Hampurilaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mikh0
  • Aloitettu Aloitettu
a) joillakin on kimalaisen aineenvaihdunta syntyjään
b) jotkut käyttää spiidiä, ja niillä on kimalaisen aineenvaihdunta kemiallisesti
c) todella monet jätkät voi syödä about kaksikymppiseksi lähes mitä vain. Yli kaksikymppisenä sama ruokavalio alkaa lihottamaan ellei ole tarkkaavainen, ja yli kolmekymppisenä läskiä tulee jos vain katsookiin sipsipussiin päin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ringside sanoi:
a) joillakin on kimalaisen aineenvaihdunta syntyjään
b) jotkut käyttää spiidiä, ja niillä on kimalaisen aineenvaihdunta kemiallisesti
c) todella monet jätkät voi syödä about kaksikymppiseksi lähes mitä vain. Yli kaksikymppisenä sama ruokavalio alkaa lihottamaan ellei ole tarkkaavainen, ja yli kolmekymppisenä läskiä tulee jos vain katsookiin sipsipussiin päin.
EI se nyt ihan noin yksiselitteistä ole, kyllä jokainen saa itselleen painoa jos syö, syö ja syö. Ps. noi spiidi tyypit on laihoja sen takia koska niille ei ruoka maistu, toki on aineenvaihduntakin kasvanut, mutta samalla ruokahalut kadonnut.

maxmussel sanoi:
Helpompia tapoja saada kilo lisää:

- syö litra jugurttia kertaheitolla.
- juo litra vettä yhdellä istumalla.

Siinäpä se kilo tuleekin railakkaasti, ja alle tunnissa!! Vau!! :hyper:

No voi helevetti. Nyt kyllä loppui veden juonti kokonaan. Monesti tulee juotua neljäkin litraa vettä päivän aikana, siinähän menee dieetti ihan vituiksi. Parempi alkaa syömään pelkästään Big Mac-aterioita. Niitä saa syödä päivän aikana 7 eikä tuu kuin kilo lisää.

;)

Tylerd sanoi:
Olis kiva mielenkiinnosta tietää sun kalorit? Sillon kun syö hamppari ym. roska ruokaa niin niistä tulee niin ähky olo, että ehkä tietämättään sinä päivänä kalorit jää alle kulutuksen. Onhan noita tosin eri ihmistyyppejä, meso, endo ja ektomorfeja, mutta niistäkin saa sen joka ei lihoa helpolla (en nyt muista mikä se noista on) lihoamaan kun ruokkii kunnolla, ja se on testattu juttu.

Juu saattaa olla että olen jotain sellaista vähemmän lihoavaa tyyppiä. Ja olet kieltämättä oikeassa siinä että niistä tulee ähky olo ja loppupäivän kalorit voi olla mitä on. Sitten taas toisinaan vaikka vedän lounaaksi big mac aterian + tuplajuustohampurilaisen (tasan 7.10e lounarin verran) niin silti on jo 3h jälkeen mieletön näläkä. Mistähän se johtuu toisinaan. (aika useinkin)

Mcdonaldsin ruoka ei pidä kylläisenä. Kerta pierasulla ja taas on nälkä. Todettu homma. Vois joskus kokeilla kuinka paljon jaksaa yhdeltä istumalta tankata rahkablösistä sisään ;)

Entä kiinalainen sitten? Sama juttu mulla ainakin. Hetken päästä kauhee nälkä. Toisaalta, oli safka mitä tahansa, mulla on nälkä puolen tunnin päästä syönnistä... Olisko nopeahko tyhjäys vatsallani..? :D

Ei ainakaan pahemmin haittaa tai hidasta lihaskasvua.
Ja meikäläisen tapauksessa ei myöskään kerry läskiä yhtään kroppaan. Hehhee!! Kuuluun niihin harvoihin ja valittuihin, jotka voivat syödä mitä vain ja lähes kuinka paljon vain -> sixpack on silti ympäri vuoden näkyvissä. Tosin haittapuolena on, että ei myöskään patti kasva kovin nopeasti. Massaa ei saa oikein millään kun aineenvaihdunta on aivan mieletöntä.

On aivan sama mistä ravinto-aineesta ne ylimääräiset kalorit tulee, niin se lihottaa. On tyhmää puhua ruoka-aineista, jotka lihottaa. Mikään ei lihota tai kaikki lihottaa, jos ei osaa syödä oikein. Jos otat ylimääräiset kalorit esim. salaatista, niin se on se salaatti, joka lihottaa. Ruokailut pitää osata koota oikein. Ruuan tulisi olla monipuolista ja täysipainoista, eli se sisältää energia-aineenvaihdunnan tarvitsemat suojaravinto-aineet jne. Itse herkuttelen grilliruuilla päivittäin ja rasva % on aina pysynyt siinä missä haluan. Syön päivittäin 1-2 annosta grilliruokaa ja 3-4 annosta kotiruokaa.

Rico, ollaan samassa paatissa!! :highfive:

Paitsi että mä kasvan ihan hyvin, eikä päkki näy kovinkaan hyvin. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom