa palvelemaan asiakkaita kesken tauon! :curs: 15 minuutin tauolla ehtii syömään hyvin, mutta eniten harmia aiheuttaa esimerkiksi tämä: Menet 10:00 töihin, pääset tauolle vasta 16:00, koska on päivä on ollut siihen asti niin kiireinen, 18:00 pääsetkin kotiin.

... Yritä tässä sitten syödä säännöllisesti. :jahas: Onneksi työpaikaltani löytyy sentään mikro sekä kylmiö omille eväille.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Uuden työn myötä hankala työruokailu on valitettavasti myös minulle tuttua. :(

Viiden tunnin työvuorossa ei ole yhtään taukoa. 6-8 tunnin vuoroissa on vain yksi tauko, mikä on kestoltaan 15 minuuttia. Tiukan paikan tullen saatetaan huutaa palvelemaan asiakkaita kesken tauon! :curs: 15 minuutin tauolla ehtii syömään hyvin, mutta eniten harmia aiheuttaa esimerkiksi tämä: Menet 10:00 töihin, pääset tauolle vasta 16:00, koska on päivä on ollut siihen asti niin kiireinen, 18:00 pääsetkin kotiin.

... Yritä tässä sitten syödä säännöllisesti. :jahas: Onneksi työpaikaltani löytyy sentään mikro sekä kylmiö omille eväille.
Kuulostaa todella paljon samalta kuin edellisessä työpaikassani nimeltämainitsemattomassa kodinelektroniikkaliikkeessä joka lupaa kaiken halvemmalla kuin muut.

Mulla on vähän samaa ongelmaa kun olen monesti päivisin yksin liikkeessä. Tosi harvoin on kahta myyjää meillä paitsi lauantaisin. Se on kyllä rasittavaa kun just on kattonu että nyt on hyvä aika piipahtaa takahuoneessa ja syödä välipala niin johan on asiakas liikkeessä. :jahas:
Joskus kun pomo sattuu olemaan paikalla käytän heti tilaisuutta hyväkseni ja livahdan takahuoneeseen ruokatauolle. :D
Meiltä löytyy onneksi mikro ja jääkaappi. Oon ratkaissut syömisongelman niin että otan yleensä helposti syötäviä eväitä. Kiireessä on hyvä vetää välipalaksi manteleita, omenaa, mandariinia, protskujuomaa, protskupatukoita, ehrmannia suoraan purkista ym. Leipää enkä muuta hiilarimättöä edes syö. Joskus on luksusta kun oon kotona tehnyt isomman satsin jotain hyvää ruokaa tai salaattia niin niitä on mukava sitten vedellä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom