Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onhan noissa tietysti ohjemäärät, mutta olen huomannut, että määrä riippuu tosi paljon siitä kuka sen hampurilaisen tekee. Joskus kerroshampurilainen on ollut tosi kuiva, kun majoneesia ei ole nimeksikään ja seuraavalla kerralla sitä taas on ollut jotain kaksi kertaa niin paljon kuin mitä siihen kuuluisi.Majoneesia ei ole missään hampurilaisessa paljoa, paitsi Megahampurilaisessa, jossa sitä on tuplat verraten muihin hampurilaisiin.
Onhan noissa tietysti ohjemäärät, mutta olen huomannut, että määrä riippuu tosi paljon siitä kuka sen hampurilaisen tekee. Joskus kerroshampurilainen on ollut tosi kuiva, kun majoneesia ei ole nimeksikään ja seuraavalla kerralla sitä taas on ollut jotain kaksi kertaa niin paljon kuin mitä siihen kuuluisi.
On on, mutta mitä se nyt merkkaa? Tosiasia kuitenkin on se, että se määrä vaihtelee, on annostelijaa tai ei.Eikö niillä ole semmosta "asetta" jolla ne laitta majot sinne väliin? Siis ne painaa kerran "liipasinta" ja sieltä sitte tulee se vakio määrä?! Tai näin olen ainakin ollu näkevinäni ;)
Sama homma McFlurryissa, perkules. Jotkut pihtaavat sitä rouhetta, vaikka kuinka olisin ystävällinen kassalla.On on, mutta mitä se nyt merkkaa? Tosiasia kuitenkin on se, että se määrä vaihtelee, on annostelijaa tai ei.
Näin.Noissa Hesen hampurilaisissa on tuota majoneesia aika jumalaton määrä.
kuka ylipäätänsä miettii kaloreita kun syö roskaruokaa,jos haluaa syödä terveellisesti niin siihen on varmasti parempiakin vaihtoehtoja kuin burgerit.
Jep. Sillon kun hesessä on kaikki ateriat 4,95 tai jotain ni siellä on yks hikinen tippa sitä majoneesia.
Ainut kohtuullinen ravintoarvoiltaan oleva hampurilainen on se euron hampurilainen, joita voisin kuvitella syöväni pahimpaan paskaruoan
Ainut kohtuullinen ravintoarvoiltaan oleva hampurilainen on se euron hampurilainen, joita voisin kuvitella syöväni pahimpaan paskaruoan himoon. Muutama tommone ja siihe kyytipojaks lightkokis ois mm. yks mun unelmista näin dieetillä
Mä ole tässä dieetannut karppaus linjalla, niin hampurilaisen ole korvannut kolmella täysliha jauhelihapihvillä, joihin normaalit täytteet väliin. Juustosiivu, kananmuna paistettuna, salaatin lehti, tomaatti, majoneesi, ketsuppia ja sinappia.
Ei tarvitse kahta syödä, kun nälkä on tiessään. ;)
Sisäpiirin tietoa Mäkkärin työntekijältä:
Ravintoarvotaulukot väärässä.
Niissä on esim. Tuplajuusto mitattu niin että pihveistä puristellaan/tiristellään rasvaa pois valmistettaessa, mutta kukaan ei sitä jaksa oikeasti tehdä. Tämän takia rasvaa rutkasti enemmän kuin taulukko sanoo.
Ei ihme että ne käärepaperit on niin kiiltävät ja liukkaat.